Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suudellaan?

Vierailija
11.03.2014 |

Olen 20-vuotias enkä oikeasti tiedä. Olen pari kertaa suudellut ja se tuntui oksettavalta käyttää kieltä. Mitä omalla suulla ja kielellä pitää tehdä että se tuntuu edes hyvältä?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää suuhun ja pyöritellä;)

Vierailija
2/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele kielenkäyttöä ensin isompaan ja  helpompaan kohteeseen (ei suoraan suun sisään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole tajunnut noiden kielisuudelmien ideaa. En tiedä teenkö sen jotenkin väärin, vai eikö ole vaan mun juttu

Vierailija
4/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imua pitää olla. Kielen kanssa pitää vain opetella mikä tuntuu hyvälle, haluaako tunkea sitä vain toisen suuhun, pitää vain omassa suussaan vai kohtaako vain kärjet ilman että ovat varsinaisesti kummankaan suussa.

Sen imun kanssa, verrattavissa kädenpuristukseen, joko se on hyvä tai siten sellainen kädet juuri ja juuri koskettaa eikä puristusta ole yhtään, tulee vain hölmö olo kun itse puristaa reippaasti eikä siihen vastata.

Vierailija
5/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kieltä käytetä tollo

Vierailija
6/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huulet terskan ympärille ja nuolet, vähän imua mukaan välillä.

Vierailija
7/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:47"]

Ei kieltä käytetä tollo

[/quote]

No just, ap:han kysyi, miten suudellaan ja siihen kuuluu kieli, kai nyt pussata jokainen osaa. 

Vierailija
8/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:47"]Imua pitää olla. Kielen kanssa pitää vain opetella mikä tuntuu hyvälle, haluaako tunkea sitä vain toisen suuhun, pitää vain omassa suussaan vai kohtaako vain kärjet ilman että ovat varsinaisesti kummankaan suussa.

Sen imun kanssa, verrattavissa kädenpuristukseen, joko se on hyvä tai siten sellainen kädet juuri ja juuri koskettaa eikä puristusta ole yhtään, tulee vain hölmö olo kun itse puristaa reippaasti eikä siihen vastata.

[/quote]

Tää oli ihan hyvä neuvo, kiitos

4

Vierailija
9/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti aika typerännäköistä hommaa, jos vaikka näytettäisiin suuteleva ihminen siten että se toinen osapuoli leikattaisiin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi