OKV blogggarin jääkaapin metsästys...
Kommentit (33)
Ja missä täti itse säilyttää omia alusvaatteitaan ja sukkia?
Suorastaan ahdistaa blogissa se kun bloggaaja innostuu jostain, kun tiedossa on että kohta a) koko koti on täynnä ko. rakkausesinettä ja kauan haaveiltua juttua, tai b) rakkausesine häippäsee vähin äänin talvivarastoon/ystävälle/rikkinäisenä palautukseen.
Toisaalta, viihdearvo ylittää tuon fiiliksen eli jatkan lukemista :) tekisi mieli kuitenkin aina kiljua että SEIS, LOPETA NYT TÄHÄN ÄLÄKÄ PILAA TÄTÄKIN IDEAA TUNKEMALLA SITÄ SUUT SILMÄT TÄYTEEN! Hyvänä esimerkkinä juuri tytön huone: täynnä keltaista, niitä riivatun kirjaimia ja puuelikoita. Less is more on täysin vieras asia Okv:lle.
Miten musta tuntuu, että ne kaikki aiemmat ketjut ovat aina kadonneet siinä vaiheessa, kun minä olen esittänyt oletukseni siitä, että tuo OKV:n asunto on vain kulissi ja ettei siinä oikeasti asu ketään. Juuri nuo vaatteiden ja lelujen puute sekä kaiken henkilökohtaisen tavaran puute todistaa mielestäni tämän väitteen.
Ehkä se ihan oikeasti on Casablogien kustantama kulissi. Aika hieno juttu siinä mielessä, että blogaaja jaksaa vuosittain postata melkein kaksi postausta päivittäin pyörittämällä tavaraa nurkasta nurkkaan pienessä asunnossa. Viime aikoina ollaan kyllä saatu tarpeekseen niistä hyllyjen sisällön kuvauksista, tyyliin: yrtti ensin tässä nurkassa, mutta nyt onkin tässä toisessa nurkassa...
Katsotaan kuinka kauan tämä ketju saa elää :D ....
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:02"]
[/quote]
http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/02/vakka-kantensa-valitsee
Näyttää kyllä hyvälle mutta onko oikesti kätevää purkaa asetelma joka aamu ja mahdollisesti toisen kerran päivälläkin, jos laittaa puhtaat pyykit takaisin koppiin. Päällä vielä kaikenlaista asetelmaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:40"]
[/quote]
http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/02/vakka-kantensa-valitsee
Näyttää kyllä hyvälle mutta onko oikesti kätevää purkaa asetelma joka aamu ja mahdollisesti toisen kerran päivälläkin, jos laittaa puhtaat pyykit takaisin koppiin. Päällä vielä kaikenlaista asetelmaa.
[/quote]
On kyllä epäkäytännöllisintä ikinä.
Repesin tälle kommentille ihan täysin:
"Toi on tosi epäkäytännöllistä. Kaivatko tissiliivit aamulla kukkamaljakon alta?"
Ehkä se asuukin vielä aviomiehen kanssa, mutta viereisesssä asunnossa. Jospa mies kyllästyi feikkaamiseen ja sanoi itsensä touhusta irti, joten Miian touhuaa nyt kulissiasunnossa yksin lapsen kanssa.
Jonkun pitäis nyt ostaa sen blogikirppikseltä jotakin ja noutaa tuote heidän kotoaan!
[/quote]
Ikean Malm lipastossa. Voisko lapsenkin vaatteita olla siinä? Tuollainen lipasto nielee sisäänsä uskomattoman paljon kuitenki.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:35"]
[/quote]
Ikean Malm lipastossa. Voisko lapsenkin vaatteita olla siinä? Tuollainen lipasto nielee sisäänsä uskomattoman paljon kuitenki.
[/quote]
Ei ole Malmissa. Se kuulema hajosi ja Miia palautti sen, mutta ei ottanut uutta tilalle.
Bloggaajahan tekee nykyään töitä keittiönpöydän ääressä. Epäilen että palkka tulee casablogien takana toimivasta yrityksestä ja koti on tosiaan oikea koti mutta samalla casa-blogien kulissi ja sihteerikön/kirjanpitäjän toimisto. Ruoka varmaan haetaan päivittäin suoraan kaupasta. Eihän syöjiä ole kuin Miia ja tyttö joka syö kuitenkin myös päiväkodissa. Mulla on ollut kaveri jolla oli silloin kaveruusaikoina kaksi alle kouluikäistä lasta ja he söivät ihan joka päivä itiksen mäkkärissä. Kodissa oli jääkaappi mutta siellä oli vain litroittain pepsimaxia. Lapset söivät viikkoisin myös päiväkodissa. Eli jos Miia vielä juo vaan vettä niin eihän mihinkään tarvita jääkaappia noin pienessä perheessä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:35"]
[/quote]
[/quote]
Joku on nyt vähän tippunut kärryiltä blogin suhteen. Muutokset tulevat niin nopealla sykkeellä, että turha kommentoida, jos ei ole lukenut viimeisen parin kuukauden postauksia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:31"]
Miten musta tuntuu, että ne kaikki aiemmat ketjut ovat aina kadonneet siinä vaiheessa, kun minä olen esittänyt oletukseni siitä, että tuo OKV:n asunto on vain kulissi ja ettei siinä oikeasti asu ketään. Juuri nuo vaatteiden ja lelujen puute sekä kaiken henkilökohtaisen tavaran puute todistaa mielestäni tämän väitteen.
Ehkä se ihan oikeasti on Casablogien kustantama kulissi. Aika hieno juttu siinä mielessä, että blogaaja jaksaa vuosittain postata melkein kaksi postausta päivittäin pyörittämällä tavaraa nurkasta nurkkaan pienessä asunnossa. Viime aikoina ollaan kyllä saatu tarpeekseen niistä hyllyjen sisällön kuvauksista, tyyliin: yrtti ensin tässä nurkassa, mutta nyt onkin tässä toisessa nurkassa...
Katsotaan kuinka kauan tämä ketju saa elää :D ....
[/quote]
Oletatko myös, että Blogger maksoi tuon kulissiasunnon ennen Casablogien perustamista, kun Miia bloggasi Bloggerissa?
Ahdistavan tyhjää ja järjestelmällistä