Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras paikka pitkän viikonlopun viettoon?

Vierailija
28.07.2006 |

Tulee tuossa syksyn mittaan täyteen pyöreät 30 v. ja olis tarkoitus lähteä viettämään merkkipäivää jossakin ihanassa kaupungissa, olisiko hyviä ideoita minne kannattaisi mennä? Barcelona? Rooma? Milano? Ateena? Vai mikä? Olen itse aivan pyörällä päästäni, olisi niin monta kivaa. Olisiko jollain tyypillä hyviä suosituksia jostain kivasta kaupungista? Missä lie nyt sit tilaa viel on, se jää sit nähtäväks.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en tullu ite keksineeks...

Vierailija
2/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni niitä ovat kovasti suositelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas muistanutkaan et täällä harvoin saa asiallisia vastauksia... Enköhän mä jotain keksi ilmankin..

Vierailija
4/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut noita edes ajatelleeksi... Keski-Eurooppa kyl lähes kokonaan kiertämäti, joten vois olla ihan kivakin..

Vierailija
5/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani oli yksin Prahassa ja luki Milan Kunderaa. Eräs tuttu täällä Suomessa... hän asui pitkään Budapestissa ja tahtoisi palata. Kaunista kuulemma ja ihmiset ihania.

Vierailija
6/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen miljoonakaupunki jossa näkemistä ja kokemista riittää! Suosittelen katsomaan jonkun lukuisista musikaaleista. Kiva pubikulttuuri ja paljon erilaisia etnisiä ravintoloita. Miinuspuoli - kallis.

Barcelonassa olin raskaana ollessa, eli illanviettopuolesta en osaa sanoa. Muuten kiva kaupunki vaikka jotenkin vähän sekava ja likainen.

Pariisi on mielettämän kaunis, ja kliseeltähän tämä kuulostaa mutta todella romanttinen.

Nizza on jetset-kaupunki välimerellä, voi käväistä vaikkapa Monacossa päiväretkellä.

Noista jonkun valitsisin, ovat mun suosikkeja Euroopassa. Lontoo bailukaupunkina yliveto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi