Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla hajoo pää!!! Piinapäivähöpinää...

Vierailija
08.04.2014 |

YK 7 meineillään. Olin jo oikeastaan luovuttanut sen suhteen, että voisimme miehen kanssa saada luomuna lasta, sillä olemme jo jonossa lapsettomuushoitoihin. Emme ole siis viimeaikoina edes juuri miettineet yrittämistä, saati mitään ovulaatiota enää metsästelleet. Ainut, mitä seuraan, on kiertopäivät ja niitäkin lähinnä vain kierron lopun lähestyessä.

Aiempien kuuden kierron perusteella minulla olisi viimeistään tänään pitänyt alkaa kuukautiset, mutta niistä ei näy merkkiäkään! Ei, vaikka ovat tähän saakka viimeisen kuuden kierron ajan (pillereiden poisjättämisen jälkeen) alkaneet aina n. viikon edeltävällä tiputtelulla.

Maha kipuilee välillä menkkakipumaisesti, minulla on aivan jatkuva nälkä, voisin syödä vaikka hevosen, ja monta päivässä. Välillä ylösnoustessa huippaa (mitä yleensä tapahtuu vain silloin, jos olen syönyt huonosti, mutta nyt ei voi johtua siitä), välillä on hieman palellutkin (aika vähän ja harvoin kuitenkin). Tässä nyt oireita, joita oikein hakemalla hakien tulee mieleen.

Kaksi testiä tein maanantaina, toinen niistä erityisen herkkä. Molemmat negoja, ei edes haamun haamua. Voisiko ne menkat pian alkaa, jos ovat alkaakseen? Tai voisiko mulle nyt vain ilmaantua jotain oireita, mistä voisin olla varma olevani raskaana? Ja voisiko se testi nyt vain näyttää positiivista? Voisiko, voisiko, voisiko? Tämä on niin turhauttavaa. Toivoa, epätoivoa, pelkoa, toivoa, intoa, toivoa, epätoivoa...!!! :(

Ja ennenkuin joku kysyy, miksi olemme jonossa lapsettomuushoitoihin, jos yritystä takana vasta näin vähän aikaa; minulla oli tiedossa jo etukäteen, etten ehkä voi saada luomuna lasta. Olimme siis suoraan yhteydessä lapsettomuusklinikkaan, josta kuitenkin määrättiin puolivuotta yrittämään ennen lapsettomuushoitojonoon pääsemistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla