Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tuli :(

Vierailija
07.04.2014 |

Kolmas flunssa loppuraskauden aikana. Helvetti vittu saatana perkele!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa niin saatanasti, että alan kohta paiskoa tavaroita. Onneksi mies ja esikoinen eivät ole kotona. Mitään kannata elämässä yrittää ja suunnitella, kun aina joku saatanan tauti pilaa kaiken. Edelisen lomamatkammekin olin kokonaisuudessaan kipeä. Vittu!!! Sairastellaankohan muissa maissa räkätauteja yhtä paljon kuin Suomessa? Ap

Vierailija
2/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä on jo kolmas flunssa alle 2 kk aikana. Rv 17.. on kyllä sitkeä flunssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sairastanut tähän mennessä (rv n. 30) kolme flunssaa. Lisäksi olen ollut tosi paljon supistelujen takia (harjoitussupistuksia, mutta ihan jatkuvia, eilenkin mulla oli supistus päällä suunnilleen koko sen ajan, kun laitoin ruokaa) poissa pelistä. Monet muutkin vaivat vaivaa ja huono olo koko ajan. Eilen meillä maalattiin yhdessä huoneessa liuotinpohjaisella maalilla, ja elimistö ei vain kestänyt sitä, tuli ihan hirveä olo.

Raskaus ei ole sairaus, sanovat...

Vierailija
4/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viikolla 32 raskaana. Kolme vatsatautia ja flunssa päällä kolmatta viikkoa. Suutulehdus ja aftoja. Alkuraskaudessa pyörtymistä, vieläkin huippaa päivittäin (alhaiset paineet). Ja sitten vielä jokainen hokee; nauti nyt raskaudesta vielä kuin voit!

Vierailija
5/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä täältäkin, rv 34 ja 9 flunssaa ja pari vatsatautia plakkarissa... Ajattelin nököttää lasten kanssa viimeiset viikot ihan oikeasti kotona, en jaksa enää sairastaa! Vielä kun vieraat ymmärtäisivät tulla vain terveinä kylään :D Vastustuskyky on täysin olematon raskausaikana ja myös rv 17 alkaneet supistukset ovat hidastaneet menoa ja vieneet välillä pakkolepoon... Tsemppiä muillekin sairastajille! Tämä on 3. raskaus ja aika varmasti viimeinen :D

Vierailija
6/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 20, yksi kuumetauti, kaksi nuhaflunssaa ja vatsatauti. :D

Vierailija
7/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo rv 38+4 ja nyt alkaa hermo mennä. Ekassa raskaudessa ei ollut yhtään flunssaa, kun en ollut töissä eikä tosiaan lasta tuomassa tarhapöpöjä kotiin. Miten teillä pää kestää?! Käytättekö nasolinia? Mä otin yöksi, jotta sain edes n. 5h nukuttua...

Ap

Vierailija
8/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, pistänpä kerrankin jossain paremmaksi :) Itse oksensin ympäri vuorokauden yli kaksi kuukautta alkuraskaudesta ja olin muutamankin kerran tiputuksessa, viimeisen kerran useamman päivän, mikä lopulta helpotti oloa. Loppuraskauden aikana sairastin mm. elämäni ainoan oikein kunnon kivuliaan herpeksen, oksennustaudin, parit flunssat, alaselkä muuttui kestämättömän kivuliaaksi (edelleen vuosien jälkeen vihoittelee), ja ne iljettävät ja sattuvat polttavat röyhtäykset mitkä pahenivat jatkuvasti loppuraskautta kohti! Ja tässä vain osa raskauden aikaisista iloistani :)

Vierailija
9/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 on käyttänyt loppuajasta yhtä suihkausta nasolinia illalla siihen rööriin, joka on ollut pahemmin tukossa. Mulla on siis ollut poskiontelotulehdus päällä jo viikon, tänään saan viimein lääkekuurin. Ekan raskausaikana btw kun Punkteeraus ei auttanu. Muutoin olen käyttänyt suolatippoja, nekin ihan oikeasti auttaa kyllä kun malttaa makoilla tarpeeksi kauan laittamisen jälkeen.

Ja ei, ei meinaa pää oikein kestää! Ei voi ottaa edes kunnon lääkitystä vauvan vuoksi. Panodoliakin olen varmuuden vuoksi ottanut vain äärimmäiseen tarpeeseen... Järki lähtee varmaan ennen kuin tämä tauti. Normaalisti sairastan kohtuu harvoin mitään Norminuhaa kummempia ja silloinkin aina ilman kuumetta.

Vierailija
10/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mä taas olen nyt raskaana ollessani ollut terveempi kuin koskaan ennen. Ei pienintäkään kausiflunssaa vaikka yleensä saa sairastaa parikin kertaa talvessa. Kop kop vaan, kolme päivää jäljellä..

Vierailija
11/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ilmeisesti poikkeus...

Ensimmäisessä raskauden aikaa olin elämäni kunnossa koko odotuksen ajan. Ei edes päänsärkyä ollut kertaakaan. Läheisillä oli paha norovirus, muttei sekään tarttunut minuun, vaikka jouduin siivoamaan toisten oksennuksia.

Tämä toinen raskauskin on edennyt ihan hyvin. Viikkoja on kasassa 29, joten ehtiihän tässä vielä sairastelemaan jos tuuri kääntyy...toivottavasti ei käänny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä