Kun on hyvännäköinen on vaikee olla parisuhteessa
Olin 9 vuotta aviossa, erosin erinäisten syiden vuoksi kertaakaan en pettänyt. Hellyyttä kaipasin jo pitkään, se oli tuosta suhteesta loppu. Löysinkin sellaista melko pian, ihanan, mukavan huomaavaisen miehen..
Kuitenkin, kuitenkin tää vapaus vaan on mulle niin kivaa. Saan miehiltä paljon huomiota, ja se tuntuu hyvälle, mietin aina olisko tuo kuitenkin parempi kuin mitä minulla nyt on. Lisäksi huomaan jumittuvani nykyisessä kumppanissa ihan mitään sanomattomiin ärsytyksiin (mitkä ei kenessäkään muissa haittaa). Välillä taas tuntuu että haluan olla vain hänen kanssaan.
On rankkaa olla näin tunnevammainen. JOs olisin ulkonäöltäni toisenlainen, enkä herättäis kiinnostusta ulkopuolisissa uskoisin että olisin paljon rakastavampi kumppani. Nyt olen kaikkea muuta, tämä häiritsee mutta en voi itselleni mitään. Edelleenkään en ole kuitenkaan pettänyt!
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:18"]Olisit vaan otsikoinut tämän, että on vaikeaa olla parisuhteessa kun on kypsymätön, sitoutumiskammoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Opettele olemaan sitten oikeasti yksin ja arvostamaan itseäsi toisten huomiosta riippumatta!
[/quote]
Eka ruma huutelija
No, ota toki ilo irti. Se aika, jolloin olet hyvännäköinen, ja se aika jolloin markkinoilla on paljon kunnollisia miehiä vapaana, on nimittäin aika lyhyt. Jos parisuhteessa oleminen on nyt haastavaa, niin odotahan kun saat kaupan päälle miehen exän ja lapset edellisestä suhteesta. Aika nopeasti juuri muita ei ole enää tarjolla, jos haluaa jokseenkin tasapainoisen kumppanin.
Itsellänihän on myös 2 lasta. Ja olen jo huomannut ettei ne miehet nyt pidemmän päälle kukaan taida kauheen hyviä kumppaneita olla keitä tuolla tapaa. Tämä nykyinen sitä olisi. Tunteet ja järki ei vain aina kohtaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:18"]Olisit vaan otsikoinut tämän, että on vaikeaa olla parisuhteessa kun on kypsymätön, sitoutumiskammoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Opettele olemaan sitten oikeasti yksin ja arvostamaan itseäsi toisten huomiosta riippumatta!
[/quote]
Eka ruma huutelija
[/quote]itseasiassa en. Minä olin aina se luokan nätein, kaveriporukan kaunein ja vielä ulospäin suuntautunut ja isorintainen niin sain aina huomiota enemmän kuin tarpeeksi. Sitten kävi niin, että sairastuin yhtäkkiä, iho meni ihan kamalaan kuntoon, olin ruvella kokonaan. Ihmiset alkoivat suhtautua minuun ihan eri tavalla, vaikka olin aivan sama ihminen. Löytyi syy ihottumaan, olin erittäin allerginen homeelle javtalostamme löytyi hometta. Muutettiin pois, iho tuli kuntoon, ihmisten suhtautuminen oli taas ihan erilaista. Mutta minä muutuin. En ollut enää sama ihminen, joka arvottaa ihmisiä ulkonäön perusteella. Olin oppinut läksyni ja myös sen, että olen yhtä arvokas näytin miltä tahansa.
Minkä luulet vetoavat miehiin eniten ulkonäössäsi? Haluaisin itsekin hieman rakkautta.
Minä olen komea, menestynyt, älykäs ja hyvin varakaskin. Eikä minulla - kumma kyllä - ole ongelmia vaimoni kanssa. Vokotteleehan ne muut naiset, mutta se on heidän oma häpeensä; minä nautin onnistuneesta avioliitostani!
Luulisi että olisi vielä kamalampaa olla tunnevammainen ja ruma, ei saisi edes sitä huomiota miehiltä.
Juuri tuon takia lihoin/lihotin itseäni +20kg. En saa enää niin paljon katseita ja saan olla rauhassa... Olen niin heikko, että jos tilaisuuksia olisi enemmän, niin saattaisin sortua. Eli tavallaan tein elämäni itselleni helpoksi.
Ja tiedän, että jos laihduttaisin nuo kilot, huomiota tulisi taas enemmän ja vientiä riittäisi.
Nyt olen onnellinen näin, ei tarvitse itse häätää niitä miehiä kimpusta :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:31"]
Minä olen komea, menestynyt, älykäs ja hyvin varakaskin. Eikä minulla - kumma kyllä - ole ongelmia vaimoni kanssa. Vokotteleehan ne muut naiset, mutta se on heidän oma häpeensä; minä nautin onnistuneesta avioliitostani!
[/quote]
Käytätkö sormusta? :)
Kuka huutelee taas lääkkeitä? haha! Se kyllä sopii kommentiksi jokaiseen ketjuun, täytyy myöntää
Minkä luulet vetoavat miehiin eniten ulkonäössäsi? Haluaisin itsekin hieman rakkautta.
Elovena tytöksi kutsuvat sellainen luonnollisen kaunis (en ylimeikattu), olen aina iloinen ja ymmärrän miesten huumoria, osaan nauraa myös itselleni. En ole helpoo, mutta mukava lähestyttäessä, silti minussa on haastetta. Uskon että nämä ovat juttuja miksi minusta tykätään. Lisäksi olen treenannut ja kroppani on suht hyvässä kunnossa (ei kuitenkaan fitness malli mitoissa). Olen huomannut että saan monet miehet haluamaan kanssani vakavempaakin suhdetta, vaikka eivät aikisemmin ole tätä halunneet. Pettyvät sitten kun myöhemmin minusta alkaa paljastua kaikkea muuta kuin mukava elovena tyttö, silti haluavat.
ap
Näinhän se on usein. Itselläni on komea mies ja olisi meille molemmille elämä helpompaa, jos hän olisi rumempi. Jos joskus tulee ero niin en taatusti huoli enää komeaa miestä! Enkä varmaan saisikaan, itse oon aika tavis tai vähän yli :)
Nauti. Nainen on käyttökelpoinen 35 ikävuoteen asti, sitten alkaa rupsahtaa ja varsinkin synnyttäneet... Itse vaihdoin nuorempaan ja taas maistuu :)
Ei sinun pidä sitoutua jos tuolta tuntuu! on ihan väärin itseäsi ja toista ihmistä kohtaan, että tiikeri yrittää olla seepra olematta kumpaakaan kunnolla. miten kukakin elää kaikista onnellisimmin. et voi syödä samalla kakusta kermoja päältä ja olla syömättä kakkua lainkaan; se on joko tai.
Ps. oikeasti hyvännäköinen ei koskaan tekisi asiasta ongelmaa, vaan on sinut itsensä kanssa ja ei tee ulkonäöstään numeroa, joten et voi olla oikeasti todella kaunis. T: oikeasti kaunis ja naimisissa
Hyvä joskus saada rehellisiä kertomuksia kauniiden elämästä.
No, miksi ihmeessÄ sinulla on oltava mies??? En voi tajuta sitä, että joku ottaa miehen "koska ei parempaakaan varmaan saa.".
vielä voisin ymmärtää se, jos haluaisit äidiksi, mutta sinä olet jo äiti. Mihin helvettiin sinä miestä tarvitset, jos et saa häneltä riittävästi rakkautta??
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:18"]Olisit vaan otsikoinut tämän, että on vaikeaa olla parisuhteessa kun on kypsymätön, sitoutumiskammoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Opettele olemaan sitten oikeasti yksin ja arvostamaan itseäsi toisten huomiosta riippumatta!
[/quote]
Eka ruma huutelija
[/quote] Tottahan tuo on. Olen samanlainen. Saan miehiltä paljon huomiota ja ottajia on. Huono itsetunto kun on, niin tavallaan tuohon jää koukkuun. Isäni oli alkoholisti eikä koskaan juurikaan antanut, tai siis ei koskaan, hellyyttä tai kehunut aidosti. Ei näyttänyt että rakasti. Olen yrittänyt aikuisena työstää noita ongelmia ja miettiä mistä tuo johtuuja yrittänyt päästä tuosta eroon.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:35"]
Juuri tuon takia lihoin/lihotin itseäni +20kg.
Nyt olen onnellinen näin, ei tarvitse itse häätää niitä miehiä kimpusta :D
[/quote]
En epäile, kuka haluaisi +20 kiloista sotanorsua, hyi!
Kun on tarpeeksi hyvännäköinen on mahdotonta olla missään suhteessa.