Onko teillä teinejä, 15 -17 v, joita ei vielä yhtään kiinnosta seurusteleminen yms.?
Kommentit (29)
Mulla on jo yli 25v lapset eikä niistä yhtäkään näytä kiinnostavan seurustelu. Saa nähdä tuleeko ikinä lapsenlapsia.
Tuohan on paras tilanne. Itse seurustelin ekaa kertaa 20- vuotiaana, mutta hyvin ehdin naimisiin ja hankkimaan 3 lasta. Omat lapseni eivät myöskään seurustelleet alle 20- vuotiaina.
Älkää ihmetelkö ollenkaan. Minusta oli todella loukkaavaa, kun tätini piti minua epänormaalina, kun en seurustellut 17-vuotiaana.
Ei ollut vientiä teininä eikä asia sittemmin muuttunut. Yhäkin olen yksineläjä .
N23
Esikoinen kiinnostui seurustelusta 23 vuotiaana . Ei pyöri kartsalla, bileissä ja ravintoloissa vieläkään. Samoin tytär 20 v ja poika 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on paras tilanne. Itse seurustelin ekaa kertaa 20- vuotiaana, mutta hyvin ehdin naimisiin ja hankkimaan 3 lasta. Omat lapseni eivät myöskään seurustelleet alle 20- vuotiaina.
Älkää ihmetelkö ollenkaan. Minusta oli todella loukkaavaa, kun tätini piti minua epänormaalina, kun en seurustellut 17-vuotiaana.
Tämä . Ei tarvita yhtään erilaisia teiniäitejä lisää.
Meidän poika seurusteli tytön kanssa 13-15 -vuotiaana (yksi ja sama tyttö), ja kun siitä "eroon pääsi", niin sanoi että hetkeen ei itselleen riippakiveä ota. Haluaa olla kavereiden kanssa ja nauttia elämästä, ei halua että joku rajoittaa mustasukkaisena tekemisiä koko ajan. Siispä poika nyt 17v. eikä seurustele. Käy viikonloppuisin kartsalla.
Olen lesbo ja sukulaiset kyseli aina milloin tuon poikaystävän näytille. Vanhemmat ovat sanoneet homofobisia juttuja minun kuullen. Juu en ajatellut viedä seurustelukumppania näytille. -21v
Meillä 17 ja 19 vuotiaat ovat hyvin vakavasti kouluun ja opiskelemiseen suhtautuvia tyttöjä, jotka kesällä kävivät kavereiden kanssa pari kertaa iltariennoissa, mutta nuorempikin laittoi jo klo 22:30 viestiä, että pääsenkö hakemaan, kun kaverin luota ei julkisilla kotiin päässyt.
Mistä sinä tiedät mikä kiinnostaa. 15v en todellakaan kertonut, että minulla ei Ola kavereita, joiden kanssa mennä kartsalle. Eikä poikaa, joka olisi ollut minusta kiinnostunut.