Miksi en kuole vaikka mulla 50kg ylipainoa?
Ja taas ahmin koska se on mun harrastus ja rakastan sitä. Koska se kuolema tulee?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:25"]
Onpas ilkeitä kommentteja.
[/quote]
Mikä on ilkeää? Sanoa että ap kuolee? Niinhän sinäkin kuolet.
No joillakin on yli 100kg ylipainoa, eivätkä hekään heti kuole, se on yksilöllistä koska se kuolema sattuu tulemaan. Minä olen ollut n. 130kg jo yli kymmenen vuotta, en ole vielä kuollut varmaankaan sen takia että olen ollut melko nuori, mutta minäkin vanhenen koko ajan. Lihavuus altistaa nimenomaan ennenaikaisen kuoleman vaaralle, eli sairaaloisen lihavat eivät yleensä elä niin vanhaksi kuin hoikat, vaikka hoikkakin voi kuolla ennenaikaisesti. Koska olet nähnyt satavuotiaan joka on 50kg tai 100kg ylipainoinen?
"Mikä on ilkeää? Sanoa että ap kuolee? Niinhän sinäkin kuolet."
Tässäpä vastaus :)
"Ja sit me joudutaan tilaamaan sulle Amerikasta erikoissuuri arkku ja jollain robotilla laskettaa se hautaan." Esim. tuo on hyvin ilkeä kommentti (mielestäni, ei näköjään kaikkien mielestä)
"ahmi vaan itsesi hengiltä. minä en ole sun kurjaa eloas kustantamassa kuitenkaan." Hyvin ilkeää, kommentoitu tosin oman kommenttini jälkeen, mutta jokatapauksessa.
Mielestäni on myös ilkeää olla noin välinpitämätön, tyyliin "kohta kuolet", kun toisella on selvästikin ongelma. 50 kg ylipaino ei ole tervettä, eikä terveellä ihmisellä ole sitä. Miettikää nyt jos ap siellä ihan itkee ja pelkää, haluaisi lopettaa ahmimisen, muttei pysty. Ja pelkää että kuolee kohta. Sitten tuollaisia vastauksia, niin KYLLÄ, se on mielestäni ilkeää.
Terveisin 6.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:51"]
lopulta me kaikki kuollaan (;
[/quote]
Kaikista maapallolla eläneistä ihmisistä vain 94% on kuollut :)
Yhteiskunta demonisoi liikalihavia ja tupakoivia ihmisiä, vaikka he juuri ovat yhteiskunnan kannalta ihanteellisia kansalaisia. Tekevät pääsääntöisesti normaalin työuran ja kuolevat ennenkuin heistä tulee kalliita dementoituneita vanhuksia tukkimaan sairaaloiden vuodeosastoja. Tupakoijat vielä ovat maksaneet hurjat määrät verorahoja. Vaikka sairastuvat keuhkosyöpään niin ovat silti keskimäärin yhteiskunnan suurimpia nettoveronmaksajia.
Alkoholi on sitten täysin eri asia ja aiheuttaa suoraan ja välillisesti niin suuret kustannukset, että harva uskaltaa edes ajatella. Onkin järkyttävää, että kahden tupakka-askin hinnalla saa jo pullon viinaa. Alkoholin maahantuonti pitää kieltää ja veroja nostaa vähintään 100%, silti järkevä alkoholin käyttö on suhteellisen halpaa.
Kyllä sä kuolet. Ja sit me joudutaan tilaamaan sulle Amerikasta erikoissuuri arkku ja jollain robotilla laskettaa se hautaan. Miten vanha oot nyt?
Onpas ilkeitä kommentteja.
Et kai halua kuolla? Sinulla voi olla BED, varmasti olet tästä sairaudesta kuullut tai jos et, googlaa. Hae apua, itsesi vuoksi. Itsekin samassa tilanteessa aikoinaan olen ollut, mutta siitä selvinnyt. Tsemppiä paljon! :)
vaan 50kg ylipainoa? onhan noita joilla on 300 kiloakin ylipainoa elossa
Ei se kuolema tule yrittämällä...BMI <13 jo monta vuotta eikä mitään vaikutusta :/
Kyllä sä kuolet. Mutta todennäköisesti ennen niitä paskavaippavuosia, joiden aikana kävisit läpi sairaalat, kotiuttamiset, kaatumiset, terveyskeskuksen vuodeosastot, "yhteisöllisen asumisen" ja lopulta palvelukodin.
Itse haluan laihtua JA hoitotahdon.
Kukapa tietää. Huomenna? Vuoden päästä? Kymmenen vuoden päästä? Mut älä huoli, kyllä se tulee ennemmin tai myöhemmin.
ahmi vaan itsesi hengiltä. minä en ole sun kurjaa eloas kustantamassa kuitenkaan.