Olen kauniimpi kuin yksikään Miss Suomi -kandidaatti. Kysyttävää?
Olen paljon kauniimpi kuin yksikään tämänvuotuisista missikandidaateista. Mielestäni tämän vuoden taso ei ole huono, muttei hyväkään. Eikö Suomesta löydy oikeasti yhtään suuren luokan kaunotarta kisoihin? Mielipiteitä ja keskustelua.
Kommentit (29)
Mäkin oon kauniimpi ja lähes kaikki mun ystävät on. Kaikki ystävistäni eivät ole tarpeeksi pitkiä missikilpailuun, puhumattakaan mallintyöstä, mutta itse olen sitäkin. Ai miksi en milloinkaan osallistu(nut)? Koska misseys ja kaikki siihen littyvä on niin noloa. Eihän sinne mene kuin jotkut pikkukylien junttitytöt, jotka toivovat pääsevänsä jääkiekkoilijan kanssa naimisiin ( ja useat tosiaan pääsevätikin ). Et mikä oli sun pointtis Ap? Että olet olet ihan nätti ihminen? Selvä!
Oletko sama tyyppi kuin "syyttäjä" tuolla aiemmassa ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:15"]
Sanot olevasi paljon kauniimpi, toisin sanoen voittaisit kisan jos osallistuisit? Kysyn miksi et osallistu.
[/quote]
Hassu kysymys. Miksi ihmeessä pitäisi osallistua?
On, parikin kysymystä:
- Onko tämä vain oma mielipiteesi vai voisitko viitata johonkin lähteeseen? Ymmärräthän, ettei mielipiteillä ole mitään väliä jos niitä ei voi osoittaa tosiksi?
- Miksi luulet, että kukaan uskoo sinua?
- Miksi luulet, että ketään kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:36"]
Miss Suomi -kilpailu ei ole vain kauneuskilpailu, vaan kilpailjoiden ja erityisesti voittajan täytyy olla kokovaltaisesti edustavia. Miksi Suomesta ei nykyään löydy kovinkaan monia edustuskuntoisia Missi -ehdokkaita johtuu siitä, että täysi-ikäisyyteen ehtineet tytöt ovat jo ehtineet ryvettyä ja menettää maineensa mm. alastonkuvilla, nettitrollauksella, vauvoilla, lutkamaisuudeella, päihteillä, tatuoinneilla, rikosrekistereillä, pikavipeillä ja luottotietojen menetyksellä -YOU NAME IT!
Siis vaikka kuvittelisitte olevanne nätimpiä kuin nykyiset Miss Suomi -ehdokkaat, ei sillä ole väliä, koska te ette olisi edustuskelpoisia!
Mies33
[/quote]
Hmm . Olen 19 ja puoli vuotta ja minulla ei ole mitään noista edellä mainitsemistasi paheista. Olen myös omasta ja monen ystäväni mielestä todella kaunis. Olisinkohan siis edustuskelpoinen missi? Pitänee hakea ensi vuonna...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:55"]
Olen paljon kauniimpi kuin yksikään tämänvuotuisista missikandidaateista.
[/quote]
Kuva. Muuten aivan turhaa paskanlätinää jolla ei ole edes mikäänlaista viihdearvoa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:02"]Miten olet kauniimpi? Kenen mielestä? Miten voit mitata kauneutta ja asettaa ihmisiä kauneusjärjestykseen?
[/quote]
heh sitähän missikisoissa tehdään ;)
Ei ole kysyttävää mut ystävällisesti haluan sanoa ettet voi tietää kuka on kaunein ellet ole tavannut kaikkia missikandidaatteja livenä. Harva on niin valokuvauksellinen et olis kuvissa kaunis eli luonnossa suurin osa on kauniimpia.
Katsoin kuvat ja täytyy sanoa et niiden perusteella voin jopa uskoa et olet kauniimpi koska kuvat olivat huonolaatuisia, rumia ja tytöt on meikattu sekä kammattu väärin.