Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää miehen, joka ei yököttele yhdellekään ruoalle tai juomalle?

Vierailija
28.11.2020 |

En jaksa enää tätä hyi yök en syö -porukkaa. Itse kykenen syömään ja juomaan kaikkea mitä yleisesti on tarjolla, jotkut jutut ei ehkä oo mitään suurinta herkkua, mutta en yököttele niillekään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen. On kyllä muutenkin kultakimpale. Hoidan kaiken kokkaamisen, koska pidän siitä, joten eipä olisi varaakaan yökötellä.

Vierailija
2/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex. En kyllä suosittele noin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaisuus on sellainen ihminen, joka pystyy syömään ihan kaikkea joten tuomio: ei melkein mistään.

Vierailija
4/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy, mutta ei ihan täydellisesti. Pari ruokaa on, joista ei tykkää, mutta syö silti eikä yököttele. Lapset on perineet saman ominaisuuden, ovat pienestä pitäen olleet kaikkiruokaisia. Juu, osaan kyllä arvostaa.

Vierailija
5/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilu päättyy välittömästi jos mun tekemälle ruoalle yökitään. Koskee kaikkia yli 3-vuotiaita. Keksii sitten itse jotain parempaa syömistä.

Vierailija
6/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen, valitettavasti vaan varattu. En kyllä tuttavapiiristäni tunnista yhtään yököttelijää, pari vähän rajoitteista toki.

M54

Vierailija
7/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten keskuudesta pitää etsiä. Henkisesti aikuisten.

Vierailija
8/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa normaali, aikuinen, hyväkäytöksinen ihminen. 

Vierailija
9/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että aloittajakaan syö ihan kaikkea. 

Vierailija
10/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen. On kyllä muutenkin kultakimpale. Hoidan kaiken kokkaamisen, koska pidän siitä, joten eipä olisi varaakaan yökötellä.

Sama täällä.

Vierailija
11/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, mutta osa ymmärtää että sitä omaa mielipidettä ei joka tilanteessa ole pakko kuuluttaa kaikille. Voi pitää ihan omana tietonaan jos ei tykkää jostain, ei tarvitse tehdä mitään numeroa yökkimällä.

Vierailija
12/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne munat missä on kasvanut tipu sisällä mitä syödään tai joku grillattu koira.

Vierailija
13/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niin väittänytkään. --kaikkea mitä yleisesti on tarjolla--. Eli ei kaikkia maailman ruokia.

Vierailija
14/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne munat missä on kasvanut tipu sisällä mitä syödään tai joku grillattu koira.

--kaikkea mitä yleisesti on tarjolla-- Näitä tietääkseni ei Suomessa ole yleisesti tarjolla.

Vierailija
15/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, mutta osa ymmärtää että sitä omaa mielipidettä ei joka tilanteessa ole pakko kuuluttaa kaikille. Voi pitää ihan omana tietonaan jos ei tykkää jostain, ei tarvitse tehdä mitään numeroa yökkimällä.

Tällaisen kumppanin nimenomaan haluan.

Ap

Vierailija
16/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin syö mitä tahansa, eikä tarvitsekaan, olen itse kasvissyöjä joten en itsekään todellakaan syö mitä tahansa. Mutta jos toisen tekemälle ruoalle todella sanoo hyi yäk, en syö, niin hyvin lapsellista ja huonotapaista se on, sen kieltäytymisen kun voi ilmaista kohteliaamminkin. Aloittaja on tapaillut käytöstavattomia miehiä.

Itsekin seurustelen miehen kanssa, joka ei syö monia hyvin tavallisiakaan ruoka-aineita koska ei vain tykkää niistä, ja kaikkia tekemiäni ruokia hän ei tosiaan ole syönyt. Kuitenkaan hän ei koskaan ole yökötelllyt tarjoiluilleni. Ihmettelen näitä aikuisia miehiä, jotka tekevät asiasta numeron kuin pikkulapset isoon ääneen yökkäilemällä.

Vierailija
17/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä kiukuttelevan mieslapsen kanssa oikein olet yhdessä?

Vierailija
18/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä kiukuttelevan mieslapsen kanssa oikein olet yhdessä?

Olen ollut sinkku 3 vuotta. Edelliset 2 miesystävää yökkivät milloin millekin, toinen ahdistui esim. kaikista kastikkeista, kun ne sotkee.

Ap

Vierailija
19/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia miehen (tai kenenkään muunkaan) pitäisi tykätä kaikesta? Onko niin vaikeaa kunnioittaa ihmisten erilaisia makumieltymyksiä? Sama kuin lapsena mulle tuputettiin väkipakolla kaikkea mistä en tykännyt. En ymmärrä sellaista ollenkaan. Toki jos kyseessä on joku elintärkeä ravintoaines, asia on eri, mutta en oo koskaan ymmärtänyt tuollaista "pakko tykätä kaikesta" asennetta. 

Älä tee ruokaa kysymättä toisen mieltymyksistä. Esimerkiksi jos toinen ei tykkää homejuustosta, pitsan voi valmistaa niin, että toisessa puolessa on sitä ja toisessa ei. Ei ole pakko tykätä kaikesta.

Vierailija
20/49 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hemmetin takia miehen (tai kenenkään muunkaan) pitäisi tykätä kaikesta? Onko niin vaikeaa kunnioittaa ihmisten erilaisia makumieltymyksiä? Sama kuin lapsena mulle tuputettiin väkipakolla kaikkea mistä en tykännyt. En ymmärrä sellaista ollenkaan. Toki jos kyseessä on joku elintärkeä ravintoaines, asia on eri, mutta en oo koskaan ymmärtänyt tuollaista "pakko tykätä kaikesta" asennetta. 

Älä tee ruokaa kysymättä toisen mieltymyksistä. Esimerkiksi jos toinen ei tykkää homejuustosta, pitsan voi valmistaa niin, että toisessa puolessa on sitä ja toisessa ei. Ei ole pakko tykätä kaikesta.

Ei pidäkään tykätä, ihan vapaasti saa syödä vaikka pelkkiä keitettyjä perunoita. Minä en vaan halua elämääni enää yhtään ihmistä, jolla on ruokarajotteita enkä varsinkaan sellaista, joka tekee niistä numeron.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi