Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on hyvännäköinen on vaikee olla parisuhteessa

Vierailija
09.04.2014 |

Olin 9 vuotta aviossa, erosin erinäisten syiden vuoksi kertaakaan en pettänyt. Hellyyttä kaipasin jo pitkään, se oli tuosta suhteesta loppu. Löysinkin sellaista melko pian, ihanan, mukavan huomaavaisen miehen..

Kuitenkin, kuitenkin tää vapaus vaan on mulle niin kivaa. Saan miehiltä paljon huomiota, ja se tuntuu hyvälle, mietin aina olisko tuo kuitenkin parempi kuin mitä minulla nyt on. Lisäksi huomaan jumittuvani nykyisessä kumppanissa ihan mitään sanomattomiin ärsytyksiin (mitkä ei kenessäkään muissa haittaa). Välillä taas tuntuu että haluan olla vain hänen kanssaan. 

On rankkaa olla näin tunnevammainen. JOs olisin ulkonäöltäni toisenlainen, enkä herättäis kiinnostusta ulkopuolisissa uskoisin että olisin paljon rakastavampi kumppani. Nyt olen kaikkea muuta, tämä häiritsee mutta en voi itselleni mitään. Edelleenkään en ole kuitenkaan pettänyt!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että on pelkästä ulkonäöstäki kiinni. Itsekin olen todella kauniiksi kehuttu ja saan aina katseita perääni - mutta rakastan miestäni enkä nykyään usein enää edes huomaa muiden silmien vilkuttelua. Väittäisin, että tämä ongelmasi lähtee sisältäpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi