Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökerö käytös ryhmäliikuntatunneilla

Vierailija
10.04.2014 |

Ärsyttää joidenkin (yleensä naisten) tökerö käytös ryhmäliikuntatunneilla. Käyn tanssillisilla tunneilla ja esim. zumbassa. Valitsen paikkani sieltä missä on sopivasti tilaa ja sopiva etäisyys muihin. Saliin putkahtaa (useimmiten viime tipassa) osallistuja, joka tunkee itsensä suoraan minun tai jonkun muun eteen ja etäisyyttä jää n. 30 cm. Salissa on vielä tilaa muuallakin, eli ei pitäisi olla siitä kiinni. 

Ja kun tunti lähtee käyntiin, niin sitten ei vaivauduta varomaan lähellä olijoita, vaan peruutetaan syliin ja huidotaan käsillä niin että osuu toisiin. Mun mielestä tällainen on todella epäkohteliasta. Herätkää naiset!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse vaihda paikkaa, jos niin kovin ärsyttää??

Vierailija
2/3 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salissa on kerran hyvin tilaa, siirry itse suosiolla sivummalle. Kaikilta kun ei voi odottaa huomaavaisuutta. Jos tunnilla on liian täyttä, kannattaa antaa palautetta keskukselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai sitten menet ajoissa saadaksesi hyvän paikan, joka kohdallani tarkoittaa takariviä. Ja sitten sinne tunnille tulee joku Maija Myöhäinen, joka pokkana tunkee taaksesi kiusallisen lähelle, jolloin itse joudut siirtymään eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan