Olen syönyt tänään kaksi rahkaa, vlcd-juoman ja rusinoita. Kysyttävää?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:33"]
Miten hitossa saat ne rahkat alas? Hirveen makusta kuraa!!
[/quote]
Sekoitan joukkoon laimentamatonta fun light mehua. Käytän noita Pirkan pehmeitä rahkoja, ne eivät ole sellaisia jäykkiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:44"]
Miksi syöt noin? Oletko 97,6?
[/quote]
Koska en ole kerennyt tänään vielä tehdä lämmintä ruokaa, mutta olen treenannut. En ymmärrä kysymystäsi.
ap
Olen syonyt tanaan kolme palaa suklaata ja lusikallisen smetanaa. Kysyttävää?
Olen syönyt tänään ruisleivän juustolla ja kananmunalla, appelsiinimehua ja viinirypäleitä. Olisko sulla kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:52"]
[/quote]
Koska en ole kerennyt tänään vielä tehdä lämmintä ruokaa, mutta olen treenannut. En ymmärrä kysymystäsi.
ap
[/quote]
97,6 on tällä palstalla roikkuva epätoivoinen laihduttaja. Löytyy hakutoiminnollakin.
Mikä on vlcd-juoma? Syödäänkö sitä oikeasti? Miksi käytät epäterveellisiä makeutusaineita?
Olen syönyt tänään jugurttia, kaksi leipää, viinirypäleitä, salaatin ja kaksi kakkupalaa, kysyttävää?
Olen syönyt kaksi porkkanaa ja omenan. Ei tarvitse kysyä, olen pätkäpaastolla.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:54"]
Pituus ja paino?
[/quote]
172cm ja 70kg.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
97,6 on tällä palstalla roikkuva epätoivoinen laihduttaja. Löytyy hakutoiminnollakin.
[/quote]
ok. Joo, en siis ole tuo.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:58"]
Mikä on vlcd-juoma? Syödäänkö sitä oikeasti? Miksi käytät epäterveellisiä makeutusaineita?
[/quote]
ateriankorvike, jossa on vähän kaloreita. Joo, jos saivarrellaan, niin sitä ei syödä, vaan juodaan.
Makeutusaineet on pienempi paha kuin sokeri, joka taas sisältää minulle liikaa kaloreita ja hiilareita.
ap
Nutrilettin makeutusaineena on fruktoosi eli hedelmäsokeri.
nam rusinoita. ja taatelit ihania
nam rusinoita. ja taatelit ihania
Rusinoissa on 292 kcal/ 100 grammaa, joten ne vesittää ton VLCD-dietin, jonka tarkoitus on viedä sut ketoosiin ja siten viedä nälän tunteen.
Miten hitossa saat ne rahkat alas? Hirveen makusta kuraa!!