Haluaako teidän miehet kiopeänä(flunssa/pieni kuume) harrastaa seksiä?
Kommentit (45)
Haluaa, mutta sitten hyytyy esileikin aikana kun ei riitä energia tai hengitys hankalaa.
Haluaa, mutta sitten hyytyy esileikin aikana kun ei riitä energia tai hengitys hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:23"]
Seksi, seksi ja seksi ja sen tärkeys...blääh. Eikö elämässä enää muuta ole.
[/quote]
Sitten kun sitä seksiä on tarpeeksi vähän niin tosiaan alkaa siltä tuntua, ettei elämässä muuta ole.
Olen kolmikymppinen mies ja minulla on nyt ollut niin paljon kuumetta ei jaksa edes rappusia kiivetä, tullut makoiltua sängyssä viimeiset kaksikymmentäneljä tuntia. Viisi kertaa olen runkannut ja tullut.
PS olisi kiva todellakin tietää kuten joku tässä keskustelussa mainitsi onko se todella totta että tämä on osoitus hyvästä terveydestä? Epäilen koska tässä se haittapuoli ilman flunssaakin että mies ei jaksa mennä lenkille eikä harrastaa urheilua jos on tullut. Liika seksi tekee miehistä patalaiskoja ja passivoi, kun koko ajan täytyy palautua seksistä ja ottaa iisisti. Tästä syystä seksi ja tulematta jättäminen on hyväksi miehelle
Ei todellakaan halua. Mies on 37,2 asteen "kuumeessa" ja nenä tukossa ihan kuoleman kielissä. Haluaa nukkua rauhassa pimeässä makkarissa ja välillä valittaa ja niistää suurieleisesti.