Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vaatetta omistat? (onko tämä vähän)

Vierailija
30.11.2020 |

Mitä laskin niin omistan:
5 hihatonta toppia
5 t-paita
2 hupparia
2 pitkähihaista paitaa
2 villapaitaa
alushousuja ja sukkia yhteensä noin 20kpl
2 legginsit
3 farkut

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hyvin vähän vaatteita, olen kotona 2 pienen kanssa, eikä lisävaatteille ole mitään käyttöä tällä hetkellä.

Sitten on taas lasten äiti, jolla on varastossa 6 täyttä jätesäkillistä vaatteita, ja zalandoa pukkaa joka helvetin viikko...

Vierailija
42/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja yksitoikkoista elämää viettävän ihmisen vaatekaappi. Ei harrastuksia, ei sosiaalisia rientoja. Jos tulee kutsu vaikka hautajaisiin, niin menee sormi suuhun.

Mitään ei voi harrastaa tai nähdä ihmisiä arkivaatteet päällä? Jos tulee hautajaiset, niin voi mennä kauppaan. Ei mullakaan hautajaisvaatteita ole kaapissa valmiina, kun edellisistä on 11 vuotta eikä ne vaatteet enää menisi päälle. En näe syytä ostaa valmiiksi kaappiin, kun seuraaviinkin voi mennä vaikka parikymmentä vuotta parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan ihmisiä, jotka pärjäävät noin vähällä vaatemäärällä. Itse pyrin nyt vähentämään kovasti enkä ole pariin vuoteen ostanut mitään. Vasta laitoin kolme isoa kassillista vaatteita kierrätykseen, mm. viisi takkia, ja silti kaapit ja lipastot tursuavat. En oikein osaa luopua ylimääräisistä. Mutta ihan varmaa on, etten tarvi esimerkiksi viittä mustaa hametta, kolmea mustaa neulemekkoa, kahtakymmentä neuletakkia. Juuri laitoin yhdet mustat housut pois, mutta niitä jäi vielä kolmet. Olisi pitänyt laittaa kolmet pois ja jättää yhdet. Eihän vaatteet edes kulu yhtään, kun niitä ei ehdi käyttämään.

Vierailija
44/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi vähältä. Mulla on satoja vaatteita. Liikaa kylläkin, mutta noin vähällä en pärjäisi.

Vierailija
45/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aivan liikaa. Muutin vielä eron jälkeen pienempään asuntoon, jossa luonnollisesti vaatteiden säilytys pienempi. Vein monta säkillistä isoa Ikea kassillista varastoon ja silti paikat pullottaa vaatteita, kenkiä!!!! Laukkuja.. liikaa sellaisia mitä ei edes muista omistavansa. Roikkuu laput vaatteissa ja näitä käyttämättömiä vaatteita vois myydä pois, mutta ei ole aikaa. Hulluutta.

Hameita/ mekkoja SATOJA!

Housuja/ farkkuja kymmeniä!

Paitoja/pitkähihaiset: satoja!!

Huppareita: kymmeniä

Urheiluvaatteet : kymmeniä!

Kenkiä: satoja

Uikkareita/ bikinit: kymmeniä

Laukkuja: kymmeniä

Oloasut: KYMMENIÄ!

Tätä on ihan liikaa..

Vierailija
46/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä palstalle tulleita 12-vuotiaita demiläisiä. Laskenut huoneensa vaatekaapeissa olevat vaatteet. Ei ole takin takkia. Ei yhtään pipoa, käsineitä.

Eikä yhtään kenkiä. Onko suutarin lapsi?

Vierailija
47/55 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös minimalistina pienessä kodissa, joka ei käy missään, ei ole suvun kanssa tekemissä ja on lapseton sinkku, en tarvitse paljoakaan vaatteita. Kotona voi rillutella vaikka alasti etätöissä ollessa tai pelkässä pitkässä paidassa. Juhlia ei lähipiirissä ole eikä todennäköisesti tule vuosikausiin, joten kun juhlat ovat aiheelliset, pääsen vaateostoksille pikaisesti. En viitsi hillota esim. juhlamekkoa, jos mulla on yhdet juhlat 12 vuoden välein. Viimeksi olen tarvinnut juhlatamineita valmistujaisjuhlissa 2010. Seuraavista juhlista ei ole tietoa. Mahdollisesti omat häät joskus????

Vierailija
48/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pystyisikin vähentämään vaatemäärää. Tunnustaudun kenkä- ja farkkufriikiksi. Molempia yli 30 paria. Ja tähän kaikki muut vaatteet päälle. Mahtuvat toki kahteen isoon vaatekaappiin, mutta on kuitenkin ihan liikaa. Rakastan kauniita vaatteita ja varmasti täytän niillä jotakin tyhjiötä elämässäni.

Vierailija
49/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan liikaa vaatteita. Kyllästyn helposti, en voisi pitää samoja jatkuvasti.

50/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä kamalan vähän, itsellä satoja, jos ei tuhat, vaatekappaletta!

Okei mutta mitä tekee niin paljolla? :D tulee vaan kauhea sekasorto vaatekomeroon :D

Minulla on myös hyvät isot vaatekomerot ja kaikki vaatteet järjestyksessä.

Paljon on vaatteita iltapuvuista lähtien ja iso vaatehuone sekä paljon kaappeja. Silti vaatteet ei ole järjestyksessä.  Olen sen suhteen  aika boheemi. Etsin välillä jotain vaatetta väärästä kerroksesta talossa.

No on sentään eroteltu arkiset työvaateet  muista

Vierailija
51/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kaapit ja hyllyt täynnä vaatteita. Uutta ostan alennuksella pari, kolme riepua per kausi, jos sitäkään, sillä minulla on jo kaikkea!

Esim. hautajaisvaatteet: löytyy sopivaa mustaa tai tummaa hellesäälle tai talvipakkaseen eikä tarvitse lähteä kaupoille. Mitään en löydä silloin, jos olisi tarve!

Rakastan vaatteita ja värejä.

Totta on, etteivät vaattet kulu, kun niitä vaihtelee. Mökillä on kauhtuneita, mutta ehjiä 80-luvun t-paitoja, kotiverskoina vain vähän risat 20 v vanhat, paksut trikoot.

Vierailija
52/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti laskettuna 173 vaatetta.  Yksi eriparin sukka laskettuna mukaan.

Vierailija
53/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaapillista. En oo laskenut.

Vierailija
54/55 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, jos joku pärjää tuolla määrällä. En viitsi ruveta laskemaan vaatteitani, mutta satoja niitä on. Tuskin sentään tuhatta, mutta veikkaan että 300 - 400.

Olenkin asettanut itselleni rajoituksen, että saan ostaa vuodessa 10 uutta vaatetta. Riippumatta siitä montako kuluu puhki. Eipä niitä tänäkään vuonna ole kulunut puhki kuin joku 3 kpl (kahdet kalsarit, yhden sukat). Talvivaatteita saatan ostella, jos löytyy hyvillä alennuksilla, koska ovat niin kalliita.

Vierailija
55/55 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ja kaikkea en edes käytä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme