Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä teinejä, 15 -17 v, joita ei vielä yhtään kiinnosta seurusteleminen yms.?

Vierailija
28.11.2020 |

Eikä kartsalla käyminen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 16V poika. Vähän huolestuttaa, koska isänsä oli aikas naistenmies tuossa iässä.

Vierailija
2/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omalla lapsella on tyttöystävä, niin kaupungilla ei meillä hengailla huvikseen ilman mitään järkevää tekemistä, saa käydä harrastuksissa, shoppailemassa, leffassa, mutta missä ostarin kupeessa ei istuta kaljatölkit kädessä, tuohon ei kenenkään pitäisi olla mitään tarvetta, jos pääkopassa on kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole parisuhde tyyppejä, kyllä mä tunnen monia aikuisia ihmisiä jotka viihtyy paremmin yksin.

Vierailija
4/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin odottelen, milloin omia 20v+ lapsia alkaa kiinnostaa seurustelu ja kylillä juokseminen. Pahuksen selväpäisiä niistä tuli ja pyörivät kaveriporukoissaan fiksummissa menoissa. Pojan kumppaneita olen joskus tavannut, mutta eivät vissiin olleet jäädäkseen. Tyttö ei ole sanonut halaistua sanaa koko aiheesta. 

Vierailija
5/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-v poikaa ei tunnu kiinnostavan mikään muu kuin pelaaminen. Vanhempi poika toi ensimmäisen tyttöystävän näytille 15-vuotiaana, ja niitä ehti olla kymmenkunta ennen kuin 18-vuotiaana tutustui nykyiseen avovaimoonsa.

Vierailija
6/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias komea poika, joka kulkee kartsalla paljon. Tarjokkaita kuulema olisi. Ei vaikuta homoilta, mutta ehkä voisi olla aseksuaali. Sanoo vain, että mitä sillä tekisin, se veisi vain minun rahat. Mielestäni hän arvostaa tyttöjä ja hänellä on niitäkin kavereina. Tunnistan itseni kyllä siitä mitä hän tytöistä kertoo ja kuinka tytöt aina yrittää naruttaa maksamaan kaiken.

Vierailija
7/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viidestä lapsesta vain yhtä on kiinnostanut teini-iässä seurustelu ja kylillä juokseminen. Yksi teini-ikäinen on vielä kotona eikä häntäkään tunnu menemiset kiinnostavan.

Vierailija
8/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisen kiinnostua mistä kiinnostuu älkääkä puskeko omia odotuksianne heihin. Parempi varmaan aloittaa seurustelu vasta myöhään/ ei ollenkaan, kuin käydä läpi kaikki maailman huonon suhteet ja sydänsurut? 

Vierailija
9/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 16-v poika ja häntä kiinnostaa vaan futis ja pleikka. En ole huolestunut ihan tyytyväinen kun tiedän missä on ja mitä puuhaa.

Vierailija
10/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä tunnu olevan kiinnostusta. Platonisessa kaverisuhteessa tytön kanssa.

Vierailija
11/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Täällä meillä on 17 v tyttö, joka tapaa kyllä kavereita, mutta ei ole seurustellut vielä, eikä liiku missään kotibileitä harrastavissa porukoissa, ainoastaan päivällä näkee kavereita, yöjuoksuja ei ole.

Pikkuveli 16 v on aivan samanlainen, ainoastaan viihtyy vieläkin enemmän kotona kuin isosiskonsa. Ei ryyppäämistä, nuuskaamista, irtoseksiä, tupakointia, seurustelua kummallakaan. Lukiossa ovat ja siellä näkevät luokkakavereita päivittäin.

Olen kuunnellut kaverin avautumisia omista saman ikäisistä teineistä ja täytyy todeta, että minä olen kyllä päässyt helpolla.

Vierailija
12/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme teiniä, jotka viihtyvät kotona tosi hyvin. En osaa edes kuvitella, että he luuhaisivat jossakin kaupungilla.

Ystäväni teinit taas lähtivät luuhaamaan ostareille jo alakouluikäisinä ja oli ihan kamalaa katsottavaa, kun 13 vuotias tyttö tuli meikit poskilla vastaan kerran, kun me tulimme leffasta illalla aika myöhään.

Vierailija
13/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle kaverille on aina oikein kunnia asia kun16 v teinipoika saa pimperoa tyttöystävältään. Kertoo heti eteenpäin kaikille. Se jotenkin häiritsee.

Vierailija
14/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan tuossa iässä kiinnostanut seurustelu ainoastaan seurustelun ja kokeilemisen vuoksi. Oli minulla yksi tai kaksi pitkäaikaisempaa ihastusta tuossa vaiheessa, mutta ne olivat ns. tavoittamattomissa. Ensimmäisen poikaystäväni tapasin 19-vuotiaana ja hänen kanssa olen yhdessä edelleen yli 10 vuotta myöhemmin, nyt naimisissa. Olen onnellinen, että olen tehnyt hyvän valinnan ja kasvaneet yhdessä monella tapaa, enkä koe jääneeni mistään paitsi.

Nämäkin lienee persoonallisuuskysymyksiä jossain määrin. Kaikki eivät halua suinpäin seurustelemaan.

Vierailija
15/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinitytöt kyl paneskee jo.

Vierailija
16/29 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona 17v ja 19v ja ei kiinnosta.

Vierailija
17/29 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa pitää kehittää itseään. Pidin vähän yksinkertaisina niitä, jotka alkoivat jo tuossa iässä seurustella. Tuossa vaiheessa koulun ja harrastusten pitää olla se tärkein asia. Voivathan ihmiset olla kiinnostuneita, mutta ei se tarkoita, että pitää alkaa seurustella.

Vierailija
18/29 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostaa seurustelu 19 v. Tai sillä tavalla että aloin tapailla erilaisia poikia, treffejä jne. Eka pitempi suhde joka kesti 2 v alkoi kun olin 21 v.

Vierailija
19/29 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vienyt kertaakaan poikia kotiin vielä lukioiässäkään ja ensimmäinen vakava seurustelu alkoi 20-vuotiaana ollessani yliopistossa. 19-vuotiaana oli jo jotain säätöä. Olisihan tuo seurustelu kiinnostanut aiemmin mutta ei löytynyt ketään sopivaa. Siskoni toi pojan kotiin samana vuonna kun kirjoitti ylioppilaaksi, mutta vakavaan suhteeseen hänkin ryhtyi vasta omilleen muutettuaan. Aivan normaaleja meistä tuli. Tosin tuntui oudolta teininä kun sukulaiset kysyi poikaystävistä ja täti antoi seksivalistusta, vaikka en ollut koskaan edes pitänyt poikaa kädestä.

Vierailija
20/29 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Täällä meillä on 17 v tyttö, joka tapaa kyllä kavereita, mutta ei ole seurustellut vielä, eikä liiku missään kotibileitä harrastavissa porukoissa, ainoastaan päivällä näkee kavereita, yöjuoksuja ei ole.

Pikkuveli 16 v on aivan samanlainen, ainoastaan viihtyy vieläkin enemmän kotona kuin isosiskonsa. Ei ryyppäämistä, nuuskaamista, irtoseksiä, tupakointia, seurustelua kummallakaan. Lukiossa ovat ja siellä näkevät luokkakavereita päivittäin.

Olen kuunnellut kaverin avautumisia omista saman ikäisistä teineistä ja täytyy todeta, että minä olen kyllä päässyt helpolla.

Ensi viikonloppuna viet teinit kylille, tupakkaa, alkoholia ja kortsupaketti molemmille. Kotiin ei ole tulemista ennen aamu kahdeksaa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi