Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Juha nukahti syntymäpäivillään saunaan – elinikäiset vammat ja kaverille syyte heitteillepanosta"--IL

Vierailija
29.11.2020 |

Näin nyky Suomessa, ei mitään vastuuta itsellä, kaveria syytetään omasta sammumisesta saunaan.
Mihin tämä maailma on menossa?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian myöhäistä tehdä abortti?

Vierailija
2/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveria syytetä siitä sammumisesta vaan heitteillepanosta, törkeästä vammantuottamuksesta ja pelastustoimen laiminlyönnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaveria syytetä siitä sammumisesta vaan heitteillepanosta, törkeästä vammantuottamuksesta ja pelastustoimen laiminlyönnistä.

Nimenomaan. Juha sammui saunaan ja kaveria syytetään siitä ettei jerättänyt.

Minä olen aina ollut vastuussa itse mitä ja miten paljon juon.

Vierailija
5/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaveri lähtenyt himaan. Huomannut että kaveri sammunut kuumaan saunaan, ottanut kuvia->postannut someen ja jättänyt kaverin sinne kuumaan saunaan. Ksta pitää olla päässä, väitti toki sammuttaneensa saunan ja avanneen oven, tämähän selviää kyllä sähkönkulutuksesta.

Vierailija
6/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Juha sammui saunaan ja kaveria syytetään siitä ettei jerättänyt.

Minä olen aina ollut vastuussa itse mitä ja miten paljon juon.

Jos olisin noudattanut sun tapoja nini ystäväni olisi kuollut vuosia sitten. Oli tulossa kylään. Pakkasta yli 20 astetta. Kun ei alkanut kuulumaan niin lähdin kävelemään vastaan ja katsomaan missä kuhnaa. Siellä makasi sammuneena tien poskessa.

Vierailija
7/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n mielestä on täysin oikein, että jos joku näkee toisen saunaan sammuneena, niin hän ottaa valokuvia sammuneesta ja jakaa ne somesta ja jättää sammuneen edelleen sinne saunaan, eikä viitsi edes sammuttaa kiuasta?

Ok, toivottavasti sinulla ei ole yhtään kavereita.

Vierailija
8/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhaa varmaan vituttaa oma typeryytensä. Eihän hän itse edes tajunnut palaneensa pahasti, kun ryömi sieltä saunasta pois; meni keittiöön nukkumaan lisää. Miten helvetissä toisen kännipään olisi pitänyt se paremmin tajuta? Kas kun ei syytetä sitäkin joka nukkui (sammuneena) siellä kämpässä.

Kyllä Juha nyt valitettavasti on itse tähän toilailuunsa eniten syypää. Ja oikeusprosessi tuskin muuttaa mitään, tulee vaan maksamaan.

Vierailija
9/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli kuitenkin sammuttanut saunan ja jättänyt oven auki. Onko Juha herännyt kylmissään ja laittanut uudelleen saunan päälle ja taas sammunut lauteille? Sähkösaunat kuitenkin jähtyy todella nopeesti, kun kiukaan sammuttaa. Vähän nyt tapaus haiskahtaa.

Vierailija
10/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kohtuus alkoholinkäytössä. Aina ei tarvii juoda itseään aivan tolkuttomaan kuntoon. Toki kaveri olisi voinut herättää ennen lähtöään ja kuvien ottaminen oli törkeää.

Vierailija
11/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniläisten örveltämistä. Ei kannata sammua vaaralliseen paikkaan. Oma vika.

Vierailija
12/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski Juhan juomaan enemmän kuin pää kestää.

Vai juottiko kaveri väkisin?

Tuskin.

Juhan moka, nykytrendin mukaan etsitään syy vaikka kiukaan suunnittelijasta.

Vierailija
13/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhaa varmaan vituttaa oma typeryytensä. Eihän hän itse edes tajunnut palaneensa pahasti, kun ryömi sieltä saunasta pois; meni keittiöön nukkumaan lisää. Miten helvetissä toisen kännipään olisi pitänyt se paremmin tajuta? Kas kun ei syytetä sitäkin joka nukkui (sammuneena) siellä kämpässä.

Kyllä Juha nyt valitettavasti on itse tähän toilailuunsa eniten syypää. Ja oikeusprosessi tuskin muuttaa mitään, tulee vaan maksamaan.

Ei siinä vaiheessa varmaan tajunnut että oli ehtinyt tulemaan syvät palovammat ja tunto mennyt.

Vierailija
14/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla ihminen niin tyhmä, että jättää sammuneen ihmisen saunaa. Tällaista tyhmyyttä ei voi käsittää.

Vierailija
15/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on omien sanojensa mukaan sammuttanut saunan ja jättänyt oven auki. En usko tähän.

Vierailija
16/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ihminen niin tyhmä, että jättää sammuneen ihmisen saunaa. Tällaista tyhmyyttä ei voi käsittää.

Sellanen ihminen joka itsekkin on summumispisteessä mutta jalat vielä toimii ja vie kotiin.

Turha sellaista on syyttää jos itse on ylittänyt sen maagisen rajan.

Vierailija
17/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n mielestä on täysin oikein, että jos joku näkee toisen saunaan sammuneena, niin hän ottaa valokuvia sammuneesta ja jakaa ne somesta ja jättää sammuneen edelleen sinne saunaan, eikä viitsi edes sammuttaa kiuasta?

Ok, toivottavasti sinulla ei ole yhtään kavereita.

Juha on uhri.

Vierailija
18/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelikymppinen juo itsensä tuohon kuntoon niin oma vika. Minulle joskus teininä tuli ylilyöntejä ja join liikaa, mutta aikuisen kyllä pitää ymmärtää rajansa. Itseaiheutettu tila jos juo itsensä sammuksiin.

Vierailija
19/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen ihminen joka itsekkin on summumispisteessä mutta jalat vielä toimii ja vie kotiin.

Turha sellaista on syyttää jos itse on ylittänyt sen maagisen rajan.

Kuitenkin kykenee ottamaan kuvia ja postaamaan niitä someen.

Vierailija
20/118 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli kuitenkin sammuttanut saunan ja jättänyt oven auki. Onko Juha herännyt kylmissään ja laittanut uudelleen saunan päälle ja taas sammunut lauteille? Sähkösaunat kuitenkin jähtyy todella nopeesti, kun kiukaan sammuttaa. Vähän nyt tapaus haiskahtaa.

Jos se on sähkösauna, mahtaako olla olemassakaan kiuasta joka ei toimi ajastimella? Vai oliko ajastettu olemaan päällä 12 tuntia? Jos taas puusauna, niin puupesällinen palaa tunnissa. Kumpi tahansa, saunan olis pitänyt alkaa viilentyä vaikkei tollo kaveri olisi sitä sammuttanutkaan. Ja jos kaveri vielä jätti oven raolleen, saunahan jäähtyy alle tunnissa normaaliin huonelämpötilaan.

Joku jutussa tosiaan mättää. Juha on alkkis, jolle kävi alkoholin takia huonosti ja nyt koettaa saada maksumiehen omalle törttöilylleen. Eipä silti, "kaverikin" vaikuttaa ääliölle. Ehkä molemmat olivat jo juoneet aivonsa pihalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi