Onko miehesi ystäväsi?
Otsikossahan se tuli. Onko miehesi "pelkkä" puoliso, vai onko hän myös ystävä?
Tämä kysymys tuli mieleeni, kun lueskelin HS:n sivulta kommenttia, jossa joku kommentoi että vaimo käy oopperassa ja viettää vapaa-aikaansa naispuolisten ystäviensä kanssa, mies taas tekeee "miesten juttuja" omien kavereidensa kanssa. Yhteistä heillä oli kai sitten lähinnä seksi ja lapset...? Tämä kommentoija jotenkin erotteli naisen ja kaverit täysin eri maailmaan. Miten teillä?
Kommentit (10)
Paras ystäväni ehdottomasti. En voisi kuvitellakaan eläväni sellaisen ihmisen kanssa joka ei olisi. Me jaetaan samat kiinnostuksen kohteet, puhutaan ja harrastetaan ja jaetaan kaikki. Muut ystävät tulee kaukana jäljessä.
Mun mieheni on mun paras ystäväni ja kumppanini. Se jonka kanssa selviää kaikesta ja voi unelmoida ihania asioita:)
Liiankin hyvä ystävä, avioliitto ei toimi.
On. Muu tuskin edes toimisi. Ei silti tartte kaikkea tehdä yhdessä ja jättää muita ystäviä ulkopuolelle. Aikaa tuskin jää kamalasti niille muille ja mitä toi nyt sitten on jos menee joidenkin muiden kavereiden kanssa johonkin teatteriin tms... sehän on kamalan pientä... eikä kaada mitään maailmoja.
Ihan ykköskamu. Meillä on omat ystäväpiiritkin, mutta myös runsaasti yhteisiä mielenkiinnon kohteita, joita ei sitten löydy ystäväpiiristä.
Ei ole. Miehellä oli sielunkumppani erikseen. Hän kanssaan pystyi keskustelemaan asioista.
Nyt asutaan erikseen. Sielunkumppani on kuollut.
On ystävä, paras ystävä. Tosin täysin erilailla kuin paras naispuolinen ystävä. Mieheni on ihminen jonka seurassa parhaiten viihdyn ja jonka kanssa on hauskinta. Kunhan välillä pääsee viettämään sitä tyttöjen välistä aika myös, en kyllä ilman sitäkään tykkäisi olla.
Kyllä mies on mulle ystävä myös. Kaikkein tärkein ystävä ehdottomasti enkä oikein tiedä haluaisinko suhdetta, jossa mies ei ole ystävä.