Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Mattila on menestynyt nainen!

Vierailija
10.04.2014 |

Seiska tietää kertoa, että Anne Mattilalla on miljoonaomaisuus. Go Anne! Työllä ja taidolla! Ihailen tätä vahvaa naista. Tyylikäs ja hillitty.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PArasta mitä Suomesta tällä alalla löytyy...  Joskus kävin sen keikalla,,, uudelleen oottelen

Vierailija
2/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetelly monesti, että miten niin pienestä ihmisestä voi lähteä sellainen ääni.. Kymmenkunta vuotta sitten kuulin eka kertaa, sit olin keikalla ja hämmästyin, ku lavalle tuli pieni, vähän ujon oloinen tyttö... Ja osas tosiaan laulaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin peukutan Annea, maanläheinen ja nätti on.

Vierailija
4/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on ihan paras Voicen tuomari. On musikaalinen ja sanavalmis, ja vaikuttaa lämpimältä persoonaltakin.

Vierailija
5/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen laulajat Voicessa olivat ehdottomasti parhaat, siinä erässä oli Annen 4 loistavaa laulajaa ja Elastiselta 1. Tykkään. Lavatanssikeikallensa lähtisin jos tulisi tilaisuus.

Vierailija
6/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti, samoin kuin kaikki faninsa. Oikein puistattaa ...

Vierailija
7/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:05"]

Juntti, samoin kuin kaikki faninsa. Oikein puistattaa ...

[/quote]

Ja silti koet tarvetta kommentoida Anne Mattila-ketjuun? Ehkä sinulla oli tarve saada päivän puistatusannos tällä tavalla? Muuten epäilemättä et olisi ketjuun tunkenut :-)

Vierailija
8/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on ihana! t. Helsingissä syntynyt ja paljon maailmaa nähnyt ts. jos olen juntti niin sitten on 99% suomalaisistakin juntteja.

Vierailija
9/9 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tajuttoman hienoja ne Annen maalaukset, mistä näkyi vilahdus viime Voicen jaksossa, kun ne kävivät hänen galleriassaan. Vitsit! Lahjakas nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä