Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehen kitinä

Vierailija
30.11.2020 |

Nyt tuli itselläkin todistettua miksi se palstan epävarma ja katkera kilttis ei löydä naista. Etsin parisuhdetta ja sen ole profiilissani selvästi kertonut ja tinderiä selatessani ajatuksena on että haluan ns. kunnollisen ja hyvän miehen. No, eilen tuli match kuvien perusteella kiltin ja kunnollisen oloisen miehen kanssa ja hän oli sitten jossain vaiheessa iltaa laittanut viestiä. Minulla ei jostain syystä Tinder ilmoita erikseen viesteistä vaikka asetuksia olen yrittänyt korjata moneen kertaan vaan pitää muistaa aina itse käydä katsomassa onko tullut viestejä. Olen ensimmäistä vuotta lukiossa opettajana ja saimme eilen alkuillasta tiedon koulumme siirtymisestä etäopetukseen huomisesta lähtien eli kuten kuvitella saattaa koko ilta meni töitä tehden ja miettien miten loppujakso ja koeviikko hoidetaan etänä, minulla kun ei lukion puolelta ole etäkokemusta. Illalla sitten muistin käydä katsomassa Tinderin ja siellä oli katkeraa kitinää mieheltä kun en ollut muilta kiireiltäni kahdessa tunnissa vastannut hänelle! Täytyy kyllä sanoa, ettei tuollainen katkeruus ja epävarmuus pue ketään ja on kyllä ehkä epäseksikkäin ominaisuus ihmisessä. Totesin, että emme selvästikään sovi toisillemme ja poistin osuman. Älkää nyt hyvät kilttikset heti vaipuko siihen katkeruuteenne, ette koskaan voi tietää mitä sillä toisella osapuolella on omassa arjessaan meneillään ja olipa ikävä pitkän vapaapäivänä tehdyn työillan jälkeen lukea katkeraa tilitystä kun tahallani en jättänyt vastaamatta. Anteeksi tilitys, piti vaan johonkin purkaa ja täällä olen paljon lukneut näitä kilttisketjuja ja sitä miksi eivät löydä naista. Nyt tuntuu, että sain ihan konkreettisen esimerkin asiasta. Miksi ette odottaisi vaikka paria päivää jos ei heti viestiä kuulu? Ja onko oikeasti niin että sitten mielestänne on kannattavaa laittaa se kitinäviesti perään? Mitä sillä viestillä olisi tarkoitus saavuttaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaava kokemus. Tämäkin tyyppi oli laittanut haukkumisviestin, kun en saman illan aikana ollut ehtinyt hänelle vastaamaan. Silloin kyllä sapetti ja olin niin herkillä just silloin, että itketti. (Syy miksen ollut vastannut viestiin oli se, että kuulin rakkaan isoäitini kuolleen sinä päivänä ja ilta vierähti lähinnä mutsin kanssa istuksien ja ajatuksia järjestellen.) Jälkeenpäin olen sitten ajatellut, että ihan hyvä vaan että mies näytti todelliset karvansa ennen kuin tutustuminen ehti edes alkaa.

Onneksi ei sentään kauhean yleistä taida tällainen käytös olla. Itselleni ei ainakaan vastaavaa törppöä toista kertaa kohdille osunut.

Vierailija
22/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on kans kokemusta näistä. Yksi tapailukumppani vaikutti ihan normaalilta. Yhtenä lauantaiaamuna oli laittanut viestiä aamuseitsemältä, ja kun en ollut vastannut/lukenut viestiä yhdeksään mennessä niin tuli jo jotain vittuilua miten epäkohtelias olen, kun en vastaa viestiin. Ensinnäkin, minä nukun pitkään lauantaiaamuisin, syön rauhassa aamiaista ja ehkä sitten alan viestitellä ihmisten kanssa. Lisäksi juuri tuona pe-la välisenä yönä veljeni joutui sairaalaan, ja olin useamman tunnin hereillä yöllä, joten nukuin entistä pidempään aamulla. Kun kerroin tästä, sain kuulla keksiväni tekosyitä, "veljesi asuu toisella paikkakunnalla, minä sentään samalla kuin sinä, mun pitäisi olla etusijalla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että jos et ole nopea niin miehiä on jonossa odottamassa vuoroaan heti jälkeesi. Aika harvoin noista deittiapeista on mitään kostunut jos nainen vastailee hitaasti. Joko hän chattailee monen miehen kanssa samaan aikaan tai sitten ei etsi mitään vakavaa ainakaan sinun kanssasi.

Joten ihan turha syyllistää kilttiksiä, kyllä he ovat hyvin perillä pelin hengestä.

Vierailija
24/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testaan jokaista keskustelukumppania heti alkuvaiheessa pitämällä vuorokauden mittaisen radiohiljaisuuden. Hulluimmat laittaa siinä ajassa lähemmäs kymmenen viestiä "saa mulle vastatakkin!", "minne katosit?", "miksi et vastaa?", "????". Saa seulottua äkkipikaiset hullut helposti.

Vierailija
25/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukionopettajalla noin surkea ulosanti? 

Noloa kun joku yrittää päteä eikä sitten itse tiedä ettei lukion opettaja ole yhdyssana.

Käykö lukio nopettaja? vai lu kion pettaja?      vai  luk ionettaj? kjsdlfkjsdlkfjsdlkjflskdj

Vierailija
26/26 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa valehtelu. Rokotukset ovat eettisesti ja moraalisesti väärin ja vain rokotteiden osalta ei ole kertaakaan tehty blacepo-tutkimuksia. Pandemrix näytti valtiovallan alistumisen. Kansanedustajat otti itselleen toisen rokotteen, miksi? Nyt meillä tuhansia narkolepsiaperheitä ympäri Suomen. Maskeja tutkittu 50 vuotta, joten viranomaisten toiminta on mielivaltaista. Perusoikeuksia loukataan ilman ensimmäistä todistetta. Maskit laittavat ihmiset sairaalaan ei mikään flunssa. Herätys ihmiset ja tutkikaa asiaa internetistä pelottomasti. Aukeaa aikamoinen huijaus todella nopeasti ja kymmenet tuhannet lääkärit varoittavat tästä digivihreästä kestävän kehityksen piikistä tieteeseen perustuen. Vaatikaa viranomaisilta todisteita ja älkää pelätkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän