Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaanko Lahdessa sikiön sukupuoli?

Vierailija
07.04.2014 |

Minulla olisi siis rakenneultra ensiviikolla ja kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia juuri päksin ultrakäytännöistä parin vuoden sisään. Kerrotaanko siellä mielellään sukupuoli vai kurtisteleeko kurpat vaan kulmiaan? Eihän se sukupuolen selvitys varsinaisesti kuulu asiaan, mutta mikä on täälläpäin tapana? Tykkäävätkö hoitajat antaa parempaa palvelua hyvää hyvyyttään vai ovatko ihan ammattiinsa kyllästyneitä tapauksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kurpat ja kurpat... Pari vuotta sitten tarjottu np-ultra-aika ei käynyt minulle ja soitin päksiin ja yritin varata aikaa joka sopisi minulle ja mieluusti tulevalle isälle myös.... niin osakseni sain juuri sitä elämäänkyllästynyttä v***lua, mitä ap:kin pelkäsi. Ja kyllä, osaan itse käyttäytyä, puhelimessa ainakin. En vaan odottanut että olen hankala asiakas, jos en parin päivän varoitusajalla saa työvuorojani muutettua heidän haluamallaan tavalla.

Paikanpäällä ultrissa yms. muuten henkilökunta on ollut aina erittäin ystävällistä ja osaavaa.

Vierailija
22/25 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:51"]Tietty he tekevät tärkeää työtä! Ei se silti tarkota, että kaikki tekisivät sen yhtä hyvin. Toinen hoitaja voi olla mukavempi kuin joku toinen. Sinun olisi hyvä tuntea myös raja keskustelupalstojen ja työelämän välillä. Vink vink. -ap

[/quote]

Se että ei ole mukava, ei tarkoita etteikö tekisi työtään hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoito on asiakaspalvelutyötä. Jos on nyrpeä kurppa niin on huono asiakaspalvelija eli huono työssään. Töykeä lääkäri on yhtälailla ammattitaidoton kuin töykeä myyjäkin. Vauvan näkeminen on kuitenkin ihana asia enkä haluaisi, että joku elämäänsä kyllästynyt eläkkeelle haluava täti pilaisi sen hetken. Asiakaspalvelutyössä kuuluu olla mukava ja asiallinen vaikka itseä kuinka pännisi. Joidenkin omat ongelmat vaan paistaa läpi töissäkin. Sitähän minäkin, että osaan kyllä käyttäytyä ja silti olen saanut osakseni huonoa palvelua. Lisäksi moni muukin lahtelainen saattaa asiaa pohtia ja kaipaisi asiallisia vastauksia. Aiemmat keskustelut kun ovat ajalta jolloin Lahdessa ei vielä tarjottu rakenneultraa kaikille.   -ap

Vierailija
24/25 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tälleen ihan btw Ahtialasta taitaa vielä löytyä sellainenkin kuin Kurppastenkatu. Sana ei mielestäni ole mitenkään erityisen loukkaava. -ap 

Vierailija
25/25 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päksin synnyttäneiden osasto se vasta kaamea paikka on,siellä niitä elämään kyllästyneitä riittä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme