Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko oikeasti tykkää työstään?

Vierailija
09.04.2014 |

Jouduin pakosta vaihtamaan työpaikkaa joku vuosi sitten. Ja tämä nykyinen on ihan p:stä. Asun suhteellisen pienellä paikkakunnalla ja uudet työpaikat eivät satele taivaalta. Tekeekö joku kotona töitä, jolla oikeasti tienaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsääntöisesti tykkään. Oon samassa firmassa ollut 12 vuotta. Tänään en innosta kiljuen ole menossa töihin, kun on yövuoro. Mutta pääsääntöisesti mukava mennä töihin ja yövuoroja on todella harvoin.

Vierailija
2/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Olen ollut samassa firmassa koko työikäni ja tehnyt erilaisia hommia, nykyään päivätyössä lämpimässä ja mukavassa toimistossa jossa saan päättää työajoistani ja lomistani miten haluan. Lisäksi työ on haastavaa ja mielenkiintoista ja ympärillä olevat ihmiset loistavia ja innovatiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Tuotekehitysinsinööri. Lienee silläkin vaikutusta mikä se ammatti on ja millä perusteilla siihen on päätynyt.

Vierailija
4/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi tehdä kotona töitä. Kotona saa kökkiä vapaa-aikana ihan tarpeekseen. Mä rakastan omaa työtäni erikoiskirjastonhoitajana ja tietopalveluasiantuntijana.

Vierailija
5/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä on homma. Olen asuntovälittäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan