Karu joulu tulossa
Pääkaupunkiseudulle on tulossa todella karu joulu, sairaalat ja tehohoitopaikat täynnä koronapotilaita ja totaalinen lockdown, ehkä jopa ulkonaliikkumiskielto. Kauppoja tulee menemään konkurssiin tuhansittain ja luultavasti jopa kokonaisia kauppakeskuksia suljetaan, eikä avata enää joulun jälkeen yrittäjien mentyä konkurssiin. Kaikki tämä sen takia, etteivät tyhmät ja itsekkäät pääkaupunkiseudun asukkaat ymmärrä pitää maskia ja turvavälejä! Onneksi itse asun maaseudulla, jossa näitä ongelmia ei ole ja vietämme iloisen perhejoulun.
Kommentit (8)
Hyvin on hallitus hoitanut homman. Sairaanhoitajilta ja lekureilta palaa joululomat näillä näkymin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää nyt hyvät ihmiset maskeja ja peskää huolellisesti kätenne ja käyttäkää käsidesiä! Kiitos!
Nuo ovat hyttysenkakkaa. Oikea keino on etäisyys muihin ihmisiin. Sosiaaliset kontaktit minimiin.
No itse lähden Kuhmoon joulunviettoon pk-seutua pakoon.
Vierailija kirjoitti:
No itse lähden Kuhmoon joulunviettoon pk-seutua pakoon.
Idiootti.
Luulisi kaikille jo olevan selvää tässä vaiheessa miten tartuntaa voi omalta kohdaltaan estää.
Silti valtavasti uusia tartuntoja tulossa?
ei kun pian Vietnamiin ennen sanna marliinin idooottimaisia lockdowneja, otan 2 viikon turistipassin ja jään Aasian viidakoihin kiertämään ilman viisumia, ja työkkäri maksaa kaiken kun aina täytän jossain netissä hakemukset
Käyttäkää nyt hyvät ihmiset maskeja ja peskää huolellisesti kätenne ja käyttäkää käsidesiä! Kiitos!