Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeimmät rukousaiheet uskovaisille juuri nyt

Vierailija
09.04.2014 |

*Israelin valtio ja kansa

*Suomen politiikka, päätöksenteko, poliitikot ja kansa

*Joensuun kaupunki, valtuusto, kaupunginjohtaja, koulut, terveyskeskukset, sairaala, sosiaalityön osa-alueet, palvelut, yritykset, asukkaat, lapset, perheet, vammaiset, ikäihmiset, päihde-ja mielenterveystyö.

*Downin syndroomaisten lasten syntymä, ettei abortoitaisi vaan annettaisiin syntyä ja elää

*Autistien ja vaikeasti kehitysvammaisten oikeus oppimiseen ja sen turvaaminen ja tarpeeksi tukitoimia, että oppii eikä jää heikommalle tasolle kuin mihin kykyjä olisi.

* Ettei homojen ja lesbojen oikeutta avioliittoon virallistettaisi valtion tasolla

*Ettei tulisi sotaa Suomeen

*Venäjä ja siellä asuvat venäläiset ja myös vähemmistökansat, suomenvenäläiset ja se, että niin Venäjän kuin Suomenkin venäläisten keskuuteen tulisi herätys ja ihmisiä tulisi uskoon

* Minun omat työ, opiskelu, raha-asiat, sairaudet, toiveet, haaveet, unelmat, pelot jne ja myös minun kaikki läheiset, kaverit, ystävät ja nekin ihmiset joitten kanssa minulla on ollut ongelmia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lesbot ja homoseksuaalit eivät saisi olla heteroiden kanssa saman arvoisia?

Vierailija
2/2 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää on sun omia rukousaiheitasi?

Liippaa läheltä sun elämääsi ja maailmankuvaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla