Nainen syntyi ilman vaginaa, mitä mieltä?
Mitä itse tekisit jos olisit syntynyt ilman vaginaa?
http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/jacqui-beck-no-vagina-believes-2798488
Kommentit (42)
Parempi se olis, monia miehiä kiinnostaa vaan alapää ja alapääjutut
Miettisin varmaan miltä orgasmi tuntuisi. En ymmärtäisi miehen intoutumista suuseksistä kun en ymmärtäisi jutun pointtia.
Öö miten on voinut huomata asian vasta 17-vuotiaana?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:50"]
[/quote]
Näyttää jutun mukaan ulkoapäin normaalilta. Eli ellei ole työntänyt sormia pilluun tai yrittänyt harrastaa seksiä, niin miten sen huomaisi? Käynyt ilmi, kun mennyt lääkäriin koska ei menkkoja tuohon ikään mennessä.
Kyllä käy sääliksi tyttöparkaa. Käytännössä hänellä ei ole naiseutta, ja on vaikea kuvitella kuka mies huolisi hänet :(
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:54"]Kyllä käy sääliksi tyttöparkaa. Käytännössä hänellä ei ole naiseutta, ja on vaikea kuvitella kuka mies huolisi hänet :(
[/quote]
Idiootti.
Vaihtaisin ilomielin kroppaa hänen kanssaan! Olisi vain hienoa olla poikkeavanlaatuinen ja erilainen kuin muut. Eipähän pääsis kukaan mies nillittämään että "Menikö hiekkaa p*lluun?? ;D" Värkki on itsellänikin niin turha ettei sillä tule juuri kuin kustua ja istuttua sen päällä että ilmankin pärjäisi. Olisi semmoinen customoitu versio..pois kaikki turha ja tiettyyn sukupuoliluokkaan kategorisoiva. Aika seksikästä itseasiassa.
N26
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Näyttää jutun mukaan ulkoapäin normaalilta. Eli ellei ole työntänyt sormia pilluun tai yrittänyt harrastaa seksiä, niin miten sen huomaisi? Käynyt ilmi, kun mennyt lääkäriin koska ei menkkoja tuohon ikään mennessä.
[/quote]
Miten muka voi elää 17-vuotta eikä ole ikinä koskenut itseään sisältä? :O
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:36"]
http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/jacqui-beck-no-vagina-believes-2798488
[/quote]
Tappaisin itseni :( Seksi on yksi mun elämän tärkeimmistä asioista. Vaginani on paljon tuntoherkempi kuin klitoris ja nautin ihan suunnattomasti panemisesta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:48"]
Miettisin varmaan miltä orgasmi tuntuisi. En ymmärtäisi miehen intoutumista suuseksistä kun en ymmärtäisi jutun pointtia.
[/quote]
Kannattaa lukea juttu, ennen kuin kommentoi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
Miten muka voi elää 17-vuotta eikä ole ikinä koskenut itseään sisältä? :O
[/quote]
No varmaan siksi kun ei ole ollut mitään koskettavaa eikä ole näin tajunnut että sieltä puuttuisi jotain? :D Järjenkäyttö sallittu.
T. N26
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:02"]
[/quote]
Tappaisin itseni :( Seksi on yksi mun elämän tärkeimmistä asioista. Vaginani on paljon tuntoherkempi kuin klitoris ja nautin ihan suunnattomasti panemisesta.
[/quote]
Tuskinpa sitä tietäisit, jos olisit ilman vaginaa syntynyt, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:40"]Yleensä on tehty leikkaushoito.
[/quote]
Kuinka monta kertaa oot syntynyt ilman pimperoa, jos sulle yleensä on tehty leikkaus?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
Ja panemisen ihanuuden toki tietäisit, jos olisit syntynyt ilman sitä vaginaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
Kai se nyt on nähnyt muita naisia alastomana jossain edes kirjassa? Koska en usko että yksikään ihminen on joka ei ole katsonut miltä itse näyttää
No eikö tossa sanota että sillä on ns. Kolo joka ei johda mihinkään?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:54"]Kyllä käy sääliksi tyttöparkaa. Käytännössä hänellä ei ole naiseutta, ja on vaikea kuvitella kuka mies huolisi hänet :(
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
Tottahan se on. Tosiasia vaan on se että sukupuolielin on osa ihmistä ja ERITTÄIN tärkeä osa. Paljon tärkeämpi kuin vaikka rinnat, joku varvas tai vaikka hiukset.
En kyllä minäkään usko että kovin helposti mies häntä huolisi. Ehkä joku aseksuaali voi sen hyväksyä, mutta silloinkin se on vaikeaa. Sillä harva hyväksyy suurta vammaa koskaan toiselta ja nyt sen pitäisi vielä olla aseksuaali. Ei ole kovin hyvät mahdollisuudet
Yleensä on tehty leikkaushoito.