Mikä mussa on vikana kun juhliminen ei enää kiinnosta?
Aiemmin, siis viimeiset 20 vuotta (olen nyt 40 v.) , olen oikeastaan elänyt juhlista juhliin, suunnittelut omia ja ollut aina innoissani kutsuista. Juhlia, synttäreitä, ravintolatapaamisia, saunailtoja, vaatekutsuja, naisten iltoja, illanviettoja ja muita on ollut muutamat kuukaudessa. Olen aina ollut innoissani ja juhlinut suht railakkaasti ja iloisesti. Nyt olen ollut kaksi viimeistä kertaa selvinpäin, koska on tuntunut siltä että olisi välillä hyvä viettää täysin selviä viikonloppuja ja vain kahden selvän juhlan jälkeen ei mua enää huvita lähteä juhlimaan ollenkaan! Koska kaksissa viimeisissä juhlissa oli suoraan sanottuna tylsää, ellei jopa itselleni hieman vaivaannuttavaa. Onko tämä normaalia? jaksatteko te muut juhlia selvinpäin?
Kommentit (23)
Minä ramppaan keikoilla ja festareilla, aina yksin ja selvinpäin. Musiikin takia menen, en sen juhlimisen. Vielä olen jaksanut, katsotaan koska hyytyy. Olen kolmekymppinen.
Oliko nuorenpana kuitenkin hauskanpitoa ja sänkyjuttujakin niiden menevien komistusten kanssa? 😳
Vanhuus iskenyt.