Gallup: Montako koronaan sairastunutta tunnet?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Lapsi koulussa, toinen tarhassa ja minä ja mies teemme työtä jossa liikumme eri paikoissa pk-seudulla. Silti kukaan meistä ei tunne yhtään tartunnan saanutta.
Teillä on hyvä tuuri. Meillä sama tilanne ja jokaisen paikasta sairastuneen vuoksi olemme olleet karanteensissa.
Pk-seutu. 5 kpl. Yksi perhe ja yksi puolituttu. Ei vakavaa. Aika vähän tuntemieni ihmisten määrään verrattuna.
En yhtään. Kahdesti olen ollut karanteenissa tänä syksynä. Lisää ei tartuntoja ilmaantunut kummallakaan kerralla. Väärä tulos testeissä, luultavasti.
Opo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Lapsi koulussa, toinen tarhassa ja minä ja mies teemme työtä jossa liikumme eri paikoissa pk-seudulla. Silti kukaan meistä ei tunne yhtään tartunnan saanutta.
Teillä on hyvä tuuri. Meillä sama tilanne ja jokaisen paikasta sairastuneen vuoksi olemme olleet karanteensissa.
Hyvää tuuria olen epäillyt kun Vantaalla asutaan. Miehen kanssa, kun kummankin työ riski, numerot ja säpot kaikkialle ja meidän kaikilla että altistumisista voi joka suuntaan ilmoittaa. Edes alistumisia ei ole ilmaantunut.
Kaksi, toinen keski-ikäinen, toinen nuori
En yhtään testattua, keväällä yksi etäinen naamatuttu (kurssitoveri) epäili vahvasti sairastuneensa. Asun Tampereella.
En tunne ketään kotonaan sairastunutta (jolla todettu korona). Läheisin tietämäni koronatapaus on työkaverin lapsen kaverin tuttava keväältä. Uusimaa
Noin 15. Ovat kaikki erillisiä tapauksia, paitsi yksi nelihenkinen perhe. Helsingissä asun.
Suomesta henk koht tunnen kolme. Yksi heistä synnytti ollessaan koronassa.
Onks tää aloitus sillä mielellä kuin amerikkalaisten ”mene kuvaamaan sairaalanne, siellä ei ole ruuhkaa = koronaa ei ole”? Toivottavasti ei näin.
Suomalaiset pitää sairastumisensa tietysti piilossa. Häpeillään.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta henk koht tunnen kolme. Yksi heistä synnytti ollessaan koronassa.
Onks tää aloitus sillä mielellä kuin amerikkalaisten ”mene kuvaamaan sairaalanne, siellä ei ole ruuhkaa = koronaa ei ole”? Toivottavasti ei näin.
Suomalaiset pitää sairastumisensa tietysti piilossa. Häpeillään.
Miksi sitä häpeiltäisiin?
Yhden, lapsen luokkakaverin. Mulla on pieni tuttavapiiri ja aika suljettu työympäristö.
Mutta kyllä näitä on. Siskoni työpaikalla on ollut muutama positiivinen, ja näiden tapausten perheenjäsenet ovat myös sairastaneet.