Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen syntyi ilman vaginaa, mitä mieltä?

Vierailija
08.04.2014 |

Mitä itse tekisit jos olisit syntynyt ilman vaginaa?

http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/jacqui-beck-no-vagina-believes-2798488

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:50"]

Öö miten on voinut huomata asian vasta 17-vuotiaana?

[/quote]

Näyttää jutun mukaan ulkoapäin normaalilta. Eli ellei ole työntänyt sormia pilluun tai yrittänyt harrastaa seksiä, niin miten sen huomaisi? Käynyt ilmi, kun mennyt lääkäriin koska ei menkkoja tuohon ikään mennessä.

[/quote]

Miten muka voi elää 17-vuotta eikä ole ikinä koskenut itseään sisältä? :O

[/quote]

No varmaan siksi kun ei ole ollut mitään koskettavaa eikä ole näin tajunnut että sieltä puuttuisi jotain? :D Järjenkäyttö sallittu.

T. N26

[/quote]

Kai hän on ollut biologian tunneilla? Joskus nähnyt toisen naisen alasti tai edes puunut siitä?

Vierailija
22/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenpa tällaisen suomalaisenkin tytön. Ei ne kaikki ihmiset ole sisältä samanlaisia. Reipas, mukava tyttö! Sukupuolielin ei määritä kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:40"]Yleensä on tehty leikkaushoito.

[/quote]

Kuinka monta kertaa oot syntynyt ilman pimperoa, jos sulle yleensä on tehty leikkaus?

[/quote]

Anteeksi huono ilmaus. Yleensä tämmöisissä tapauksissa tehdään leikkaushoito jos ihminen sen haluaa ja vaikka harvinainen onkin niin ei kuitenkaan ainutlaatuinen, niinkuin ei muutkaan sukuelinten anomaliat.

Vierailija
24/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:36"]

http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/jacqui-beck-no-vagina-believes-2798488

[/quote]

Tappaisin itseni :( Seksi on yksi mun elämän tärkeimmistä asioista. Vaginani on paljon tuntoherkempi kuin klitoris ja nautin ihan suunnattomasti panemisesta.

[/quote]

Tuskinpa sitä tietäisit, jos olisit ilman vaginaa syntynyt, vai mitä?

[/quote]

En tietäisi konkreettisesti, mutta kyllä minä ainakin kuvittelin millaista nussiminen olisi miehen kanssa. Ilman vaginaa en eläisi päivääkään, tappaisin itseni.

Vierailija
25/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:21"]

[/quote]

Tappaisin itseni :( Seksi on yksi mun elämän tärkeimmistä asioista. Vaginani on paljon tuntoherkempi kuin klitoris ja nautin ihan suunnattomasti panemisesta.

[/quote]

Ja panemisen ihanuuden toki tietäisit, jos olisit syntynyt ilman sitä vaginaa.

[/quote]

Niin, silti tappaisin itseni. Seksi on aina ollut minulle tärkeää ja olen ollut seksuaalinen jo ennen kuin aloitinkaan yhdynnät. Kuvittelin usein miltä yhdyntä tuntuisi.

Vierailija
26/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, silti tappaisin itseni. Seksi on aina ollut minulle tärkeää ja olen ollut seksuaalinen jo ennen kuin aloitinkaan yhdynnät. Kuvittelin usein miltä yhdyntä tuntuisi.

[/quote]

Niin kuvittelin minäkin, mutta ei mun elämä sentään seksistä riipu nytkään. Ja jos en sitä olisi koskaan saanut, en osaisi mitään tiettyä tunnetta kaivata.

Vierailija
27/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin kuvittelin minäkin, mutta ei mun elämä sentään seksistä riipu nytkään. Ja jos en sitä olisi koskaan saanut, en osaisi mitään tiettyä tunnetta kaivata.

[/quote]

Mä kyllä kaipasin. Menetin neitsyyteni suht vanhana ja olin kyllä niin kiimainen etten olisi voinut ilman seksiä elää. Enkä voi nytkään kun olen saanut sen kokea. Ennen kuin sain seksiä oli jatkuva panetus koko ajan yötä päivää, en pystynyt keskittymään mihinkään. Jos sitten olisi selvinnyt etten kykene yhdyntään niin olisin kyllä tappanut itseni. Elämä ilman seksiä on aika ankeaa.

Vierailija
28/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tappaa itseään tuon takia, leikkaus on mahdollista tuossakin tilanteessa tosin oman lapsen saaminen ei mahdollista mutta adoptoida voi

Vierailija
29/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Etkö voisi hieman tinkiä noista itsensätappamisen kriteereistäsi?

Vierailija
30/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa kuin peniksettömällä miehellä.

-Mies 28v-

Vierailija
31/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanottiin myös, että tyttö saa jotain hoitoa joka ei edellytä leikkausta. Mikäköhän se sellainen hoito mahtaa olla?

Vierailija
32/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin... Hänellä ei ole menkkoja riesana!

Vierailija
33/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on klitoris, niin no hätä. Jos ei sitäkään, sit olisin todella pahoillani.

t. yksi 3/4 naisista jotka ei saa yhdynnässä orgasmia

Vierailija
34/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on syntynyt ilman vaginaa. Ulkosynnyttimet tarkistetaan jo synnärillä, joten tytöllä todennäköisesti on ne. Tuossahan sanottiin, että she has a dimble, eli varmaan normi ulkosynnyttymet ja tosi lyhyt vagina.

Transseksuaalimiehillä vaginaa venytetään, joten veikkaan että hän saa samantyyppistä hoitoa, eikä meistä kukaan voi tietään sen tuntoherkkyyttä. Hermosto kun on eri kudosta ja voi olla ihan normaali.

Vierailija
35/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:58"]

Vaihtaisin ilomielin kroppaa hänen kanssaan! Olisi vain hienoa olla poikkeavanlaatuinen ja erilainen kuin muut. Eipähän pääsis kukaan mies nillittämään että "Menikö hiekkaa p*lluun?? ;D" Värkki on itsellänikin niin turha ettei sillä tule juuri kuin kustua ja istuttua sen päällä että ilmankin pärjäisi. Olisi semmoinen customoitu versio..pois kaikki turha ja tiettyyn sukupuoliluokkaan kategorisoiva. Aika seksikästä itseasiassa.

N26

[/quote]

Etkö tykkää naimisesta? :0 Mä en vois elää ilman.

Vierailija
36/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:57"]

Ei tarvitse tappaa itseään tuon takia, leikkaus on mahdollista tuossakin tilanteessa tosin oman lapsen saaminen ei mahdollista mutta adoptoida voi

[/quote]

Joo, mutta tuskinpa tuntuu emättimen sisältä yhtä hyvältä kuin normaalisti. Mulla ainakin emätin on paljon tärkeämpi seksuaalielin kuin klitoris. Paneminen tuntuu miljoona kertaa paremmalta kuin suuseksi.

Vierailija
37/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Etkö voisi hieman tinkiä noista itsensätappamisen kriteereistäsi?

[/quote]

En. Seksi on mulle yksi tärkeimmistä asioista elämässä. Ilman sitä en haluaisi elää. Jos haluaa joka päivä seksiä monta kertaa, niin miten ilman sitä voisi elää?

Vierailija
38/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:20"]

Helpompaa kuin peniksettömällä miehellä.

-Mies 28v-

[/quote]

No eihän ole! Emätin on naisen tärkein seksuaalielin. Tuskinpa se leikkauksen jälkeenkään tuntuu niin hyvältä kuin pitäisi.

Vierailija
39/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:38"]

Jos sillä on klitoris, niin no hätä. Jos ei sitäkään, sit olisin todella pahoillani.

t. yksi 3/4 naisista jotka ei saa yhdynnässä orgasmia

[/quote]

Öh...Mä ottaisin mieluumin emättimen kuin klitoriksen. Suurin osa naisista VOI saada yhdynnässä orgasmin. Emätin ja klitorisorgasmi voivat olla myös toisistaan riippumattomia. Kun jotkut väittävät, että KAIKKI emätinorkut tulisi klitan kiihottamisesta niin se ei pidä paikkaansa. On myös emätinorkkuja jotka tulevat ilman klitoriskiihotusta.

Mulla se itse pano on tärkein asia. En saa suuseksistä tai sormettamisesta samaa nautintoa kuin yhdynnästä. Penis hieroo ihanasti emättimen seinämiä (eri puolilta kuin klitta) ja mulla on tosi paljon tuntoa emättimessä. Oonkin aina ihan hurmoksessa kun pannaan. Mastusboidessa käytän usein dildoa, en esim sormeta itseäni usein.

Emätin on tarkoitettu panemiseen ja siitä voi saada ihan sairaalloista mielihyvää. Olisi surkea kohtalo syntyä ilman emätintä. Mulla ainakin alkaa emätin ihan vaatimaan elintä sisäänsä kun panettaa. Ei riitä siis mikään klitan hipsuttelu vaan on ihan pakko tunkea jotain sisään.

Itse en ole koskaan saanut klitorisorkkua. Olen saanut vain emätinorkkuja. Joten tuo yleistyksesi että klitoris riittää on täysin väärä. Mä en eläis päivääkään ilman emätintä. Ja onneksi ei tarvitse.

Vierailija
40/42 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuosikymmenien ajan on ajateltu, että nainen saavuttaa orgasmin vain, mikäli hänen klitoriksensa saa stimulointia. Uusimpien tutkimusten mukaan kliimaksin voi saavuttaa kuitenkin myös pelkällä yhdynnällä. Näyttää myös siltä, että klitoriksen ja vaginan kautta saavutetut orgasmit eroavat merkittävästi toisistaan.

Pelkästä yhdynnästä johtuva vaginan alueen orgasmi näyttää sitä vastoin olevan terveen kehon merkki sillä kaikin puolin kunnossa olevat naiset saavat sen yllättävän usein.

- Mikäli vaginan stimulaatio tapahtuisi pelkästään klitorista stimuloimalla, tulisi kyseisten alueiden aktivoida samaa aluetta aivokuoressa. Näin ei kuitenkaan tapahdu, toteaa Komisaruk."

http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=3653284

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi