Kunnollinen nainen ei kelpaa nykymiehille
Ei auta savuttomuus, kohtuukäyttö, empaattinen luonne, lukeminen ja uuden opiskelu (ei välttämättä virallisesti vaan omin päin), eikä se että ei ole ollut montaa miestä.
Sivusta seurannut, että tupakoivat ja miehiä kierrättävät naiset saavat miehen. Pitääkö luopua toivosta?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen nainen kelpaa hyvin jos ei ole ylipainoinen ja tykkää liikunnasta ja on mukava.
Harmi, sillä minulla on ylipainoa 15 kg. Tosin aloitan ruokavalion ja liikunnan, jos sitä painoa saisi pois 15-25 kg.
Minulla kanssa hieman samanlaisia ongelmia. BMI näyttää tällä hetkellä 23, mutta sekin on ollut joillekin miehille liikaa (on siis jätetty vain tämän perusteella). Pitäisi olla ilmeisesti jotain 15-18 välillä että kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että monet miehet pelkäävät naisia, lähinnä, että eivät riitä naiselle ja siksi jäävät mieluummin "ikuisen teinipojan rooliin". Osalla naisista on kovat vaatimukset miesten suhteen ja osalle riittää mikä vaan mies., renttukin. Tuntuu, että kunnollinen mies ja kunnollinen nainen eivät millään löydä toisiaan? Pitäiskö perustaa uusi "Kunnollisten kanava"? Taitaisi olla ehkä aika tylsää!!
Luulen, että ongelma on miesten ja naisten vaatimusten/tärkeinä pitämien ominaisuuksien eroavaisuus. Naisilla painottuu miehen luonne ja luotettavuus, miehillä taas naisen ulkonäkö. Miehen ja naisen parittaminen on kuin yrittäisi saada magneetin samanlaiset navat yhteen, eivät vaan kohtaa...
Siis nimenomaan tuo eri ominaisuuksien arvostaminenhan helpottaa pariutumista. Monille naisille miehen ulkonäkö on melko yhdentekevä asia, ja sen ansiosta tällainen rumahko mutta keskustelutaitoinen ja älykäs mies voi seurustella esimerkiksi mallien ja tanssijoiden kanssa. Ja puhun siis omasta kokemuksestani.
Sama juttu. Minulle ulkonäkö on ykkösjuttu kiinnostuksessa, vaimolleni itsevarmuus ja huumorintaju. Kumpikin sai, mitä halusi.
Erona on, että se miehen huumorintaju ja itsevarmuus ei häviä minnekään. Ulkonäkö toisaalta rapistuu vaikka mitä tekisi, ja siinä vaiheessa lentää nainen pihalle kuin leppäkeihäs. Ja sitten vielä haukutaan se nainen siitä rapistumisesta, vaikka hän ei itse ikääntymiselleen mitään voi. Julmaa kuin mikä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että monet miehet pelkäävät naisia, lähinnä, että eivät riitä naiselle ja siksi jäävät mieluummin "ikuisen teinipojan rooliin". Osalla naisista on kovat vaatimukset miesten suhteen ja osalle riittää mikä vaan mies., renttukin. Tuntuu, että kunnollinen mies ja kunnollinen nainen eivät millään löydä toisiaan? Pitäiskö perustaa uusi "Kunnollisten kanava"? Taitaisi olla ehkä aika tylsää!!
Luulen, että ongelma on miesten ja naisten vaatimusten/tärkeinä pitämien ominaisuuksien eroavaisuus. Naisilla painottuu miehen luonne ja luotettavuus, miehillä taas naisen ulkonäkö. Miehen ja naisen parittaminen on kuin yrittäisi saada magneetin samanlaiset navat yhteen, eivät vaan kohtaa...
Siis nimenomaan tuo eri ominaisuuksien arvostaminenhan helpottaa pariutumista. Monille naisille miehen ulkonäkö on melko yhdentekevä asia, ja sen ansiosta tällainen rumahko mutta keskustelutaitoinen ja älykäs mies voi seurustella esimerkiksi mallien ja tanssijoiden kanssa. Ja puhun siis omasta kokemuksestani.
Sama juttu. Minulle ulkonäkö on ykkösjuttu kiinnostuksessa, vaimolleni itsevarmuus ja huumorintaju. Kumpikin sai, mitä halusi.
Erona on, että se miehen huumorintaju ja itsevarmuus ei häviä minnekään. Ulkonäkö toisaalta rapistuu vaikka mitä tekisi, ja siinä vaiheessa lentää nainen pihalle kuin leppäkeihäs. Ja sitten vielä haukutaan se nainen siitä rapistumisesta, vaikka hän ei itse ikääntymiselleen mitään voi. Julmaa kuin mikä!
Kokemusta on. Itselläni mies vaihtoi 30 avioliittovuoden jälkeen minut itseään puolet nuorempaan. Olin kuulemma tullut liian vanhaksi ja raihnaiseksi, ja halusi jonkun "energisemmän". Olin siis eromme aikaan vasta 60 ja työelämässä, mies minua pari vuotta nuorempi. Muutama vuosi sitten tapahtui, ja vieläkin sattuu niin hemmetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaipa minäkin pelkään naisia. Kun lueskelee asetettuja vaatimuksia, niin en edes koe tipahtavani tuohon kunnollisten miesten -kategoriaan.
55/
Mitä vaatimuksia? Uskollisuutta, kohteliaisuutta, terveellisiä elämäntapoja?
"Naiset on vaativia" kun me vaaditaan että mies on normaali. Miesten mielestä ei saisi vaatia edes sitä. Katsokaa ympärillenne, ihan normaalit tavikset on parisuhteissa. Se siitä naisten kohtuuttomista vaatimuksista. Jos koet naisten vaativan liikaa, sinulla taitaa olla jotain sosiaalisia ongelmia. Eikä siinä mitään, on niitä monella naisellakin mutta ne naiset syyttää itseään, ei miehiä.
Menkää terapiaan, hoitakaa päänne kuntoon ja menkää töihin. Eläkää normaalisti niin voitte löytää normaalin naisen, turha haikailla niiden arempien naisten perään koska ne tajuaa pysyä piilossa.
Aijaa, sinun pitäisi hoitaa pääsi kuntoon kun et edes tiedä mihin ketjuun kirjoitat.
Tupakoivat miehiä kierrättävät naiset kierrättävät tupakoivia naisia kierrättäviä miehiä.
Sellaisistako miehistä ap on kiinnostunut? Muunkinlaidia mihiä on. Myös nainen voi tehdä aloitteen 🙄
On täysin normaalia olla työtön tai kärsiä jonkinlaisista mielenterveysongelmista.