Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodevaatevinkkejä ulkosuomalaiselle

Vierailija
07.04.2014 |

Hei! Olen kesällä tulossa lomalle Suomeen ja tarvitsisin mielipiteitä suomalaisista petivaatteista. Siis minkä laatuisia ovat nykyään. Asuinmaani petivaatesysteemit ovat aika erilaisia mutta meillä on "suomalaistyylinen" sänky. Esim. täkkipusseja on äärimmäisen vaikea löytää ja olenkin aina joutunut ostamaan ne täkäläisestä Ikeasta. Haluaisin vähän vaihtelua ja olin ajatellut seuraavalla reissulla hommata uudet täkkipussit Suomesta.

Mitä merkkejä suosittelisitte? Marimekosta on puhuttu viimeaikoina, ainakin täällä av:llä, aika paljon huonoa ja hintakin on suolainen. Millaisia ovat Finlayson ja Luhta nykyaikana? Ovatko kestäviä?

Kävin selailemassa Prisman ja Sokoksen nettisivuja kun ihastuin (muutaman blogin vaikutuksesta, täytyy myöntää) Polka Jamin House Huvila-lakanoihin. Onko jollain kokemuksia tästä merkista? Taitaa olla aika uusi tuote.

Kiitoksia kaikille vastanneille!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta on omastamielestäni ehdottomasti paras merkki :) mulla ei muita taidakaan olla.

Vierailija
22/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lahdessa ole Luhdan tehtaanmyymälä? Stockmannia ei Lahdessa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pussilakanoita lahjaksi mutta jaaneet kayttamatta kun takalaiset peitot eivat mahdu sisaan.

t.usalainen

Vierailija
24/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Marimekon tyynyliinat ja tuntuvat tosi hyvälaatuisilta.

Vierailija
25/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Marimekon tyynyliinat ja tuntuvat tosi hyvälaatuisilta.

Vierailija
26/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Marimekkoa useammatkin ja ne on ihan jees. Tasaraitaa saa muuten trikoisena pussilakanana. Se vois olla kiva. Puuvillasatiini on hyvälaatuista merkistä riippumatta.

Vierailija
27/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Marimekkoa useammatkin ja ne on ihan jees. Tasaraitaa saa muuten trikoisena pussilakanana. Se vois olla kiva. Puuvillasatiini on hyvälaatuista merkistä riippumatta.

Vierailija
28/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laatua, niin suomalaisen Balmuirin pellavalakanat tai ruotsalaiset Gantin, Lexingtonin tai Mille Nottin lakanat. Finlaysonin laatu on aika heikkoa ja Luhta vaihtelee luvattoman paljon. Stockmannin oma merkki Villa on aika hyvä myös. Näissä sitten kuosit vaihtelee tosi paljon, joten riippuu haluamastasi tyylistä.