Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla puolet yrjötaudissa, miten vältän saman kohtalon?

Vierailija
10.04.2014 |

Töissä kiertää jokin kiva pikku laattatauti ja muutama on tullut puolikuntoisenakin töihin (joo kiitti). Mä en ole vielä sairastunut, miten onnistun välttämään koko homman?

En ole käynyt kenenkään lähellä ja pesen käsiä joka käänteessä. Auttaakohan toi yhtään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko itämisaika on ja kuinka nopsaan huomaan, jos se on tarttunut? Siskollani on lauantaina häät, joten mun on pakko olla terveenä.

Vierailija
2/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:56"]

Töissä kiertää jokin kiva pikku laattatauti ja muutama on tullut puolikuntoisenakin töihin (joo kiitti). Mä en ole vielä sairastunut, miten onnistun välttämään koko homman?

En ole käynyt kenenkään lähellä ja pesen käsiä joka käänteessä. Auttaakohan toi yhtään?

[/quote]

Hyvällä käsihygienialla. Peset kädet hyvin etkä koske sen jälkeen käsillä likaiseen (esim. hana, oven kanva jne. Avaat ne paperilla). Käytät käsihuuhdetta usein. Peset kädet heti kotiin tultua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina enneko syöt niin käsidesiä, ja varuilta varmaan putsailisin näppistä ja hiirtäkin..

Vierailija
4/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske mihinkään yhteisiin juttuihin. Juo kahvit kertakäyttömukista, älä syö mitään yhteistä tarjolla olevaa. Mitä teet työksesi? Jos voit vältellä ihmisiä, hyvä niin.

Vierailija
5/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ei siihen tautiin ole oikein torjuntakeinoja, se joko tulee tai sitten ei. Nyt ei enää auta, vaikka vetäytyisit yksinäisyyteen etkä tapaisi yhtään ihmistä, sillä olet oleskellut jo niin kauan riskialueella, että olet voinut jo saada tartunnan. Mutta jatka käsien pesemistä, käsidesikään ei haittaisi ja pysyttele kaukana pulikuntoisista (vastuuntunnottomista) kavereista.

Vierailija
6/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteerit ja D-vitamiini voi auttaa

Vierailija
7/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta käsien peseminen. Kaikki sanoo ettei ikinä pese käsiään ja ikinä ei mitään tauteja oo ollu.

Vierailija
8/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin aamulla kahvia yhteisestä pannusta mutta muki on vain mun käytössä. Oon jokaosen pintakosketuksen jälkeen pessyt tassut tulikuumalla vedellä ja muutaman kerran käyttänyt desiä. Mä en koske käsillä koskaan suuhun tai muihin limakalvoihin kodin ulkopuolella. Ruuan söin kotoani tuomasta astiasta.

Hyi että mua kuvottaa, toivottavasti on vain henkistä!

Vierailija
9/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kotona desilitra kirkasta viinaa tänään ja huomenna.

Vierailija
10/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tällaista liikkeellä?

Vierailija
11/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vältyt, sorry. Ilman kautta pisarat leviää, myös noi pöpöt.

Vierailija
12/12 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat ajatukset. Eräs asiakkaani (lapsi) okseni eilen työhuoneeseeni ja jouduin siivoushommiin. Kokovartalodesinfioinnista huolimatta pelkään taudin tulevan. Ja mitä enemmän mietin, että oksettaakohan mua, niin sitä enemmän tietysti oksettaa.