Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vaatetta omistat? (onko tämä vähän)

Vierailija
30.11.2020 |

Mitä laskin niin omistan:
5 hihatonta toppia
5 t-paita
2 hupparia
2 pitkähihaista paitaa
2 villapaitaa
alushousuja ja sukkia yhteensä noin 20kpl
2 legginsit
3 farkut

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vähän, varsinkin jos on sellaisia mistä tykkää. Kai joku takki on kuitenkin.

Vierailija
2/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ehkä iästä.

Aika paljon on itselle tullut ikää JA kertymää tuonne kaappiin, pitää laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä kamalan vähän, itsellä satoja, jos ei tuhat, vaatekappaletta!

Vierailija
4/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä erittäin vähän. Minulla on moninkertainen määrä, enkä ole koskaan ajatellut, että minulla olisi paljon vaatteita. Tuosta puuttuu esimerkiksi kaikki juhlavaatteet ja vähänkään asiallisempi pukeutuminen. Suorat housut, jakku tai bleiseri? Eikö sinulla ole esimerkiksi yhtään hametta? Tai urheiluvaatteita? Uimapuku? Kai sinulla on kuitenkin takkeja? Rintaliivejä?

Noista legginseistä päättelen sinut naiseksi.

Vierailija
5/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalistina itselläni on vähän vaatteita. Esim. paitoja, joihin kuuluu myös t- paidat, topit n. 10 kpl. Housuja neljät. Alusvaatteita, sukkia, huiveja ym melko paljon. Takkeja on kolme. Kenkiä enemmän. Ostan vähän ja harkiten. Kaikki vaatteet on ihan hyviä.

Vierailija
6/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vähän. Et taida paljon urheilla, ulkoilla, käydä matkoilla tai juhlissa tai edes töissä?

Vierailija
7/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vähän vaatteita, varsinkin jos olet nuori ihminen.

Vierailija
8/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähältä, mutta pääasia että itse niillä pärjäät. Itselle kertynyt järjettömät määrät, mutta tykkään siitä, että aina on puhdasta vaatetta vaikka ei ehtisi pesemään, sukkia ja alushousujakin varmaan sadat molempia. En myöskään halua pestä vajaita koneellisia. Nyt kun teen etätöitä, käytän yleensä aina samoja vaatteita sitä mukaa kun tulevat koneesta, ns työvaatteille ei ole ollut aikoihin käyttöä. Silti jatkuvassa käytössä varmaan kymmenen yläosaa ja viidet leggingsit, yleensä käytän yläosana jotain mekkoa tai pitkää neuletta.

Vierailija
9/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä erittäin vähän. Minulla on moninkertainen määrä, enkä ole koskaan ajatellut, että minulla olisi paljon vaatteita. Tuosta puuttuu esimerkiksi kaikki juhlavaatteet ja vähänkään asiallisempi pukeutuminen. Suorat housut, jakku tai bleiseri? Eikö sinulla ole esimerkiksi yhtään hametta? Tai urheiluvaatteita? Uimapuku? Kai sinulla on kuitenkin takkeja? Rintaliivejä?

Noista legginseistä päättelen sinut naiseksi.

En käy juuri juhlissa, eli ei ole. En käytä hameita :D enkä käy salilla tai uimassa. Takkaja löytyy 2 ne unohdin mainita. Ja alusvaatteita on

t.ap

Vierailija
10/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja

Vierailija
11/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän vaatteita. En haluaisi enempää. Kotini on muutenkin melko minimalistinen.

Vierailija
12/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt liian vähän sisävaatteita ole, jos kaikki säännöllisesti käytössä.

Itsellänikin melko vähän omia vaatteita, kun taas työvaatetta sitten löytyy reilummin.

Omat sisävaatteeni siis:

Neuletakki

2x Huppari

1x t-paita

3x pitkähihainen paita

3x toppi

1x farkut

1x shortsit

1x kotilökärit

1x juoksutrikoot

n. 10x alushousut

2x rintsikat

ja sukkia sitten löytyykin reilummin (vaihdan ne n. 3 kertaa päivässä)

Ulkovaatteissakin on aika vähän, pääasiassa 1kpl kaikkea.

Kengät: kumpparit, talvikengät, lenkkarit ja ballerinat

Takit: juoksutakki, vk-takki (ja alle kevytuntuvatakki), talvitakki sekä sadetakki

Asusteet: Kaulahuivi, talvipipo, lippis, lapaset ja lammasrukkaset

Vierailija
13/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta mitä tekee niin paljolla? :D tulee vaan kauhea sekasorto vaatekomeroon :D

Vierailija
14/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella vähän. Et taida paljon urheilla, ulkoilla, käydä matkoilla tai juhlissa tai edes töissä?

Olen opiskelija . Matkoilla en käy. Mutta ajattelin päivittää nyt vaatekomeroa lähiaikoina 

t.ap

Vierailija
15/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 15 lyhythihaista paitaa

- 4 takkia

- 7 paria erilaisia ulkohousuja(farkkuja sun muita)

- 3 legginsiä

- pitkähihaista paitaa

- 6 hupparia

- 4 paria kenkiä

Alushousuja, sukkia, hanskoja pipoja ja rintsikoita en laskenut

Vierailija
16/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja yksitoikkoista elämää viettävän ihmisen vaatekaappi. Ei harrastuksia, ei sosiaalisia rientoja. Jos tulee kutsu vaikka hautajaisiin, niin menee sormi suuhun.

Vierailija
17/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta mitä tekee niin paljolla? :D tulee vaan kauhea sekasorto vaatekomeroon :D

Minulla on myös hyvät isot vaatekomerot ja kaikki vaatteet järjestyksessä.

Vierailija
18/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja yksitoikkoista elämää viettävän ihmisen vaatekaappi. Ei harrastuksia, ei sosiaalisia rientoja. Jos tulee kutsu vaikka hautajaisiin, niin menee sormi suuhun.

Voi olla, oon aika tylsä -e n juuri käy missään. Hengailen kotona ja opiskelen. Harrastan kotona kyllä kaikenlaista, soitan, pelaan ja teen taidetta. Mutta tossa oot oikessa että jos tulis esim hautajaiset sit pitäis kiirenvilkkaa lähtee vaate ostoksille!

t.ap

Vierailija
19/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa vähältä, mutta toisaalta, jos jokainen listaisi vain ne vaatteet, joita  on käyttänyt viimeisen kahden kuukauden aikana, luulen että monella lista olisi aika samanlainen. Eli siellä kaapissa on vaan paljon selliaista, mitä ei yleensä käytä ja ap taas käyttää kaikkia vaatteitaan.

Vierailija
20/55 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaatteet harrastuksista kerro. Ellei urheiluharrastus. Minulla on vähän vaatteita. Yksitoikkoisuudesta ei tietoakaan. Luen paljon. Katson areenasta ohjelmia. Käyn kävelemässä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme