Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoa tätä tunnetta kun olen niin rakastunut.

Vierailija
07.04.2014 |

Siinäpä se tuli jo otsikossa. En saa unta ja olen ahdistunut. Olisi paljon helpompaa olla kun mieliala ei heittelisi näin. Toinen osapuoli on myös kiinnostunut minusta, mutta jotenkin koen aina ihastumiset liian rankkana, menen lukkoon ja mieluiten häivyn ennenkuin päästän ketään lähelle. Se aiheuttaa vaan ahdistusta minulle.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite muijat luulee et se olis yhtään sen helpompaa jätkille. Hyvä kun katsoa uskaltaa siihen ihastukseensa. Tuntuu et kaikki mitä sille sanoo, sanoo tyhmästi kun niin jännittää. Sit se kun joka ikinen sekuntti tulee ajatelleeks sitä toista on samalla ihanaa, mut kauheeta kun luultavasti ei oo siihen toiseen ikinä mahiksia. Älkää kuvitelko et me osataan lukea rivien välistä teidän ajatuksia. Me ei olla mitään selvännäkijöitä. Meille pitää sanoa suoraan. Sulle siis on jätkä jo vihjannut susta tykkäävän. Ootko antanut mitään infoo et sä voisit siitä olla kiinnostunut? Oon itse katunut et en oo jollekin kertonut tykkääväni siitä. Ees alkoholilla ei saa tarpeeks rohkeutta kerättyy.ja sit jos ei ole semmonen supliikki mies, niin että on vaikeeta. Saati sopivaa tilaisuutta. Ja mitä sit jos se torjuuki sut, sit vasta hävettäis vaik tietää ettei oo mitään hävettävää. Sitä luulee ja esittää itellä olevan paraskin itsetunto, mut mihin se kaikki katoaa kun siinä edessä on se kenen kanssa haluis viettää loppuelämän. Ei niin mukavia puolia kyllä löytyy teistä muijistakin btw.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla