mitä ristiäislahjaksi
Mitä voisi antaa ristiäislahjaksi läheisen lapselle? En ole kummi. Onko 20 euron lahja ihan nolo? Ei ole sen enempää nyt laittaa vaikka haluaisinkin.
Kommentit (9)
Itse ostin satukirjan, jossa on kokoelma klassikkosatuja kuvilla höystettynä. Niitä tietenkin voi lukea lapselle vasta myöhemmin, mutta mielestäni ajatuksena kiva lahja tähänkin hetkeen.
minusta vain kummit vievät ristiäislahjan. Muut voivat antaa kortin tai ovat jo vieneet jonkun vauvalahjan ensikertaa vauvan nähdessään.
Kai kaikkiin perhejuhliin nyt viedään lahja, ellei ole joku aivan erikoistilanne, yhdessä sovittu poikkeama tms.
Ja 20 euroa riittää loistavasti ellet ole kummi. Jos olet kummi, on se kyllä aika pieni summa, mutta siinäkin tapauksessa perhe on kai tiennyt pyytävänsä vähävaraisen henkilön kummiksi ja arvostanevat muita asioita lahjojen arvon edelle.
Satukirja, vaippapussi, potkuhousut (valitse sellainen, jossa on napitus tai vetoketju haaroissa, se helpottaa vaipanvaihtoa).
Minun mielestä kaikki ristiäisvieraat vievät lahjan vauvalle, en ole nähnyt muunlaista tapaa. Me vietiin Muumi-lautanen, sellaisen saa hyvinkin alle 20€:lla. Muumi-lusikat on kans kivoja ja tarpeen muutaman kk:n kuluttua, mahtuu budjettiisi, tai pikkupyyhe..
Lasten lautanen, muki, lusikka-setti.
Lasten lautanen, muki, lusikka-setti.
Satukirja kiva idea. Itse saimme vieraalta semmoisen kehyksen + massan, johon painaa lapsen käsi tai jalka muistoksi. Se oli ihana ja muistaakseni jossain niitä näin ja maksoi n. 20€.
Eikö kukaan anna ristiäislahjoja?