Kertooko mies jos on joutunut petetyksi edellisessä suhteessaan
kun kysytään miksi erositte?
Kommentit (13)
Miksen kertoisi jos kysytään? Kertoisin jossain vaiheessa kysymättäkin.
Kertoi se minulle jossain vaiheessa, mutta meni siihen kyllä paljon aikaa. Selvensi vähän sitä, miksi epäilee minua vähän joka välissä..Jälkensä on kyllä jättänyt se pettäminen (ja ilmeisesti niitä oli useampikin, en nyt alkanut kyselemään, kun ei kuulu minulle, ja selvästi miehelle kova paikka).
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:43"]
[/quote]Missä yhteydessä koet tarpeelliseksi kertoa petetyksi tulemisestasi? Kertoisitko jos olisit pettänytkin?
Omani ainakin kertoi.Sanoi ihan suoraan joutuneensa aisankannattajaksi ja yrittäneensä liiton korjaamista 2 vuotta, mutta ex sortui koko ajan tähän uuteen houkutukseen.
Minusta se oli rehdin miehen tunnustus siitä, että yritti taistella, mutta 20-vuotinen suhde oli niin lopussa kuin se olla voi. Saatoin aloittaa hänen kanssaan elämän ihan puhtaalta pöydältä ja uskoa, että on sitä miestyyppiä, joka ei itse liehu muiden perässä.
Olen huomannut että ne jotka ovat vähän itsekin pelimiehiä, eli pettäneet edellisiään, ainakin ulisee hyvinkin paljon siitä jos eksänsä on pettänyt.
Ja ne perus "mää en ikinä koska mä tiedän miltä se tuntuu ku mua on petetty."
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:55"]
Olen huomannut että ne jotka ovat vähän itsekin pelimiehiä, eli pettäneet edellisiään, ainakin ulisee hyvinkin paljon siitä jos eksänsä on pettänyt.
[/quote]
Varmaankin nuo, jotka valittavat sitä ensi treffeillä. Kalastelevat pelastavaa naista. Eria sia, jos tunnustus tulee joskus paljon myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Varmaankin nuo, jotka valittavat sitä ensi treffeillä. Kalastelevat pelastavaa naista. Eria sia, jos tunnustus tulee joskus paljon myöhemmin.
[/quote]
Juu, totta. Ei nää munkaan kokemukset oo sitä ihan ekoilla treffeillä valitellet mutta hyvin alussa kyllä, kysymättä.
Ex kertoi avoimesti, että pettäminen oli ollut molemminpuolista edellisessä suhteessaan. Jep, pettihän se toki sitten muakin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:43"]
[/quote]Missä yhteydessä koet tarpeelliseksi kertoa petetyksi tulemisestasi? Kertoisitko jos olisit pettänytkin?
[/quote]
No mielestäni tuossa ei ole mitään salailtavaa, ja josain vaiheessa tulee varmasti keskustelua entisistä suhteista ja miksi ero tuli jne.
... Olen ehkä hieman liiankin avoin kertomaan menneisyydestäni sekä omista virheistäni, mutta rehellisyys on mielestäni suhteen kivijalka johon sitä aletaan rakentamaan.
Juu, kyllä. Kertoi alussa että eksä petti ja kuinka satutti.
Jättipä kertomatta sen kolmeksi vuodeksi, että olipa pettänyt itsekin eksää.
Lisäksi jätti kertomatta että suhteemme alussa oli hyppinyt eksänsä sängyssä ja 2 vuoden kynnyksellä käväisi ystäväni sängyssä.
Hieno mies todella.
Kiva tuhlata vuosia tollaseen. Toivoisin itsekin siis että kertoisi heti alussa jos on itsekin pettänyt.
Vain oma kokemus, eli ei kertonut kovinkaan nopsaan. Melko pitkään oli seurusteltu, ennenkuin hän kertoi, että eksänsä oli pettänyt. On ollut iso kolaus, ja siksi oli todella varovainen minun kanssa alkuun.
Ei kannata ainakaan ensitapaamisella. Kannattaa antaa toisen tehdä havaintoja ja luoda käsitystä siitä millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä ennenkuin varsinainen avoimempi tutustuminen alkaa.
Menneiden suhteiden kokemukset ja opetukset kannattaa säästää siihen syvällisempään tutustumiseen, ei liian raskasta infoa liian aikaisin. Eikä liian suoria kysymyksiäkään heti alkuun, eron syyt yms. voi viedä ihan liian syviin vesiin ja pilata mahdollisuuden tutustumiseen ilman ennakkokäsityksiä.