Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska voin vaatia tapailemaltani mieheltä, että ei treffaile enää muita naisia?

Vierailija
30.11.2020 |

Olen kirjoitellut 2 kk ja käynyt 2 kertaa treffeillä yhden miehen kanssa ja olen hänestä kiinnostunut ja luulen, että hänkin minusta. Hän on kuitenkin vielä sillä samalla treffipalstalla missä tapasimme ja hän on käynyt myös viime viikolla yhden toisen naisen kanssa treffeillä. Missä vaiheessa voin vaatia häneltä, että ei enää tapaile muita?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverimies jolla saattaa olla pari kolmekin naista samaan aikaan "työn alla" ja hän kokee ettei siinä ole mitään ihmeellistä tai väärää. Hän sanoo myös että on naisen tehtävä ilmoittaa että nyt tapaillaan vain toisiamme ja muut deittikumppanit saa jäädä nyt sivuun.

Ja sitten tämä aina vähän väliä ihmettelee ettei taaskaan tärpännyt milloin minkäkin naisen kanssa ja taas sitä ollaan sinkkuja. Olen tuonut oman naisnäkökulmani esille ja sanonut, että jos kuulisin että tapailemani mies pyörittää edes yhtä muuta naista minun lisäkseni, lähtisin heti kävelemään.

Olen kuulemma todellisuudesta vieraantunut romantikko, joka haluaa elää sadussa.

Taudit leviää....

Vierailija
42/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Vaihda!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia mitään, mutta jos haluat oikeasti että mies on sinun eikä muiden kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Mitä tarjoat puolisona/naisena/ vaimona? Ajan henki on se, että laatumiesten ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sinun on siis tarjottava hänelle syy sitoutumiseen juuri sinun kanssa.

Miks ainoo kommentti, josaa kehotetaan kattomaan peiliin sai näin paljon alapeukkuja?

Eiku joo, ei mitään. Muistin just et ollaan vauvapalstalla...

Onko sinulla tapana toisien treffien jälkeen alkaa miettimään, mitä voit tarjota toiselle puolisona ja vaimona? Mä en kyllä niin varhaisessa vaiheessa tiedä edes että eteneekö suhde edes seurusteluasteelle, jostain avioliitosta nyt puhumattakaan. Sitoutuminen vakavaan parisuhteeseen on mulle ihan eri asia kuin tapailla vain yhtä ihmistä kerrallaan. Sinullako molemmat tapahtuvat samanaikaisesti?

Minä mietin noita asioita jo siinä vaiheessa, kun aloin väsätä Tinder-profiilia. Kun tapaan jonkun kiinnostavan, en enää pohdi, mitä annettavaa minulla on (koska olen sen jo kummunikoinut) vaan sitä, pystyykö toinen antamaan minulle niitä asioita, joita tarvitsen.

Tämä taktiikka on minun nähdäkseni hyvin yleinen naisten keskuudessa. Eli toisin sanoen optimoit sitä kuinka täydellisen miehen pystyt saamaan ja mitä fiiliksiä hän sinussa herättää. Toivottavasti mietit myös sitä kolikon toista puolta eli kuinka täydellinen sinä olet tälle miehelle ja millaisia fiiliksiä sinä herätät hänessä, koska hyvään parisuhteeseen ei riitä että pelkästään sinä olet onnellinen.

Vierailija
44/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyt vaatimuksellasi ihmisoikeusrikokseen.

Vierailija
45/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverimies jolla saattaa olla pari kolmekin naista samaan aikaan "työn alla" ja hän kokee ettei siinä ole mitään ihmeellistä tai väärää. Hän sanoo myös että on naisen tehtävä ilmoittaa että nyt tapaillaan vain toisiamme ja muut deittikumppanit saa jäädä nyt sivuun.

Ja sitten tämä aina vähän väliä ihmettelee ettei taaskaan tärpännyt milloin minkäkin naisen kanssa ja taas sitä ollaan sinkkuja. Olen tuonut oman naisnäkökulmani esille ja sanonut, että jos kuulisin että tapailemani mies pyörittää edes yhtä muuta naista minun lisäkseni, lähtisin heti kävelemään.

Olen kuulemma todellisuudesta vieraantunut romantikko, joka haluaa elää sadussa.

Et ainakaan osaa kovin selvästi ilmaista omia toiveitasi ja rajojasi.

En nyt tiedä mitä tällä tarkoitat, luitkohan kommenttiani ajatuksella...? Väännän nyt rautalangasta.

Siis tämä tyyppi josta kerroin on miespuolinen ystävä (ollaan kouluaikoina tutustuttu). Hän siis avautuu naisseikkailuistaan vähän väliä minulle ja valittaa aina kun jää kerta toisensa jälkeen sinkuksi. Hän kysyy joskus mielipiteitäni ja neuvoja tyyliin "Olet nainen joten kerro mielipiteesi asiassa x, mitäköhän tein väärin kun puolisoehdokas numero 4 ei halua enää tavata kun kuuli että käyn treffeillä myös muiden naisten kanssa". No, sanoin että itse en pitäisi siitä että tapailemani mies vehtaa useamman naisen kanssa. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta koen sen epäkunnioittavana. Haluaisin siis, että tapailemani mies tapailisi vain minua.

Ilmaisinko itseäni nyt tarpeeksi selvästi?

Vierailija
46/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia mitään, mutta jos haluat oikeasti että mies on sinun eikä muiden kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Mitä tarjoat puolisona/naisena/ vaimona? Ajan henki on se, että laatumiesten ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sinun on siis tarjottava hänelle syy sitoutumiseen juuri sinun kanssa.

Miks ainoo kommentti, josaa kehotetaan kattomaan peiliin sai näin paljon alapeukkuja?

Onko sinulla tapana toisien treffien jälkeen alkaa miettimään, mitä voit tarjota toiselle puolisona ja vaimona? Mä en kyllä niin varhaisessa vaiheessa tiedä edes että eteneekö suhde edes seurusteluasteelle, jostain avioliitosta nyt puhumattakaan. Sitoutuminen vakavaan parisuhteeseen on mulle ihan eri asia kuin tapailla vain yhtä ihmistä kerrallaan. Sinullako molemmat tapahtuvat samanaikaisesti?

Minä mietin noita asioita jo siinä vaiheessa, kun aloin väsätä Tinder-profiilia. Kun tapaan jonkun kiinnostavan, en enää pohdi, mitä annettavaa minulla on (koska olen sen jo kummunikoinut) vaan sitä, pystyykö toinen antamaan minulle niitä asioita, joita tarvitsen.

Tämä taktiikka on minun nähdäkseni hyvin yleinen naisten keskuudessa. Eli toisin sanoen optimoit sitä kuinka täydellisen miehen pystyt saamaan ja mitä fiiliksiä hän sinussa herättää. Toivottavasti mietit myös sitä kolikon toista puolta eli kuinka täydellinen sinä olet tälle miehelle ja millaisia fiiliksiä sinä herätät hänessä, koska hyvään parisuhteeseen ei riitä että pelkästään sinä olet onnellinen.

Olen mies.

Enkä todellakaan mieti toisen (itselleni edelleen vieraan ihmisen) puolesta, olenko hänelle sopiva. Se on hänen tehtävänsä selvittää.

Vierailija
47/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se toinen nainen ehtii vaatia ensin 😱

Vierailija
48/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet niellyt ensimmäisen kerran.

Vierailija
49/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia heti. Ihmettelen näitä vastauksia.

Ei tietenkään voi siten "vaatia", että sanoo, että nyt olet suhteessa minun kanssani ja lopetat muiden tapailun, sillä sen toisenkin mielipiteellä on tietenkin väliä. Mutta voi muotoilla sen niin, että kysyy, haluaisiko kumppani keskittyä tutustumaan minuun ja pelkästään minuun, että nähtäisiin, miten juttu kehittyy. Vai haluaako hän yhä tapailla toisia ja jos haluaa, niin voi kertoa, että itse ei ole kiinnostunut enää deittailemaan montaa ja siten jos se on sitä mitä toinen tahtoo, niin voidaan lopettaa tapailu. Ei todellakaan kannata jäädä odottelemaan toisen valintoja silloin, kun itsestä tuntuu pahalta.

Vierailija
50/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta ihmiseltä ei todellakaan ole sopivaa vaatia mitään muutoksia hänen elämäntapoihinsa. Aikaisintaan kihloihin mentäessä voitte sopia tämän laatuisista asioista, mutta silloinkaan et voi vaatia!

Vierailija
51/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se nykyaikana on. Eronneet yli 35v.  naiset siirtyy deittimarkkinoille ja sitten tulee ihme ja yllätys että ei siellä ole vientiä niinkuin ennenvanhaan. Suurin osa miehistä ihan luusereita, ja ne harvat kunnon miehet kyntää niin montaa peltoa kuin huvittaa. Ja tästä ei nuoria tyttöjä valisteta, vaan annetaan ymmärtää, että mahdollisuudet itsellä liki rajattomat. Sitten tulee näitä naiiveja kyselijöitä, että mikä on kun homma ei toimikaan? Ja kuinka monen naisen unelmat on särkyneet tämän seurauksena? Kysynpähän vain.

Miten se on kunnon mies, joka kyntää kaikkia peltoja? Tautipesäkehän se on.

Sitä paitsi naiset ei tod luule, että ovat 35v. samannäköisiä kuin 22-vuotiaana. Siinä olet oikeassa, että laadukkaita miehiä - ei-luusereita ja uskollisia, parisuhdetta haluavia - ei varmasti löydy jokaiselle yli kolmekymppiselle em. ominaisuudet täyttäville naisille.

Vierailija
52/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmöinrn provp tänään. Mutta toisaalta kaikki miehet, erityisesti palstan uli$evat miehet toimisivat näin jos vain pystyisivät

Vierailija
53/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
54/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia se olisi naisen tehtävä "ilmoittaa" että nyt loppuu muut pyöritykset ja ollaan parisuhteessa? Tarkoittaako tuo mies siis sitä, että hän tottakai suostuisi jonkun noista naisen kanssa, kunhan hänelle vaan ilmoitettaisiin asiasta? Perin kummallista..

Juuri noinhan se menee niinkuin sanot. Nainen tunnustelee erilaisista merkeistä, että onko mies tosissaan ja alkaako hän osoittaa halua parisuhteeseen. Jos löytää itsensä jostain friends with benefits -tilanteesta missä nähdään harvakseltaan, koska miehellä on muitakin, eikä mies tee elettäkään että suhde siirtyisi eteenpäin, niin tottakai naisen on järkevämpää siirtyä seuraavaan, kuin alkaa kerjätä sitoutumista.

Vierailija
55/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Enkä todellakaan mieti toisen (itselleni edelleen vieraan ihmisen) puolesta, olenko hänelle sopiva. Se on hänen tehtävänsä selvittää.

Täysin samaa mieltä. En edes näe ihmisiä jonkinlaisella lineaarisella täydellisyyden akselilla. Jokainen ihminen on minusta uniikki kombinaatio vikoja ja hyveitä, ja se on nimenomaan kumppaniehdokkaan asia selvittää millaisia hyveitä hän kumppaniltaan toivoo ja millaisten vikojen kanssa hän on valmis elämään. Kun nämä preferenssit natsaa riittävän hyvin yhteen, voi kaksi hyvinkin epätäydellistä ihmistä olla toisilleen ne täydelliset kumppanit. Ihan omana itsenään.

Vierailija
56/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia se olisi naisen tehtävä "ilmoittaa" että nyt loppuu muut pyöritykset ja ollaan parisuhteessa? Tarkoittaako tuo mies siis sitä, että hän tottakai suostuisi jonkun noista naisen kanssa, kunhan hänelle vaan ilmoitettaisiin asiasta? Perin kummallista..

Juuri noinhan se menee niinkuin sanot. Nainen tunnustelee erilaisista merkeistä, että onko mies tosissaan ja alkaako hän osoittaa halua parisuhteeseen. Jos löytää itsensä jostain friends with benefits -tilanteesta missä nähdään harvakseltaan, koska miehellä on muitakin, eikä mies tee elettäkään että suhde siirtyisi eteenpäin, niin tottakai naisen on järkevämpää siirtyä seuraavaan, kuin alkaa kerjätä sitoutumista.

Samaa oon ihmetellyt että miksi se muka naisen tehtävä on ilmoittaa että haluaa vakiintua. Kyseenalaistin tämän toki ja sain vastaukseksi vain että "niin se vaan menee". Luulen että kyse on vain jostain vastuun pakoilusta, tämän tyypin seurustelukuviot nimittäin menee kerta toisensa jälkeen niin että heti kun naisystävä alkaa puhua tulevaisuudensuunnitelmista, esim yhteenmuutosta, yhteisestä kesälomareissusta tai muusta vastaavasta, tätä kaverimiestäni alkaa ahdistaa niiiiin kovasti. Heti alkaa löytyä naisesta vikoja ja oikein etsimällä etsii syytä laittaa yhteydet poikki. Ei siis uskalla/halua sitoutua, on joskus sanonutkin että kyllä hänellä on oikeus pitää hauskaa. Harmi vain että antaa naisystävilleen aina suhteiden alussa kerta toisensa jälkeen itsestään kuvan että etsii vakavaa kumppania. Välirikkoihinhan nuo on tähän asti aina päättyneet.

Vierailija
57/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia missään vaiheessa. 

Kai nyt sentään papin aamenen jälkeen?

Vierailija
58/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se nykyaikana on. Eronneet yli 35v.  naiset siirtyy deittimarkkinoille ja sitten tulee ihme ja yllätys että ei siellä ole vientiä niinkuin ennenvanhaan. Suurin osa miehistä ihan luusereita, ja ne harvat kunnon miehet kyntää niin montaa peltoa kuin huvittaa. Ja tästä ei nuoria tyttöjä valisteta, vaan annetaan ymmärtää, että mahdollisuudet itsellä liki rajattomat. Sitten tulee näitä naiiveja kyselijöitä, että mikä on kun homma ei toimikaan? Ja kuinka monen naisen unelmat on särkyneet tämän seurauksena? Kysynpähän vain.

Miten se on kunnon mies, joka kyntää kaikkia peltoja? Tautipesäkehän se on.

Sitä paitsi naiset ei tod luule, että ovat 35v. samannäköisiä kuin 22-vuotiaana. Siinä olet oikeassa, että laadukkaita miehiä - ei-luusereita ja uskollisia, parisuhdetta haluavia - ei varmasti löydy jokaiselle yli kolmekymppiselle em. ominaisuudet täyttäville naisille.

Olenpahan vain huomannut niin omassa kuin parin kaverini elämässä, että jos on kunnon sonni, niin vientiä riittää. Eikä naisilla tunnu olevan juuri mitään ongelmaa sen kanssa, että panen myös muita. Eikä myöskään sen kanssa, että ovat itse varattuja. Jokaisella kuitenkin aina vähän, ja sillai leikillään pientä tiedustelua että haluaisinko ehkä kuitenkin sitoutua... Ja sitten kun kieltäydyn, niin ei ongelmaa. Homma jatkuu ihan normisti. Siinä sitten tulee kuultua ehkä elämäntarina jos toinenkin. Ja tähän johtopäätökseen olen sitten tullut. Voin olla varmasti myös väärässä.

Eli se mitä tarkoitin kun sanoin "kunnon mies" on ehkä pikkasen eri kuin "kunnollinen mies", mitä taas uskon sinun tarkoittaneen. Ja kyllä näitä kunnollisia miehiäkin on tarjolla, mutta he pyörii vapailla markkinoilla aika lyhyen aikaa. Yleensä siitä lähipiiristä sitten löytyy eronnut yh-äiti joka sitten nappaa nämä yksilöt seuraavaan pitkään suhteeseen.

Mitä taas tulee näihin tauteihin, niin ehkäisy on a ja o. Sitten kun on vähän tutustuttu, ja naikkonen jää ns. pysyvämpään kiertoon, niin monesti homma kehittyy niin että hän ei aktiivisesti etsi ketään. Elää elämäänsä, ja saa seksin tarpeet tyydytettyä multa. Siinä vaiheessa sitten voi olla jo ilman ehkäisyä. Jos löytyy haluja etsiä poikakaveria tai miesystävää niin päästän hänet menemään, ja toivotan oiken hyvää elämää. Tällä tavalla ei ainakaan itselle ole tullut mitään tauteja. Tietty vähän kiinni kans, et mistä ettii niitä naisia.

Vierailija
59/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyisin kysymystä niin, että mitä olen valmis tekemään miehen kanssa, joka tapailee muitakin?

Kahville, kyllä. Syömään, kyllä. Elokuviin, kyllä. Sen enempää juuri en. Ehkä kokeeksi yhden yön, mutta jos sen jälkeen aikoo jatkaa, minun kanssani on parempi jättää muut, tai minä jätän hänet.

Et voi vaatia mitään, voit vain tyynesti siirtyä seuraavaan.

Muuten, jos hän kokeilee montaa pitkään, niin he's not that into you.

Täytyy vain niellä pettymys, että sinä et ollut hänelle niin merkittävä kuin hän sinulle, ja jatkaa matkaa.

Vierailija
60/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Mutta ap:n kysymyksestä käy ilmi että haluaa suhdetta, joten on hyvä suunnitella asiat niin lyhyellä kuin pitkällä tähtäimellä. Mitä taas tulee minuun miehenä, niin totta kai huolehdin itsestäni ja kannan vastuun siitä millainen mies olen. Naissuhteet luo onnellisuutta. Hyvät naissuhteet vaatii hyvän miehen. Olen sitä mieltä, että onnellisen elämän eteen pitää asettaa riittävän korkeat standardit. Sen takia huolehdin, että kehitän itseäni tasapainoisesti. Vahva mieli vahvassa ruumissa, ja sitä rataa. Oln myös sitä mieltä, että nykyaikana tämä aspekti ei ole riittävän hyvin huomioitu noin niinkuin yleisesti. Jos haluaa hyvän elämän on tehtävä työ sen eteen, ja usein ensimmäinen askel on katsoa itseään kriittisesti.

Siis jollet itsekään kaksien treffien jälkeen katso aiheelliseksi miettiä, millainen olisit toiselle puolisona ja aviomiehenä, niin miksi ap:n pitäisi tällaista alkaa vielä pohtimaan? Tässähän hän vasta pohtii, että milloin olisi kohtuullista toivoa, ettei mies enää muita naisia deittailisi, ja minun mielestäni minkääntasoisesta suhteesta ei voi edes puhua ennen kuin ne muut deittailut ovat puolin ja toisin jääneet pois. Siitäkin on vielä pitkä matka avioliittopohdintoihin. Kaksien treffien jälkeen nyt ei toista voi edes tuntea niin hyvin, että hirveästi kannattaisi omaa asemaansa tämän puolisona alkaa analysoimaan. Nämäkin asiat yleensä selviävät suhteen kehittymisen ja toiseen tutustumisen myötä.

Minusta sinä menet kovin pitkälle ehdotuksissasi, kun ap ei ole vielä edes suhdevaiheessa tämän miehen kanssa. Eihän tuollaisessa tilanteessa, kun toinen tapailee vielä muitakin, voi edes tietää voisiko tästä suhdetta edes muodostua ja eteneekö se suhde miten pitkälle vaikka muodostuisikin. Ensin minusta ap:n pitäisi nyt saada selville ylipäätään se, onko mies kiinnostunut katsomaan kortit ap:n kanssa vai haluaako hän mieluummin jatkaa etsintää. Ihan turha ennen näiden asioiden selviämistä on mennä peilin eteen pohtimaan, mitä minä voisin miehelle naisena ja vaimona tarjota.