Tärkeimmät rukousaiheet uskovaisille juuri nyt
*Israelin valtio ja kansa
*Suomen politiikka, päätöksenteko, poliitikot ja kansa
*Joensuun kaupunki, valtuusto, kaupunginjohtaja, koulut, terveyskeskukset, sairaala, sosiaalityön osa-alueet, palvelut, yritykset, asukkaat, lapset, perheet, vammaiset, ikäihmiset, päihde-ja mielenterveystyö.
*Downin syndroomaisten lasten syntymä, ettei abortoitaisi vaan annettaisiin syntyä ja elää
*Autistien ja vaikeasti kehitysvammaisten oikeus oppimiseen ja sen turvaaminen ja tarpeeksi tukitoimia, että oppii eikä jää heikommalle tasolle kuin mihin kykyjä olisi.
* Ettei homojen ja lesbojen oikeutta avioliittoon virallistettaisi valtion tasolla
*Ettei tulisi sotaa Suomeen
*Venäjä ja siellä asuvat venäläiset ja myös vähemmistökansat, suomenvenäläiset ja se, että niin Venäjän kuin Suomenkin venäläisten keskuuteen tulisi herätys ja ihmisiä tulisi uskoon
* Minun omat työ, opiskelu, raha-asiat, sairaudet, toiveet, haaveet, unelmat, pelot jne ja myös minun kaikki läheiset, kaverit, ystävät ja nekin ihmiset joitten kanssa minulla on ollut ongelmia.
Kommentit (2)
Siis nää on sun omia rukousaiheitasi?
Liippaa läheltä sun elämääsi ja maailmankuvaasi.
Miksi ihmeessä lesbot ja homoseksuaalit eivät saisi olla heteroiden kanssa saman arvoisia?