Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan miestäni GPS-sovelluksella

Vierailija
09.04.2014 |

Mitä mieltä olette? Asensin sen tänään salaa hänen ja minun puhelimiin. Vaikee olla paljastamatta, kun en mitään salaisuuksia yleensä pidä häneltä ja tämä on liian hauskaa salapoliiseilua. Ei tosin olisi enää jos hän menisikin johonkin muualle kuin mihin olisi sanonut menevänsä. Tällä hetkellä näyttää olevan ihan oikeassa paikassa ja reittikin sinne oli kunnossa.

Laillista vaan ei, mutta olen tyyppi joka noudattaa omia lakejaan. En ikinä tekisi mitään joka vahingoittaisi jotakuta, mutta muuten moraalini saattaa poiketa muista (?)

En usko että mies suuttuisi jos jäisin kiinni. Luulen, että hän nauraisi minulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn seuraamaan teinejäni. He tosin tietävät tämän. Miestäni en seuraisi, etenkään salaa, minusta se loukkaisi miehen yksityisyyttä.

Vierailija
2/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikot lakia. Piste. Jos salapoliisileikit ja gps-tekniikka kiinnostaa, harrasta vaikka geokätkeilyä. Luultavasti olet sairaaloisen mustasukkainen vaikka yrität sitä itsellesi ja muille selittää toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilekö miestäsi jostain vain onko kyseesä hupi? Etkö pelkää, että parisuhteesi kärsii, jokailelta pääsee joskus valkoisia valheita.

Entä kaikki yllätykset, jotka mies sinulle järjestää, kukkakaupan eteen sun synttäriaamuna? Eikö harmita, ettei ole enää mitään salaista?

Vierailija
4/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 3, tiedän että olen todella mustasukkainen ja jopa paranoidi, enkä yritä salailla sitä keneltäkään. Kuten sanoin, en noudata lain kirjainta kirjaimellisesti kuin kone, vaan mulla on oma, varmasti monen mielestä vääränlainen käsitys hyvästä ja pahasta. Mutta se on mun käsitys enkä häpeä sitä. Kaikilla on omat mielisairautensa. Lain noudattaminen ei ole mun elämässä ihan kärkipäässä. 10 käskyäkin uppoaa paremmin kuin nyky-yhteiskunnan määräykset.

Vierailija
5/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan epäilläkkin koska olen tosiaan vähän paranoidi. :/ syytä ei kyllä ihan oikeasti taida olla. Onneks toi sovellus ei sentään lähetä videokuvaa niin pysyy kukkaostokset salaisuutena. Tällä hetkellä mulla onkin violetteja krookuksia ja kimppu pinkkejä ruusuja keittiössä mieheltäni. :) -ap

Vierailija
6/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava meininki ap!

Vierailija
7/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERROIN MIEHELLENI TOTUUDEN, en vain malttanut olla kertomatta. Hänestä se oli suloista, koska jos ei olisi rakkaastaan mustasukkainen ei hänen mukaansa silloin välittäisikään. Hän halusi että laitetaan toimimaan kumminkin päin ja nyt voidaan tarkkailla kummatkin missä toinen menee. :D ja miten helpottavaa on, että kun on puhelin hukassa, voi tarkastaa olisiko se sittenkin jäänyt himaan. Kätsyä ja onneks mies on yhtä hullu lainrikkoja kuin mä! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi