Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkaa: Kumpi löytyy ensin, Malesian kone vai Se jääkaappi?

Vierailija
10.04.2014 |

Minun veikkaukseni on että Malesian lentokone. Entä te?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen jotenkin myös sitä ehdotettua parveketta, tai vaatehuonetta, tai miksei se voisi olla makuuhuoneen nurkassakin? Onko makuuhuoneen kuvat tutkittu tarkkaan ja koska viimeksi?

Vierailija
42/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaapin jääpalakone mahdollisesti kolistellut jotain SOS-morse-signaaleja, onko kukaan kuullut sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:00"]

En ole tätä jääkaappigatea seurannut, mutta eikö tässä kuvassa ole jääkaappi?

http://casablogit.fi/media/cache/normal/blog_content_image/normal/534036a389ac61fb0b000017/iIMG_4178.jpg

[/quote]

Nuo muut seurana olevat kodinkoneet eivät täytä kaapin värikoodistandardia, joten tuskin on se jota tässä etsintäkuulutettu.

Toivottavasti tätä viestiä ei nyt väärinymmärretä rasistisena tai jotain!

Vierailija
44/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten teidämme, mikron alla oleva kaappi ei ole jääkaappi, vaan Ikean Bestå-kaappi, jossa säilytetään astioita.

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:00"]

En ole tätä jääkaappigatea seurannut, mutta eikö tässä kuvassa ole jääkaappi?

http://casablogit.fi/media/cache/normal/blog_content_image/normal/534036a389ac61fb0b000017/iIMG_4178.jpg

[/quote]

Vierailija
45/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin luetteloin ja kuvaan  vaikka pikkuhousuni nettiin, mutta jääkaappia en. Raja se on mullakin! 

Vierailija
46/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhupuheiden mukaan jääkaapin mustalaatikko on todellakin mustalla kaudella maalattu kalustemaalilla greigestä mustaksi, sittemmin keltaiseksi, keväisen oranssiksi (sopi tulppaanikimppuun), valkoiseksi (mutta tuli liikaa kerman värinen) ja lopulta tammiviilutettu. Varmuutta tämän hetkisestä stailauksesta ei kuitenkaan ole. Voisiko olla käärittynä Uashmama-pussiin? Laatikon löytyminen olisi ehdottoman tärkeää, jotta jääkaapin liikkeistä päästäisiin selville.

Vierailija
47/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ootte hauskoja. Tajusin kans heti otsikosta kenestä tässä puhutaan :D soittakaa joku sille ja kysykää niin loppuu tää arvuuttelu!

Vierailija
48/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:15"]

XD ootte hauskoja. Tajusin kans heti otsikosta kenestä tässä puhutaan :D soittakaa joku sille ja kysykää niin loppuu tää arvuuttelu!

[/quote]

Blogikommenteissa on kuulemma kysytty. Yleensä kotiinsa liittyvien tavaroiden ja kalusteiden (sekä alusvaatteiden) suhteen niin avoin bloggaaja oli vastannut erittäin epämääräisesti jääkaappia koskevaan tiedusteluun, että kyllä siinä nyt jotain perin outoa on.

Vierailija
49/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että jääkaapin osalta tilanne on toivoton :( Eihän sitä enää edes siivota (siivousrutiinini-postaus), eli laakista vainaa ja varmaan jo aikaa sitten kadonnut varastoon ja signaalit kadonneet.

Konehan on jo melkein löytymässä.

Vierailija
50/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:06"]

Lentokone, olen edelleen sitä mieltä että ko. koti ei ole oikea koti vaan Stockan mainoslavaste.. eikä siinä mitään, hienoja kuvia silti.

[/quote]

Se muuten oikeasti selittäisi asian miksi kaikki esillä olevat tavarat ovat kyseisestä tavaratalosta eikä siellä näytä asutulta. Ehkä joku asiasta enemmän tietävä tuttu vihjannut asiasta muille, jääkaappiin vetoamalla?

[/quote] 

Mistä lähtien stockalta on saanut esim. Ikean kalusteita?

Vierailija
51/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitaan Troijan hevosta! Eli joku innokas vapaaehtoinen av-mamma Artekin isoon 'Buy now, keep forever' -laatikkoon ja toinen lähetin puvussa kärräämään laatikkoa valkoiseen kotiin. Laatikon avautuessa av-mamma tempaisee virpomavitsan esiin, lausuu tuoreeksterveeks-runot ja zoomaa nopeasti ympäri kämppää 360 astetta röntgenkatseellaan, että missäs helkkarissa se jääkaappi on. Sitten poistuu peilien viitoittamaa tietä ulos ovesta.

Vierailija
52/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nyt alkanut hävettää se, että meillä on ihan näkösällä jääkaappi. :( Tuossa viime viikolla kun luetteloin ja kuvasin pikkuhousujani, huomasin, että jääkaapin varjo näkyy muutamassa kuvassa.

Vierailija
53/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapit ovat todellakin niin out tällä hetkellä. Varsinkin esteetikkojen ja minimalistien kodeissa. Yliarvostettu kapistus, turhake muiden joukossa.

Vierailija
54/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu löytyy saksalaisista piiretyistä

Vierailija
55/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän hyvät jääkaappilämpötilat on ollut ulkona jo useamman kuukauden, kun talvi ei ollut kylmä.

Kesäksi ajattelin ostaa taas jonkun ihanuusjääkaapin. Paikkakin on mietitty: kesällä kuitenkin grillataan ja myyn lieden tarpeettomana pois. Syksyllä olin muutenkin aikonut toteuttaa monivuotisen liesihaaveeni.

Vierailija
56/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää av ON hulvaton, mä oon niin koukussa näihin juttuihinne :D

Kiitos rakkaat !! :)

Vierailija
57/57 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanuusjääkaappi? rakkausliesi?