Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää miehen, joka ei yököttele yhdellekään ruoalle tai juomalle?

Vierailija
28.11.2020 |

En jaksa enää tätä hyi yök en syö -porukkaa. Itse kykenen syömään ja juomaan kaikkea mitä yleisesti on tarjolla, jotkut jutut ei ehkä oo mitään suurinta herkkua, mutta en yököttele niillekään.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa olen tavannut sellaisen, suomalaisilla ruoilla testaaminen on tosin tekemättä. Tämäkin tapaus tosin ilmoitti ettei hän syö mustia oliiveja. Syy ei kuulemma ole se ettei hän pitäisi niistä, kuulemma ei vain syö niitä.

Vierailija
42/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita ukkoja oikein hommaatte? :D 

En ole juurikaan törmännyt nirsoilijoihin ja rupesin miettimään vaikka omia vanhempia sukulaismiehiä, niin ei heissäkään ole koskaan esiintynyt tuollaista nirsoilua. Tai no, faija vetää rajansa valaanlihaan, koiraan jne. joita ei suostu syömään, mutta en söisi itsekään. Toisaalta esim faija on jo nuorena kiertänyt pitkin maailmaa ja tutustunut eri ruokakulttuureihin. 

Aina on myös ihmetyttänyt se väite miten miehet ei suostu syömään kasviksia, tai haluaa vain makkaraa jne. kun ei tämmöisiäkään omaan tuttavapiiriin ole kuulunut edes siinä ikäpolvessa joka on ollut rintamalla sodassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36879 kirjoitti:

Jos ruoka maistuu pahalta, niin se maistuu. Vaikuttaa aika ahdistavalta, jos tulisi paine syödä niitäkin ruokia, jotka saavat aikaan pahoinvointia. Hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos jokin ruoka oksettaa toista, siitä ei tehdä numeroa.

Ymmärrän jos on ruoka-aine, tai pari. Esim. korianteri voi geenimutaation vuoksi maistua saippualta ja on siis ymmärrettävää ettei sitä silloin voi syödä. Muuten se on enempi opettelukysymys totutella makuihin. Ellei nyt ole jotain lapsuuden ruokatraumaa jossa opettaja on pakottanut syömään kertaalleen oksennetut ruoat uudelleen, tai tullut jostain ruoasta ruokamyrkytystä jonka jälkeen monella keho ilmoittaa ettei tätä sitten enää syödä. 

Vierailija
44/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36879 kirjoitti:

Jos ruoka maistuu pahalta, niin se maistuu. Vaikuttaa aika ahdistavalta, jos tulisi paine syödä niitäkin ruokia, jotka saavat aikaan pahoinvointia. Hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos jokin ruoka oksettaa toista, siitä ei tehdä numeroa.

Meillä on kotona kasvatettu niin ettei ruoasta yökötellä, eikä mikään ruoka ole pahaa ellei se ole pilaantunutta, vaan silloin et vain pidä siitä ruoasta ja sitä pitää maistella pieniä määriä muun ohessa kunnes makuun oppii.

Vierailija
45/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi draamailija ilmoitti, että hän KUOLEE, jos joutuu syömään mm. oliiveja. Syynä ei ole mikään allergia vaan se, että maistuvat niin pahalle, että kuolema tulee. *facepalm*

Vierailija
46/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilu päättyy välittömästi jos mun tekemälle ruoalle yökitään. Koskee kaikkia yli 3-vuotiaita. Keksii sitten itse jotain parempaa syömistä.

en kyllä tuommoisen itseään täynnä olevan "täydellisen" narsistin kanssa eläisi muutenkaan. kylässä voisin käydä 3 kertaa: ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran.

Vierailija
47/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo numeron tekeminen on se juttu. Ilmeisesti sillä haetaan huomiota. Ystäväpiiriin kuuluu henkilöitä, joilla on ruokarajoitteita. Toisen kanssa ei ole koskaan ongelmaa, hän löytää aina syötävää tekemättä siitä numeroa. Toisen kanssa taas koko seurueen on mukauduttava ruokarajoituksiin ja niistä muistutetaan joka tapaamiskerralla.

48/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esimerkiksi voi syödä juustoa, koska se haisee ja maistuu erittäin pahalle, siis oksettavalle. En tee siitä numeroa, en vain syö niitä ruokia. Jos joku tekisi numeron siitä, etten syö juustoa, kokisin tällaisen henkilön olevan aika huonokäytöksinen.

Vierailija
49/49 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36879 kirjoitti:

Itse en esimerkiksi voi syödä juustoa, koska se haisee ja maistuu erittäin pahalle, siis oksettavalle. En tee siitä numeroa, en vain syö niitä ruokia. Jos joku tekisi numeron siitä, etten syö juustoa, kokisin tällaisen henkilön olevan aika huonokäytöksinen.

Todella outoa.