Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska voin vaatia tapailemaltani mieheltä, että ei treffaile enää muita naisia?

Vierailija
30.11.2020 |

Olen kirjoitellut 2 kk ja käynyt 2 kertaa treffeillä yhden miehen kanssa ja olen hänestä kiinnostunut ja luulen, että hänkin minusta. Hän on kuitenkin vielä sillä samalla treffipalstalla missä tapasimme ja hän on käynyt myös viime viikolla yhden toisen naisen kanssa treffeillä. Missä vaiheessa voin vaatia häneltä, että ei enää tapaile muita?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli valinta napsahti taas kaikkien muidenkin naisten tykkäämään alfaan. Vaikka meitä úliopistolaisia halveksitte, niin tästä juuri ollaan kerrottu monet kerrat.

Vierailija
22/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta tapaamista tuskin tulee jos alat jotain vaatimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä te haette, vakavaa pitkää suhdetta vai jotain kevyempää. Kyllähän se että treffailee toisia osoittaa ettei hän sinusta ole kiinnostunut ainakaan vakavasti. Voi olla että tykkäsi mutta kuitenkin haikailee jotain parempaa.. Kylmä fakta.

Naiset jää liikaa roikkumaan miehiin jotka eivät ole kiinnostuneita. Kyllä sen sitten huomaa kun toinen on kiinnostunut. Ei tarvii miettiä mitä seuraavaksi tai kikkailla ja pelailla.

Vierailija
24/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia keneltä tahansa mitä tahansa koska tahansa.

Se, että olet kiinnostunut, on huono peruste vaatia keltään mitään. Luultavasti myös tuhoisa tarkoitustasi ajatellen. Kuvittele, jos "satunnainen vastaantulija" kaksien treffien jälkeen ilmoittaisi, että on kiinnostunut sinusta ja siksi et saa enää tapailla muita. Huvittaisiko myöntyä ja alkaa tutustua tähän lähemmin vai tulisiko kylmiä väreitä selkäpiihin? 

Jos deittikumppani sinusta vakavissaan kiinnostuu, hän tekee sen ihan itse. Ehkä hänen pitää ensin kartoittaa vaihtoehtoja, mutta lopulta se on silti oma tahto eikä toisen vaatimukset. Asioista voi toki puhua pehmeämmin, esimerkiksi esittää toiveen.

Vierailija
25/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta tapaamista tuskin tulee jos alat jotain vaatimaan.

kolmas tapaaminen niin varmaan mennyt jo 3kk :D

no, onhan se vuodessa jo 12 tapaamista

Vierailija
26/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselta voi vaatia mitä vaan, myös M35 & N35:lta. Se on vaan heidän asia, haluavatko vastata vaatimuksiin.

Technically correct is the best kind of correct.

M35

Vierailija
27/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne tätä nimenomaista miestä, mutta minulta ei voi vaatia tuota missään vaiheessa.

M35

Eikä minulta. Minä voin tapailla niin montaa miestä kuin haluan eikä minulta voi kukaan muuta vaatia.

N35

Ja sitten nelikymppisenä kysytään, minne meni kaikki hyvät miehet? ;D

Ei tullut vastaan kun ei halunnut vain sitä yhtä tapailla. Vaatimalla ei saa ketään haluamaan itseään.

Just näin.

Vierailija
28/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia mitään, mutta jos haluat oikeasti että mies on sinun eikä muiden kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Mitä tarjoat puolisona/naisena/ vaimona? Ajan henki on se, että laatumiesten ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sinun on siis tarjottava hänelle syy sitoutumiseen juuri sinun kanssa.

Miks ainoo kommentti, josaa kehotetaan kattomaan peiliin sai näin paljon alapeukkuja?

Eiku joo, ei mitään. Muistin just et ollaan vauvapalstalla...

Vierailija
29/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverimies jolla saattaa olla pari kolmekin naista samaan aikaan "työn alla" ja hän kokee ettei siinä ole mitään ihmeellistä tai väärää. Hän sanoo myös että on naisen tehtävä ilmoittaa että nyt tapaillaan vain toisiamme ja muut deittikumppanit saa jäädä nyt sivuun.

Ja sitten tämä aina vähän väliä ihmettelee ettei taaskaan tärpännyt milloin minkäkin naisen kanssa ja taas sitä ollaan sinkkuja. Olen tuonut oman naisnäkökulmani esille ja sanonut, että jos kuulisin että tapailemani mies pyörittää edes yhtä muuta naista minun lisäkseni, lähtisin heti kävelemään.

Olen kuulemma todellisuudesta vieraantunut romantikko, joka haluaa elää sadussa.

Vierailija
30/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia mitään, mutta jos haluat oikeasti että mies on sinun eikä muiden kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Mitä tarjoat puolisona/naisena/ vaimona? Ajan henki on se, että laatumiesten ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sinun on siis tarjottava hänelle syy sitoutumiseen juuri sinun kanssa.

Miks ainoo kommentti, josaa kehotetaan kattomaan peiliin sai näin paljon alapeukkuja?

Sen takia kun ajan henki on, että miehen pitää oppia sitätaikka tätä, mutta nainen täytyy hyväksyä sellaisena kuin se on.

Vierailija
31/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä te haette, vakavaa pitkää suhdetta vai jotain kevyempää. Kyllähän se että treffailee toisia osoittaa ettei hän sinusta ole kiinnostunut ainakaan vakavasti. Voi olla että tykkäsi mutta kuitenkin haikailee jotain parempaa.. Kylmä fakta.

Naiset jää liikaa roikkumaan miehiin jotka eivät ole kiinnostuneita. Kyllä sen sitten huomaa kun toinen on kiinnostunut. Ei tarvii miettiä mitä seuraavaksi tai kikkailla ja pelailla.

Ihminen voi haluta myös vakavaa suhdetta useamman kuin yhden ihmisen kanssa.

Vierailija
32/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverimies jolla saattaa olla pari kolmekin naista samaan aikaan "työn alla" ja hän kokee ettei siinä ole mitään ihmeellistä tai väärää. Hän sanoo myös että on naisen tehtävä ilmoittaa että nyt tapaillaan vain toisiamme ja muut deittikumppanit saa jäädä nyt sivuun.

Ja sitten tämä aina vähän väliä ihmettelee ettei taaskaan tärpännyt milloin minkäkin naisen kanssa ja taas sitä ollaan sinkkuja. Olen tuonut oman naisnäkökulmani esille ja sanonut, että jos kuulisin että tapailemani mies pyörittää edes yhtä muuta naista minun lisäkseni, lähtisin heti kävelemään.

Olen kuulemma todellisuudesta vieraantunut romantikko, joka haluaa elää sadussa.

Et ainakaan osaa kovin selvästi ilmaista omia toiveitasi ja rajojasi.

Vierailija
33/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se nykyaikana on. Eronneet yli 35v.  naiset siirtyy deittimarkkinoille ja sitten tulee ihme ja yllätys että ei siellä ole vientiä niinkuin ennenvanhaan. Suurin osa miehistä ihan luusereita, ja ne harvat kunnon miehet kyntää niin montaa peltoa kuin huvittaa. Ja tästä ei nuoria tyttöjä valisteta, vaan annetaan ymmärtää, että mahdollisuudet itsellä liki rajattomat. Sitten tulee näitä naiiveja kyselijöitä, että mikä on kun homma ei toimikaan? Ja kuinka monen naisen unelmat on särkyneet tämän seurauksena? Kysynpähän vain.

Vierailija
34/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa porukka sekasin nykyään

Vierailija
35/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tapana toisien treffien jälkeen alkaa miettimään, mitä voit tarjota toiselle puolisona ja vaimona? Mä en kyllä niin varhaisessa vaiheessa tiedä edes että eteneekö suhde edes seurusteluasteelle, jostain avioliitosta nyt puhumattakaan. Sitoutuminen vakavaan parisuhteeseen on mulle ihan eri asia kuin tapailla vain yhtä ihmistä kerrallaan. Sinullako molemmat tapahtuvat samanaikaisesti?

Vierailija
36/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustelee muiden kanssa, niin ei tule puolin tai toisin yllätyksiä. Uskollisuutta voi vaatia tai ehdottaa ihan koska itse haluaa. Toinen osapuoli sitten reagoi tähän valitsemallaan tavalla. Lisäksi se mitä hän sanoo ja myöhemmin tekee voivat olla kaksi tyystin eri juttua.

Vierailija
37/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kahdet treffit ole vielä oikein mitään saatika edes kunnolla tapailua. Toki olette kirjoitelleet pitkään. En lähtisi tässä vaiheessa vaatimaan mitään.

Koita sopia uudet treffit ja vähän nopeampaan tahtiin, kenties se selviää onko kiinnostus molemmin puolista vai etsitäänkö yhä sitä kiinnostavampaa puoliskoa.

Vierailija
38/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harrastaneet seksiä, ja millaista se oli?

Mielestäni erittäin oleellinen tieto.

Vierailija
39/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tapana toisien treffien jälkeen alkaa miettimään, mitä voit tarjota toiselle puolisona ja vaimona? Mä en kyllä niin varhaisessa vaiheessa tiedä edes että eteneekö suhde edes seurusteluasteelle, jostain avioliitosta nyt puhumattakaan. Sitoutuminen vakavaan parisuhteeseen on mulle ihan eri asia kuin tapailla vain yhtä ihmistä kerrallaan. Sinullako molemmat tapahtuvat samanaikaisesti?

Ei tietenkään. Mutta ap:n kysymyksestä käy ilmi että haluaa suhdetta, joten on hyvä suunnitella asiat niin lyhyellä kuin pitkällä tähtäimellä. Mitä taas tulee minuun miehenä, niin totta kai huolehdin itsestäni ja kannan vastuun siitä millainen mies olen. Naissuhteet luo onnellisuutta. Hyvät naissuhteet vaatii hyvän miehen. Olen sitä mieltä, että onnellisen elämän eteen pitää asettaa riittävän korkeat standardit. Sen takia huolehdin, että kehitän itseäni tasapainoisesti. Vahva mieli vahvassa ruumissa, ja sitä rataa. Oln myös sitä mieltä, että nykyaikana tämä aspekti ei ole riittävän hyvin huomioitu noin niinkuin yleisesti. Jos haluaa hyvän elämän on tehtävä työ sen eteen, ja usein ensimmäinen askel on katsoa itseään kriittisesti.

Vierailija
40/68 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin noita asioita jo siinä vaiheessa, kun aloin väsätä Tinder-profiilia. Kun tapaan jonkun kiinnostavan, en enää pohdi, mitä annettavaa minulla on (koska olen sen jo kummunikoinut) vaan sitä, pystyykö toinen antamaan minulle niitä asioita, joita tarvitsen.