Haluaako teidän miehet kiopeänä(flunssa/pieni kuume) harrastaa seksiä?
Kommentit (45)
Seksi, seksi ja seksi ja sen tärkeys...blääh. Eikö elämässä enää muuta ole.
No jos on oikeasti kipeä, mies tai nainen, niin ei tosiaankaan halua sitä toista lähellekään.
Haluu, ei haluu, haluu, ei haluu, haluu, ei haluu. Ei mies mikään kone ole joka haluu tai ei haluu.
Nuha lähtee nussimalla.
ollaan nyt molemmat miehen kanssa aivan kauheessa taudissa, räkä lentää ja yskitään keuhkonpaloja pihalle, ja MUN tekee seksiä mieli. Teoriassa kuulemma miehenkin tekee mieli, mutta keho hannaa vastaan. Ja olis se varmaan melkoista rykimistä... :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:29"]
Nuha lähtee nussimalla.
ollaan nyt molemmat miehen kanssa aivan kauheessa taudissa, räkä lentää ja yskitään keuhkonpaloja pihalle, ja MUN tekee seksiä mieli. Teoriassa kuulemma miehenkin tekee mieli, mutta keho hannaa vastaan. Ja olis se varmaan melkoista rykimistä... :D
[/quote]
Onpa hauskaa. Kiitos kovasti, että jaoit asian kansamme.
Nuha lähtee nussimalla.
[/quote]
:D :D :D
Nuha lähtee nussimalla.
[/quote]
Ja ikä oli. Muistihan jakaa tämän myös facebookissa. Hohhoijaa.
Mun exä haluasi aina kuumeessa seksiä, nykyinen ei halua edes pikkunuhassa.
Huonokuntoiset miehet ei halua seksiä sairaana.
Mieheni ei halua seksiä muutenkaan kovin usein (tai ainakaan lähesty niissä merkeissä, koska on niin estynyt ja huonoitsetuntoinen). Itse en halua pussata tai harrastaa mitään muutakaan läheistä kanssakäymistä, jos toinen on kipeä, koska en halua saada tartuntaa. Ei myöskään itseäni huvita harrastaa kipeänä seksiä, enkä halua tartuttaa tautia muihin. Eikö kukaan muu ajattele näin?
Haluan seksiä aina ja kaikkialla. t. mies
Täytyy olla TOSI kipeä ennen kuin halut lähtee. Käsi irti, sairaalakunnossa, kuumetta 40 astetta tai oksennustauti esimerkkeinä.
Muuten kyllä tekee koko ajan mieli.
Kyllä meillä ollaan harrastettu seksiä vaikka olisi toisella vähän nuhaa tai kuumetta. Ei ole väliä olenko minä sairaana vai mies :)
Mies tuntuu aina saavan miesflunssa, eli on niiiiin kipeä ja niiiiiiin flunssassa, ettei puhettakaan mistään seksistä. Eli ei.
Haluaa ja sitä jaksan aina ihmetellä! Mies kyllä itsekin ihmettelee ihan samaa :D
yleensä ei, mutta kun on tarpeeksi kiimainen kyllä haluaa!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:51"]
Vielä vastauksia, nämä on liian tasaisia. ap
[/quote]
Mitä ihmeen tasaisia? Ymmärtääkseni kysymykseesi voi vastasta joko 'kyllä' tai 'ei' vai onko olemassa jokin kolmaskin vaihtoehto kuten eos?
No vaikka niin, että 20 vastausta ja niistä katson enemmistön. ap