Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni vinkki vauvaa yrittäville :)

28.07.2006 |

jso vauvaa tekee mieli niin kannattaa aloittaa syömään seuraavia tuotteita, kelasin sinkkiä ja kuparia ja e-vitamiinia... noi kolme yhdistetynä takaa varmat tulokset ( auttanut myös sellaisia pareja, jotka ovat saaneet lapsettomuushoitoja eikä ole tärpännyt...) mä aion itse ainakin kokeilla.. noi kaikki maksaa sellasen reilun 40 euroa mutta luulenpa että monikin on aika valmis pulittamaan moisen summan silloin tällöin jos vaan tulosta syntyy.. ja tosiaan tärkeetä olis sit myös se pupuilu, eli 14 päivää ekasta vuotopäivästä etiäpäin pitäis harrastaa aina kun mahollista, se eka päivä tärkein... ja sit viel muutama päivä siihen päälle

oikein ihanaa loppukesää kaikille ja onnea vaavayritykseen :) olis kiva jos kertoisitte omia kokemuksia täällä jos ja kun alkaa tapahtumaan :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussikaa ovulaatioaikaan - tepsii paremmin, kuin mikään taikatemppu!

Vierailija
2/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mieluummin joka päivä niinkun meillä! :) Mies kovilla!!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laukoo. HIH!

Vierailija
4/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroita vissiin koko pa

Vierailija
5/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tasoa toivois edes tälle palstalle...:(

Vierailija
6/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma totuus lienee että toisilla nuo auttaa, tai sitten ei...

Jos vauvasta haaveilevan ravitsemus ja vitamiinitasot on ok, niin tuskimpa noidenkaan tankkauksella apua löytyy.

Toisilla voi tuurilla auttaa, toisilla ei - ja kolmannet luulevat noiden auttavan vaikkeivät autakaan.

Eiköhän se ole ihan luontoäidistä itsestään kiinni, luulen ettei vippaskonstit paljoa auta...normaalia ruokaa josta saa kaikki tarvitsemansa ja normaalia terveellistä (ja välillä vähän epäterveellistäkin) elämää ilman suurempaa stressiä...tärppää jos on tärpätäkseen.

Tappert

Vierailija
7/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupuilemalla kierron 14;ta päivästä eteenpäin en olisi plussaa saanut, vaikka kaiken maailman laskureilla ovis pitäis olla just sillon...noup, se sattuikin kohdalle jo kp10 - eli kp14 -> olisi ollut auttamatta myöhässä..

Kun noihin toisilla tepsiviin jippoihin ei voi luottaa...jokainen tyylillään.

Tappert

Vierailija
8/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tälläkin palstalla on sellaisia, jotka ovat pitkän ja tuloksettoman yrityksen jälkeen valmiita kokeilemaan erilaisia kikkoja. Sittenhän sen näkee, auttaako vai ei. Ja ne, joilla sattuu auttamaan, ovat varmasti kiitollisia saamastaan vinkistä. Itsellänikin olisi muutama vinkki mielessä, mutta kun kommenttien taso on mitä on, niin pidänpä vinkit omana tietonani ;-).

neronja & nelikko + neiti rv 34+6

P.S. Kun esikoista yritettiin niin mulla ei ollut hajuakaan, että raskaaksi voi tulla vain hyvin lyhyenä aikana kuukautiskierron aikana. Mieleen oli vaan jäänyt ehkäisyvalistuksesta se, että raskaaksi voi tulla MILLOIN VAAN, joten ehkäisyä on aina käytettävä ;-).

Vierailija
9/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itsehän hän alkuperäisessä viestissään muistutti pupuilun tärkeydestä. Toivoisi pientä asiallisuutta...

Vierailija
10/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että enempää en aio tämän tasoiseen keskusteluun osallistua.

Suvikki, jätä noi murkkuikäiset (tai sille tasolle jääneet) omaan arvoonsa!

Vierailija
11/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen joutunut napaani pistämään jos jotakin saadakseni vaavin... kokemusta riittää, jos kokemusta ei saa levittää tälle " mammoiksi pyrkivien palstalle" , niin johan on hitto! " Ala-arvoista tekstiä vai?"

Vierailija
12/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöheltäjä:

kyllä minä olen joutunut napaani pistämään jos jotakin saadakseni vaavin... kokemusta riittää, jos kokemusta ei saa levittää tälle " mammoiksi pyrkivien palstalle" , niin johan on hitto! " Ala-arvoista tekstiä vai?"

Ja enpä nyt sanoisi noita sun tekstejä kovinkaan " kokemuksen levittämiseksi" . Niinkuin joku jo sanoi; suvikki kirjoitti myös pupuilusta. Eli sisälukutaitoa pöheltäjä tarvisi myös. Taitaa olla aika pöheltäjä tosiaan...

maria80 rv 15+1

Vierailija
13/19 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa noihin vitamiineihin, kun olen taipuvainen uskomaan vain asioihin, joista tieteellistä näyttöä. Mun mielestä jokainen kuitenkin kokeilkoon ihan mitä konstia vaan haluaa. Joskus asioilla voi olla myös lume-vaikutus eli kun kovasti uskot, niin tehoakin löytyy! Eikä varmaan tee huonoa, jos joku esim. noihin uskoo ja niitä käyttäessään stressaa vähemmän ja parisuhdekin voi sitten paremmin ja jaksaa sitä vauvaa tehdä jne...

Se mitä edellisten kirjoittajien lailla toivoisin, olisi asiallisuus tämän kuumeilupuolen keskusteluissa. Olisi kiva, jos tuollainen alatyylinen kielenkäyttö ym asiattomuudet jätettäisiin tonne AV:lle, jossa niitä riittää ihan tarpeeksi.

Eri mieltä saa toki olla ja oman näkemyksensä esittää, mutta jos sen voisi tehdä jotenkin asiallisesti, kun toivottavasti kaikki vauvaa " tekevätkin" ovat riittävän aikuisia tähän hommaan...

Jätä Suvikki nuo kommentit omaan arvoonsa (arvottomuuteensa)! :)

Vierailija
14/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kaiken maailman pöheltäjät haittaa mihinkään suuntaan :) sain hyvän vinkin jota aion kokeilla ja jos se hänestä on vastenmielistä niin sillehän minä en voi yhtään mitään... :D ja meinaan muuten sitä sinkkiä ja kuparia syöttää miehellenikin ;) tosin hänkin sitä vauvaa niin kovasti meille toivoo että luuenpa että ei tuota edes vaikeuksia hänelle syödä moisia pillereitä :D oikein ihanaa ja leppoisaa loppupäivää teille kaikille ja toivotaan että niitä plussatuulia saataisiin pian jokaikinen meistä :) ISO HALAUS!

Vierailija
15/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis lisää vinkkejä:)

A. Vogel: Luonto, paras lääkitsijä:

" Vehnänalkioöljy sisältää tärkeää E-vitamiinia, jota nimitetään yleisesti hedelmällisyysvitamiiniksi. Raskaana olevan, juuri synnyttäneen ja imettävän äidin pitäisi syödä sitä säännöllisesti. Kokemuksen mukaan naiset, joilla on taipumus saada keskenmenoja, kärsivät yleensä E-vitamiinin puutteesta. Vehnänalkioöljyn pitkäaikainen käyttö voi osaltaan ehkäistä keskenmenoja. Pitkäaikainen käyttö helpottaa myös vaihdevuosivaivoja, varsinkin kun kuukautiset ovat niukat, epäsäännölliset ja kivuliaat.

Vehnänalkioöljyn pitkäaikainen nauttiminen lisää sukupuolista vitaliteettiä, sillä se elvyttää sukurauhasten toimintaa. Se ei ole suinkaan mikään kiihottava lemmenjuoma, kuten esimerkiksi johimban kuoresta tehdyt valmisteet. Vehnänalkiot edistävät ja tasapainottavat luonnollisella tavalla elimistön toimintaa antamalla E-vitamiinia. Vitamiinin puute nimittäin voi osaltaan aiheuttaa seksuaalista heikkoutta. kun vehnänalkioöljyä käytetään sukurauhasten toiminnan elvyttämiseen, tulee samalla syödä Kelpasan-puristetta."

Vierailija
16/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies kanssa kerran innostui tosta sinkistä, kun luki jostain että se lisäisi ainakin sperman määrää (siittiöistä ei sitten tiennyt)! Marssi sitten omatoimisesti hakemaan ko pillereitä! :D Tuskin siitä ainakaan haittaa on, vaikkei tulostakaan ole vielä tullut!

Vierailija
17/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luettavissa odotuspuolelta. En vieläkään ymmärrä miksi kyseisestä lapsellista tekstiä kirjoittavat ihmiset vaivautuvat töhrimään näitä palstoja, joissa muuten on niin mukava fiilis. Suvikki, kiva että pistät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jokainenhan meista kokeilee niitä vippaskonsteja normaalin pupuilun lisäksi, joista kokee saavansa apuja. Oli ne sitten lumetta tai ei. Niille joille vauvanteko ei ole " itsestäänselvyys" eikä lapsettomuus johdu yhdyntöjen puutteesta , niin kyllä siinä yhdellä sun toisella mieleen alkaa tulla millä muulla voisi raskautumistaan jouduttaa. nim.merk. kokemusta omaava.

Sen enempää en myöskään Neronjan tavoin ota tähän keskusteluun enempää kantaa. Harmittaa vaan tuollaiset kommentit oikein olan takaa. Lapsellista touhua. =/

titi75

Vierailija
18/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain eilen sitten heti sitä e-vitamiinia... Kun sinkkiä mulla jo olikin!

Mulla edellisissä raskauksissa tehosi homeopaattiset tuotteet, mutta nyt eivät näytä auttavan...

Omppu

Vierailija
19/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten B-, C- ja E-vitamiini, sinkki, magnesium, kalium ja kaiken maailman EPA-, DHA- ja CLA-rasvahapot yms. Vaan eipä ole ollut sitä odotettua vaikutusta. Mieskin syö sinkkiä ja E-vitamiinia. Tänään kun taas täti kurvasi kylään, niin miehelleni tuli oikein kylmä hiki ja alkoi huippaamaan - paha olo siitä kun en raskaudu.

Mutta ehkä noi auttaa joillakin? Kannattaa niitä kuitenkin syödä. Monipuolinen ruokavalio (ja noi lisäravinteet?) on tärkeää ainakin siinä vaiheessa kun alkio lähtee kehittymään. Jos se ei jouduta raskaaksi tulemista, niin antaa alkiolle ainakin paremmat " eväät" elämään.

Ehkä se stressin pienentäminen on nyt ensimmäinen asia jota kannattaa yrittää tehdä (ainakin allekirjoittaneella...) :)

eppa