Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin kyllästynyt mieheen

Vierailija
28.11.2020 |

Mies on siis 33 vuotias ja rahaton. Irtisanoi itsensä töistä ja otti karenssin. Vakuutteli, että rahat riittää, mut olen kustantanut meidän elämän nyt viimeisen kuukauden vaikka jäin itsekin työttömäksi määräaikaisesta töistä. Onneksi mies sai uuden työn, mutta hermo menee, kun Vakuutteli että rahat riittää mutta eipä riittäneet. Olen alkanut jopa miettiä, kun mies ennenkin hoitanut huonosti raha-asioitaan että ainako tänä tulee tällaista olemaan. Mies sai maksettua 10 000 velan pois töissä ollessaan ja luulin, että olisi parantanut tapansa, mutta taas ollaan tässä tilanteessa. Itselläkin aina ollut pienet tulot, mutta ikinä en ole rahaton ollut. Tuntuu kohtuuttomalta maksaa itsekin työttömänä miehen elannosta. Toki hän lupasi maksaa takaisin, kun saa palkan. Alkaa vaan kyllästyttää tuo miehen rahatilanne ja tämä kuvio. Olenko hölmö, kun katselen tuollaista miestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep olet. En katselis tuollaista hetkeäkään

Vierailija
2/4 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheppäs mun matkaan, tilillä ois 90 000€ ja meinasin sijottaa ne johonkin. Toki voitaishan me kämppä ostaa jostain myös ;p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies ei ole ihan natiivi kotimaalainen. Ja jos on niin kannattaa kyllä vaihtaa. Luultavasti valvoo ja pelaa yöt, sekä nukkuu päivät.

Vierailija
4/4 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua noin kiihoittaa tää, uuuh...