Veikkaa: Kumpi löytyy ensin, Malesian kone vai Se jääkaappi?
Minun veikkaukseni on että Malesian lentokone. Entä te?
Kommentit (57)
tämän kuun postauksissa pari tavallista postausta, neljä yhteistyötä, pari pressitilaisuutta ja yks mainos! Boooooring
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:12"]
Huhupuheiden mukaan jääkaapin mustalaatikko on todellakin mustalla kaudella maalattu kalustemaalilla greigestä mustaksi
[/quote]
Mä aion maalata oman jääkaapin mustalaatikon blurpleksi eli sellainen ihana sinisen ja purppuran välimalli :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:23"]
Onko kumpaakaan löytynyt???
[/quote]
Tähän astisissa etsinnöissä molemmissa on vedetty vesiperä :/ Lentokoneen sijainnista on sentään joitakin viitteitä olemassa.
Siis etsitääkö täällä Venäläistä sähköllä toimivaa jääkaappia vai mitä?
Lentokone.
P.S. Tuli paniikki, kun tajusin jo otsikosta, että mitä jääkaappia tällä tarkoitetaan. Pitäisköhän hankkia elämä :D
Jääkaappi voisi löytyä samasta korttelista, mutta sillä koneella taitaa olla vähän suurempi alue haravoitavana joten veikkaan että jääkaappi.
Olen kanssa lentokoneen kannalla, helpompi homma. Paitsi jos joku on piilottanut sen....
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:04"]
Lentokone.
P.S. Tuli paniikki, kun tajusin jo otsikosta, että mitä jääkaappia tällä tarkoitetaan. Pitäisköhän hankkia elämä :D
[/quote]
niin mutta kun se on tämän viikon suurin mysteeri eikä siihen saatu koskaan vastausta edes kysymällä.
Lentokone, olen edelleen sitä mieltä että ko. koti ei ole oikea koti vaan Stockan mainoslavaste.. eikä siinä mitään, hienoja kuvia silti.
Pssst... Onko jääkaapeissa jäljittimiä, tietääkö kukaan.....??
Kyllä niihin voisi laittaa mustan laatikon ainakin. useinhan näin käykin, kun ruuanjämät unohtuu rasiaan...
Musta olis oikeus ja kohtuus että jääkaappikin lähettäis signaalia.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:06"]
Lentokone, olen edelleen sitä mieltä että ko. koti ei ole oikea koti vaan Stockan mainoslavaste.. eikä siinä mitään, hienoja kuvia silti.
[/quote]
Se muuten oikeasti selittäisi asian miksi kaikki esillä olevat tavarat ovat kyseisestä tavaratalosta eikä siellä näytä asutulta. Ehkä joku asiasta enemmän tietävä tuttu vihjannut asiasta muille, jääkaappiin vetoamalla?
Kauheeta nauraa tälläselle, mutta naurampa kuitenkin.
mä veikkaan sitä parveketta.