Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kuole vaikka mulla 50kg ylipainoa?

Vierailija
08.04.2014 |

Ja taas ahmin koska se on mun harrastus ja rakastan sitä. Koska se kuolema tulee?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahmi vaan itsesi hengiltä. minä en ole sun kurjaa eloas kustantamassa kuitenkaan.

Vierailija
2/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:25"]

Onpas ilkeitä kommentteja.

[/quote]

Mikä on ilkeää? Sanoa että ap kuolee? Niinhän sinäkin kuolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin on yli 100kg ylipainoa, eivätkä hekään heti kuole, se on yksilöllistä koska se kuolema sattuu tulemaan. Minä olen ollut n. 130kg jo yli kymmenen vuotta, en ole vielä kuollut varmaankaan sen takia että olen ollut melko nuori, mutta minäkin vanhenen koko ajan. Lihavuus altistaa nimenomaan ennenaikaisen kuoleman vaaralle, eli sairaaloisen lihavat eivät yleensä elä niin vanhaksi kuin hoikat, vaikka hoikkakin voi kuolla ennenaikaisesti. Koska olet nähnyt satavuotiaan joka on 50kg tai 100kg ylipainoinen?

Vierailija
4/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on ilkeää? Sanoa että ap kuolee? Niinhän sinäkin kuolet."

Tässäpä vastaus :)

"Ja sit me joudutaan tilaamaan sulle Amerikasta erikoissuuri arkku ja jollain robotilla laskettaa se hautaan." Esim. tuo on hyvin ilkeä kommentti (mielestäni, ei näköjään kaikkien mielestä)

"ahmi vaan itsesi hengiltä. minä en ole sun kurjaa eloas kustantamassa kuitenkaan." Hyvin ilkeää, kommentoitu tosin oman kommenttini jälkeen, mutta jokatapauksessa.

Mielestäni on myös ilkeää olla noin välinpitämätön, tyyliin "kohta kuolet", kun toisella on selvästikin ongelma. 50 kg ylipaino ei ole tervettä, eikä terveellä ihmisellä ole sitä. Miettikää nyt jos ap siellä ihan itkee ja pelkää, haluaisi lopettaa ahmimisen, muttei pysty. Ja pelkää että kuolee kohta. Sitten tuollaisia vastauksia, niin KYLLÄ, se on mielestäni ilkeää.

Terveisin 6.

Vierailija
5/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta me kaikki kuollaan (;

Vierailija
6/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:51"]

lopulta me kaikki kuollaan (;

[/quote]

Kaikista maapallolla eläneistä ihmisistä vain 94% on kuollut :)

Vierailija
7/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta demonisoi liikalihavia ja tupakoivia ihmisiä, vaikka he juuri ovat yhteiskunnan kannalta ihanteellisia kansalaisia. Tekevät pääsääntöisesti normaalin työuran ja kuolevat ennenkuin heistä tulee kalliita dementoituneita vanhuksia tukkimaan sairaaloiden vuodeosastoja. Tupakoijat vielä ovat maksaneet hurjat määrät verorahoja. Vaikka sairastuvat keuhkosyöpään niin ovat silti keskimäärin yhteiskunnan suurimpia nettoveronmaksajia.

Alkoholi on sitten täysin eri asia ja aiheuttaa suoraan ja välillisesti niin suuret kustannukset, että harva uskaltaa edes ajatella. Onkin järkyttävää, että kahden tupakka-askin hinnalla saa jo pullon viinaa. Alkoholin maahantuonti pitää kieltää ja veroja nostaa vähintään 100%, silti järkevä alkoholin käyttö on suhteellisen halpaa.

Vierailija
8/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä kuolet, usko pois:)

Vierailija
9/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti kuolet! Viimeistään 50 vuoden päästä.

Vierailija
10/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä kuolet. Ja sit me joudutaan tilaamaan sulle Amerikasta erikoissuuri arkku ja jollain robotilla laskettaa se hautaan. Miten vanha oot nyt?

Vierailija
11/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit, onneksi olkoon!

Vierailija
12/21 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeitä kommentteja.

Et kai halua kuolla? Sinulla voi olla BED, varmasti olet tästä sairaudesta kuullut tai jos et, googlaa. Hae apua, itsesi vuoksi. Itsekin samassa tilanteessa aikoinaan olen ollut, mutta siitä selvinnyt. Tsemppiä paljon! :)

Vierailija
13/21 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska se kuolema tulee. Saisi jo tulla prkele.

Vierailija
14/21 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, enkä kuole.

Vierailija
15/21 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 50kg ylipainoa? onhan noita joilla on 300 kiloakin ylipainoa elossa

Vierailija
16/21 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuolema tule yrittämällä...BMI <13 jo monta vuotta eikä mitään vaikutusta :/ 

Vierailija
17/21 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä kuolet. Mutta todennäköisesti ennen niitä paskavaippavuosia, joiden aikana kävisit läpi sairaalat, kotiuttamiset, kaatumiset, terveyskeskuksen vuodeosastot, "yhteisöllisen asumisen" ja lopulta palvelukodin. 

Itse haluan laihtua JA hoitotahdon.

Vierailija
18/21 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tietää. Huomenna? Vuoden päästä? Kymmenen vuoden päästä? Mut älä huoli, kyllä se tulee ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
19/21 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä odotan kuolemaa, joka olisi parasta mitä käydä voi. En ole ap.

Vierailija
20/21 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi en tosiaan kuole.