Siis ihan oikeastiko te käytte joka aivastuksesta testissä?
Tiedän, että jos on oireita niin pitää mennä. Siis oikeita oireita, mutta että väsyttää? Tai on kylmä?
En tiedä, mutta itse olen varmaan kestokoronassa, ollut jo syntymästä asti. Aina kylmä ja väsymys. Aamuisin aina aivastelen. Iltaisin aina niistän, on kesä tai talvi. Päätäkin särkee pari kertaa viikossa.
Jos oikeasti joka oireesta (mistä jotkut menevät testiin) menisin niin voisin asua siellä testipaikassa. 😳
Kommentit (5)
Jos on kipeä olo (flunssaa, kuumetta, ripulia/oksentamista, yskää tms.), niin meillä jo esimies pyytää menemään testiin, kun ei tietenkään töihin voi mennä edes pikkuflunssassa juuri nyt.
Nuha ja aivastukset ei ole niitä todennäköisimpiä koronaoireita,
Ennemminkin yskä kurkkukipu ja kuume
Oirearvioinnin kautta testiin päästään
Juu, ei tartte mennä töihin vaan saa taas päivän tai pari huilia. 😁 Töihin ei haluta tietty koronaa niin olen käynyt syksyn aikana jo neljä kertaa testissä. Ollut vähän flunssainen olo aamulla ja paleltanut tai väsyttänyt. Testiaika seuraavaan päivään niin saa hyvällä omatunnolla olla taas noin kolme päivää kotona Netflixin kanssa. Pitää ottaa hyöty irti.
Kaikilla ei ole kylmä ja sairas väsy viikottain. Siihen voi kai verrata? Jos olo poikkeaa normaalista?
Mieheni meni pikku nuhasta varmuuden vuoksi testiin ja yllättäen koronaa oli. Ei voi kyllä etukäteen tietää, oli oireet sitten isoja tai pieniä.