Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jesus, miks mun hiki haisee ku myrkky?! :O

Vierailija
11.03.2014 |

Mistä voi johtua voimakas hien tuoksu? Kävin äsken kaupungilla ja ihan itteäkin taas hävetti ku huomasin taas haisevani niin. Ja jos joku miettii, niin kyllä, peseydyn joka päivä ja käytän deodoranttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtele dödö merkkejä, käytä alkoholittomia dödöjä, ei keinokuitu paitoja. Niin eikä liian kireitä paitoja muutenkaan. Joskus se onkin paita joka haisee.

Vierailija
2/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla haisee vain jännityshiki. Tavallinen urheiluhiki ei niinkään. Oletko vaihtanut työpaikkaa tai muuta jännää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon juot kahvia ja vettä? Mulla haisee hiki ja oikeastaan hikoilenkin vain silloin, kun kahvia on tullut juotua liikaa ja vettä liian vähän. Urheillessa tietty myös hikoilen, mutta ei sekään kamalalta haise, muuta kuin silloin, kun vettä on tullut juotua aivan liian vähän.

Vierailija
4/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:32"]Kuinka paljon juot kahvia ja vettä? Mulla haisee hiki ja oikeastaan hikoilenkin vain silloin, kun kahvia on tullut juotua liikaa ja vettä liian vähän. Urheillessa tietty myös hikoilen, mutta ei sekään kamalalta haise, muuta kuin silloin, kun vettä on tullut juotua aivan liian vähän.

[/quote]

kahvia kyllä tulee litkittyä eikä vettä hirveesti juotua. Täytyypä kokeilla heti tätä!

Vierailija
5/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oikein kunnon lämmin saunotteluhetki, että hiki pääsee kunnolla virtaamaan ja tee ennen saunottelua kunnon ihonkuorinta, että huokoset ovat kunnolla avoinna. Rupea myös juomaan enemmän vettä ja jätä kahvi vähemmälle. Käytä myöskin ihoa vasten vain luonnonkuituisia vaatteita. Noilla ohjeilla pitäisi ongelman alkaa hellittää hieman.

Vierailija
6/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itelläni ainakin vaikuttaa toi paljonko ole nauttinut kofeiinia päivän aikana. kaikista pahimmat ovat energiajuomat, silloin ei kyllä pidä mikään deudorantti :D