Oskari nimi
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:23"]Minä rakastan Oskari nimeä. Isoisäni oli nimeltään Oskari, kunnes hän kuoli ja nyt minun pikku Oskari-Petrik:ini on jo kaksi vuokka!
[/quote] Tarkoitit varmaankin vuotta. :-)
Kiva nimi, mutta en välitä Osku-lempinimestä, joten tokaksi nimeksi voisin laittaa.
Oskari olematon nollakatu nolla, läskiset portaat ja luurankohissi. Ikkunasta roikkuu naisen tissi, ovessa lukee miehen pissi
No mutta Osku-vauvahan olisi ihana. Varsinkin jos saisin hoitaa sitä.
Mun mielestä kivan reipas ja ajaton nimi. Ainoa miinus on yleinen lempinimi Osku, josta tulee mieleen se Karvisen koirakaveri. Voisin hyvin antaa omalle lapselle toiseksi nimeksi, ensimmäiseksi en tuon Osku-jutun takia.
Mun pojan toinen nimi, ei ole perintö eikä sisällä mitään suuria tunteita muutenkaan.
Ihan kiva perus nimi.
Ihan hyvältä kuulostaa pojannimenä, mutta ei kuulosta mun mielestä hyvältä nimeltä miehelle.
Minun melkein aikuinen poikani on Oskari ja tykkään nimestä kovasti edelleen, ei ole ikinä itsekään moittinut nimeään.
En tykkää yhtään. Kuulostaa korvaan tyhmältä, näyttää kirjoitettuna yhtä tyhmältä. Mulle tulee mieleen vanha juutalainen mies.
Mä sain lapsena valita pikkuveljelle nimen ja valitsin Oskari. Vanhempana pelkäsin, että onkohan veli mulle katkera nimestään, mutta ei ole ainakaan koskaan mitään maininnut. Lempinimi ei ole Osku kuten yleisesti ottaen Oskareilla vaan Ose.
Ja herjauslaulut on vain herjauslauluja.Oskari on hieno nimi ja Osku mainio lempinimi.
Minä rakastan Oskari nimeä. Isoisäni oli nimeltään Oskari, kunnes hän kuoli ja nyt minun pikku Oskari-Petrik:ini on jo kaksi vuokka!