Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut pari päivää ahdistuneena ja masentuneena somemorkkista potien, mutta nyt alkaa taas kalja nousemaan päähän ja olen jo lähellä mennä facebookiin käyttäytymään rehellisen häpeällisellä tavalla

Vierailija
28.11.2020 |

Pohdin vielä pari tuntia sitten junan alle hakeutumista, mutta piakkoin olen luultavasti taas facessa kulkemassa törkeästi vastavirtaan. Pitäisi lopettaa somettelu ja netissä pyöriminen, sillä ei tämä varmaan ole elämän päättämisen arvoista. 8nko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Huomenna veetuttaa. 

Vierailija
2/2 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla samankaltaista kokemusta.

Älä tee kumpaakaan noista, mitä mietit. Laita korkki kiinni, syö lämmin ateria, vettä päälle ja sänkyyn niin pitkäksi aikaa, kun tuntuu että unta kaipaat.

Kun heräät niin hae apua. Ota vaikka netin kautta terkkariin, pyydä pääsyä katkolle tai ainakin rehellisesti kerro tilanne.

Apua kannattaa hakea, vaikka toivo olisi olematon.

Suosittelen kans kylmästi jättämään somen kokonaan vaikka poistamalla tunnukset, tekee helkkarin hyvää varmasti psyykkeelle kun on pois päiväjärjestyksestä nuo turhat pelleilykentät. Oikea elämä on aina se oikea, eikä mikään somekuvan kiillotus paranna sitä aidon, ruudun takana tapahtuvan elämäsi laatua.

Voimia kovasti sulle, mitä sitten päätätkään tehdä ❤️✌🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi