Imuriharkintaa - onko Dyson hyvä?
Joudumme ostamaan uuden imurin ja olemme kiinnostuneita Dysonista, Onko kellään kokemuksia, onko hyvä imuri lapsia+koira-perheeseen?
Kommentit (7)
On se kyllä hintansa väärti. Meillä muutaman vuoden vanha Dyson, nykyisiin tehty varmaan vielä parannuksia. Ostakaa ihmeessä.
Toki mallit muuttuu, mutta perusideahan Dysoneissa on pysynyt samana. Ilmeisesti eläinperheeseen ei kovinkaan suositeltava, ei kuitenkaan omakohtaisia kokemuksia.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1514299/ketju/onko_dysonin_imuri_tehokas_stockalla_joulukuun
Muuten hyvä, mutta ERITTÄIN äänekäs. Olin pettynyt kun ostin.
Mulla on enkä kyllä enää ostaisi. On painava ja meluisa, plussaa toki siitä ettei tarvitse pölypusseja. Mutta "tankkia" joutuu kyllä pesemään silloin tällöin.
Maksoi niin paljon etten raaski laittaa pois, pakko käyttää loppuun.
Ihan paska, ainakin näin 3 koiran talouteen. Minulla oli ennen Electrolux, mikä oli paljon parempi... Dyson on vähän semmoinen hienohelmainen imuri, että tuntuu että sillä saisi imuroida lähinnä keskikokoisia pölyhiukkasia, aina on suutin tai joku paikka tukossa jos on kunnolla karvaa, soraa, risunpätkiä tms koirien sisään tuomaa ryönää lattioilla. Joka kerta kun imuroin, täytyy monta kertaa irrotella niitä imurin osia ja poistaa tukoksia. Yhh.
Dysonista ei ole kokemusta, mutta meillä kahden kissan perheessä on toiminut hyvin Miele. Tehokas ja mukava käyttää. Ennen oli Hoovereita parikin, molemmat imuteholta lopulta kehnoja ja hajosivat välittömästi takuun umpeuduttua.
On. Tehokas ja 5 vuoden takuu.