Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karu joulu tulossa

Vierailija
29.11.2020 |

Pääkaupunkiseudulle on tulossa todella karu joulu, sairaalat ja tehohoitopaikat täynnä koronapotilaita ja totaalinen lockdown, ehkä jopa ulkonaliikkumiskielto. Kauppoja tulee menemään konkurssiin tuhansittain ja luultavasti jopa kokonaisia kauppakeskuksia suljetaan, eikä avata enää joulun jälkeen yrittäjien mentyä konkurssiin. Kaikki tämä sen takia, etteivät tyhmät ja itsekkäät pääkaupunkiseudun asukkaat ymmärrä pitää maskia ja turvavälejä! Onneksi itse asun maaseudulla, jossa näitä ongelmia ei ole ja vietämme iloisen perhejoulun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset maskeja ja peskää huolellisesti kätenne ja käyttäkää käsidesiä! Kiitos!

Vierailija
2/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tuhansittain??? 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on hallitus hoitanut homman. Sairaanhoitajilta ja lekureilta palaa joululomat näillä näkymin.

Vierailija
4/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset maskeja ja peskää huolellisesti kätenne ja käyttäkää käsidesiä! Kiitos!

Nuo ovat hyttysenkakkaa. Oikea keino on etäisyys muihin ihmisiin. Sosiaaliset kontaktit minimiin.

Vierailija
5/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse lähden Kuhmoon joulunviettoon pk-seutua pakoon.

Vierailija
6/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse lähden Kuhmoon joulunviettoon pk-seutua pakoon.

Idiootti.

Vierailija
7/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kaikille jo olevan selvää tässä vaiheessa miten tartuntaa voi omalta kohdaltaan estää.

Silti valtavasti uusia tartuntoja tulossa?

Vierailija
8/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun pian Vietnamiin ennen sanna marliinin idooottimaisia lockdowneja, otan 2 viikon turistipassin ja jään Aasian viidakoihin kiertämään ilman viisumia, ja työkkäri maksaa kaiken kun aina täytän jossain netissä hakemukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan