Syön meidän kaikki mignon-suklaamunat, ei tästä tule mitään.
Olen ostanut jo valmiiksi pääsiäiseksi meidän perheelle noita mignon-suklaamunia, mutta ei tästä tule mitään, kun syön joka päivä niitä itse. Ruuan jälkeen varsinkin tekee mieli makeaa. Ja sitten illalla uudestaan. Salaa hiivin suklaamunakaapille ja vuolen viipaleiksi aina mignonin kerrallaan. En ole kertonut kenellekään. Mä en vaan pysy niistä nyt erossa millään. Joka päivä menee yksi, tänään olen heikoilla: meneekö illalla jo toinen. Kalliiksihan tämmöinen suklaamunien syönti tulee, joudun ostamaan kaikki uudestaan. Siksi juuri olen ostanut niitä näin etukäteen varastoon, että ei kirpaise sitten pari päivää ennen pääsiäistä ostaa koko perheen satsia. Hitto.
Miksi mä en pysy erossa noista suklaamunista?? Kuinka paljon voi kahdessa viikossa lihoa, jos syö suklaata ihan älyttömästi? Viisi kiloa?
Kommentit (6)
Sori kun yläpeukutin, mut alkoi niin hymyilyttää, kun kuvittelin sut salaa syömässä noita:) Osaan kuvitella itseni samaan tilanteeseeen.
Olemme mieheni kanssa joskus haaveilleet, että jos ostaisi mignon-munia niin paljon, että niitä kerrankin saisi syödä pääsiäisen ajan ihan niin paljon kuin mieli tekee.
Tää on mulle ihan sama, kuin alkoholistille viina, todella =). Naurattaa vähän minuakin. En edes yleensä tykkää suklaasta, mutta mignon munat on jotain ihan kaikkien asteikkojen yläpuolella. ap
No herranjumala, ÄLÄ OSTA NIITÄ! Ei ole vaikeaa!
No ei niitä kannattaisi etukäteen ostella. Itse ostan aina viime tipassa, muuten ne on pääsiäisenä syöty.
Minä tykkään suklaasta ja syön sitä joka päivä, mut noi mignon-munat on kyllä niin ällöttäviä että niitä en vaan voi syödä. Mussa herättää aivan aitoa kunnioitusta että joku voi edes maistaa niitä, saati että syö yhden päivässä. Ap:n kannattais miettiä, onko hänessä muitakin piileviä lahjakkuuden lajeja, kerran tähänkin pystyy. :)
Tuskin sä mitään viittä kiloa lihoat, mutta miksi ostat, kun tiedät, että et voi elää samassa mestassa syömättä niitä? Aivan, ei alkoholistikaan pysty, jos kämpässä on viinaa...